eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruchnik › Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pruchnik do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Pruchnik: Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pruchnik do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych
Numer ogłoszenia: 97270 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruchnik , ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pruchnik do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pruchnik do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych w podziale na 3 części: 2. Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pruchnik do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w podziale na 3 części: Część I Zakup biletów miesięcznych na trasie Pruchnik-Kramarzówka* Część II Zakup biletów miesięcznych na trasie Pruchnik-Jodłówka-Jodłówka Parcelacja- Świebodna oraz Pruchnik- Hawłowice* Część III Zakup biletów miesięcznych na trasie Rozbórz Długi- Rzeplin* 3. Szczegółowy zakres tras przywozu, odwozu i ilości biletów określono w tabeli (EXCELU) stanowiącym załącznik nr 5c, 6c, 7c do siwz.* Warunki udziału zostały określone w Rozdziale V niniejszego SIWZ, kryterium oceny ofert, terminy są jednakowe dla wszystkich części. Zamawiający zastrzega, że ilości biletów wskazane w załączniku szczegółowym nr 5c, 6c, 7c do SIWZ (w podziale na 3 części zamówienia), są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o dostawę biletów miesięcznych w wielkościach podanych w załączniku szczegółowym w tabeli (EXCEL). Zakup ilości biletów dokonywany w trakcie obowiązywania umowy może dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 5c, 6c,7c do SIWZ, jednak łączna wartość zakupu biletów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy dla określonej części. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalne wynagrodzenie, które zostanie zapłacone z tytułu realizacji przedmiotu umowy dla poszczególnych części wyniesie min. 80% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu dla Części I - zakup biletów na trasie Pruchnik-Pruchnik Górny-Kramarzówka. Zakup 198 szt. biletów miesięcznych (miesięcznie) na dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pruchnik do placówek oświatowych, w tym; 3.1a Do Gimnazjum w Pruchniku - Kramarzówka - Pruchnik 67 szt. - Kramarzówka Helusz - Pruchnik 5 szt - Osiedle Pruchnik Górny - Pruchnik 45 szt 3.1b Do Szkoły Podstawowej nr 1 w Pruchniku - Osiedle Pruchnik Górny-Pruchnik 27 szt. 3.1c Do Szkoły Podstawowej w Kramarzówce - Kramarzówka Obucz - Kramarzówka - 35 szt. - Kramarzówka Dolna - Kramarzówka - 13 szt. - Kramarzówka Helusz-Kramarzówka - 6 szt. Wstępny harmonogram dowozu określono w EXCELU stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ. Dowóz obejmuje 3 trasy przejazdu. Dowóz na godz. 8:00 - kurs 1 - Kramarzówka - Kramarzówka -Pruchnik, kurs 2 Kramarzówka Helusz - Kramarzówka - Pruchnik kurs 3 - osiedle Pruchnik Górny - Pruchnik. Wstępny harmonogram odwozu określono w EXCELU stanowiący załącznik nr 5b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości biletów wskazane w formularzu szczegółowym zał. nr 5c do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o zakup biletów miesięcznych w wielkościach podanych w załączniku szczegółowym w tabeli (EXCEL). Zakup ilości biletów dokonywany w trakcie obowiązywania umowy może dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 5c, do SIWZ, jednak łączna wartość zakupu biletów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy dla określonej części. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalne wynagrodzenie, które zostanie zapłacone z tytułu realizacji przedmiotu umowy dla poszczególnych części wyniesie min. 80% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym. Świadczenie usługi transportowej dla uczniów z terenu Gminy Pruchnik odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu dla Części II zakup biletów na trasie Pruchnik- Jodłówka Parcelacja, Jodłówka, Świebodna i Pruchnik -Hawłowice. Zakup 182 szt. biletów miesięcznych (miesięcznie) na dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pruchnik do placówek oświatowych, w tym; 3.2a Do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pruchniku - Jodłówka Parcelacja-Pruchnik 23 szt. - Hawłowice-Pruchnik 27 szt. 3.2b Do Szkoły Podstawowej w Jodłówce -Jodłówka Pustki - Jodłówka 8 szt. - Jodłówka Parcelacja - Jodłówka 9 szt. 3.2c Do Gimnazjum w Pruchniku - Świebodna - Pruchnik 19 szt. - Jodłówka - Pruchnik 51 szt. -Jodłówka Parcelacja -Pruchnik17 szt. - Hawłowice - Pruchnik 22 szt. 3.2d Do Przedszkola Samorząd. w Pruchniku - Hawłowice - Pruchnik 6 szt. Wstępny harmonogram dowozu określono w EXCELU stanowiący załącznik nr 6a do SIWZ. Dowóz obejmuje 3 trasy przejazdu. Dowóz na godz. 8:00 - kurs 1 - Świebodna -Pruchnik, kurs 2 - Jodłówka - Pruchnik, kurs 3 - Hawłowice - Pruchnik. Wstępny harmonogram odwozu określono w EXCELU stanowiący załącznik nr 6b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości biletów wskazane w formularzu szczegółowym zał. nr 6c do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o dostawę biletów miesięcznych w wielkościach podanych w załączniku szczegółowym w tabeli (EXCEL). Zakup ilości biletów dokonywany w trakcie obowiązywania umowy może dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 6c, do SIWZ, jednak łączna wartość zakupu biletów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy dla określonej części. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalne wynagrodzenie, które zostanie zapłacone z tytułu realizacji przedmiotu umowy dla poszczególnych części wyniesie min. 80% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym. Świadczenie usługi transportowej dla uczniów z terenu Gminy Pruchnik odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy zaakceptowanym przez Zamawiającego. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu dla Części III zakup biletów na trasie Rozbórz Długi-Rzeplin. Zakup 36 szt. biletów miesięcznych (miesięcznie) na dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pruchnik do placówek oświatowych, w tym: 1) Do Zespołu Szkół w Rozborzu Długim -Rzeplin - Rozbórz Długi - 36 szt. Wstępny harmonogram dowozu określono w EXCELU stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ. Dowóz obejmuje 1 trasę przejazdu. Dowóz na godz. 8:00 - kurs 1 - Rzeplin - Rozbórz Długi. Wstępny harmonogram odwozu określono w EXCELU stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilości biletów wskazane w formularzu szczegółowym zał. nr 7c do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o dostawę biletów miesięcznych w wielkościach podanych w załączniku szczegółowym w tabeli (EXCEL). Zakup ilości biletów dokonywany w trakcie obowiązywania umowy może dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 7c do SIWZ, jednak łączna wartość zakupu biletów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy dla określonej części. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalne wynagrodzenie, które zostanie zapłacone z tytułu realizacji przedmiotu umowy dla poszczególnych części wyniesie min. 80% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym. Świadczenie usługi transportowej dla uczniów z terenu Gminy Pruchnik odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy zaakceptowanym przez Zamawiającego. Warunki udziału określono w Rozdziale V SIWZ, natomiast kryterium oceny, terminy są dla trzech części jednakowe..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: Część I: 2 usług/umów polegających na wykonaniu/wykonywaniu przewozu młodzieży szkolnej w liczbie minimum 150 osób każda. Część II: 2 usług/umów polegających na wykonaniu/wykonywaniu przewozu młodzieży szkolnej w liczbie minimum 120 osób każda. Część III: zamawiający nie opisuje warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 2 do siwz) Jako jedną usługę należy rozumieć zamówienie zrealizowane/realizowane na podstawie odrębnej umowy przez okres minimum 10 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na część nr 1 oraz 2 musi wykazać, że zrealizował lub realizuje należycie 2 umowy/usługi przewozu młodzieży szkolnej w liczbie minimum150 osób. Uwaga: konsekwencje niewłaściwego oznaczenia poszczególnych części zamówienia obciążają Wykonawcę.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową - zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt. 1 siwz) 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz pkt. 5 wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Wypełniony zał nr 5 do SIWZ (sporządzony w Excelu dla 3 części: 5c, 6c lub 7c) właściwy dla danej części w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się: a) zmianę wysokości wynagrodzenia przypadku: - ustawowej zmiany podatku VAT, zmiana dotyczyć będzie stawki podatku VAT -waloryzacji cen o wskaźnik inflacji ogłaszany przez Prezesa GUS dla Województwa Podkarpackiego za poprzedni kwartał, możliwość taka jest dopuszczona po upływie okresu jednego kwartału trwania umowy - zmniejszenie ilości kupowanych biletów do 20% w przypadku zmniejszenia się liczby uczniów b) zmiany omyłek pisarskich c) zmianę harmonogramu do umowy w przypadku zmiany godz. nauki d) Zamawiający i Wykonawca będą mogli wypowiedzieć zawartą umowę, a następnie odstąpić od jej realizacji, jeżeli druga strona w sposób rażący naruszy postanowienia niniejszej umowy. e)dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zaproponowany nowy Podwykonawca spełnia warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. f) zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian wskazanych w art. 142 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych szczegółowo określone w § 12 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruchnik.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek 1, pok. nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul Rynek 1, pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.