Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Tomaszów Lubelski: Wynajem sprzętu
Numer ogłoszenia: 9726 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643045, faks 084 6642273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem sprzętu do wykonawstwa remontów cząstkowych siłami własnymi ZDP ( walec, samochód ciężarowy z przyczepą, ładowarka, oraz skrapiarka samojezdna i walec drogowy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie pobiera sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 1.5) zaakceptują terminy płatności : - do 30 dni od daty złożenia rachunku, 1.6) wykażą niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia jakie posiada Wykonawca (w zależności od wyboru zadania - zgodnie z pkt. od 6.5 do 6.8), 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1) do 1.4) 2.2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1) jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) formularz oferty ( na załączonym druku nr 1 ) ; A.2) kosztorys ofertowy ( na załączonym druku nr 2 ) ; A.3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - posiadany sprzęt (na załączonym druku nr 3) ; A.4) zaakceptowany formularz umowy ( druk nr 4) ; A.5) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy o zam. publicznych ( na załączonym druku nr 5) ; B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: B.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. C.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. C.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdptomaszow.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
ul. LWOWSKA 54 ; 22-600 TOMASZÓW LUB.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH ul. LWOWSKA 54 ; 22-600 TOMASZÓW LUB.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wynajem walca ogumionego lub stalowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem walca ogumionego lub stalowego min. 4,0 tony wraz z obsługą - Obwód Drogowy Lubycza Królewska - 150 godz./m-c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wynajem samochodu z przyczepą do przewozu materiałów kamiennych;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem samochodu z przyczepą do przewozu materiałów kamiennych; zestaw niski do wys. 1,2 mb - wraz z obsługą do remontów dróg - Obwód Drogowy Lubycza Królewska - 150 godz. /m-c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wynajem ładowarki o poj. Łyżki do 1 m3 -2 m3 do załadunku remontera i samochodu z przyczepą -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem ładowarki o poj. Łyżki do 1 m3 -2 m3 do załadunku remontera i samochodu z przyczepą - wraz z obsługą - Obwód Drogowy Lubycza Królewska - 40 godz. /m-c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wynajem skrapiarki samojezdnej o pojemności min 2000 dm3 - wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem skrapiarki samojezdnej o pojemności min 2000 dm3 - wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej-150 godz. /m-c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wynajem walca drogowego do skrapiarki min. 4,0 tony, wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem walca drogowego do skrapiarki min. 4,0 tony, wraz z obsługą - Obwód Drogowy w Lubyczy Królewskiej - 150 godz./m-c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Remont dachu, kominów oraz instalacji odgromowej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Szarowoli.
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- "Dostawa używanej śmieciarki 2-komorowej do odbioru odpadów komunalnych "
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli w ramach projektu "Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS"
- Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu "Najlepsi na rynku pracy" - kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno - Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Legnica - Rewitalizacja zabytkowej Bramy Chojnowskiej w Legnicy (XV w.) - Etap I
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Olsztyn 2026-2028
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Białystok 2025-2028
- Wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2026 na terenie miasta i gminy Choroszcz
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Lublin 2025-2028
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





