eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskSprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i gospodarczych w Inspektoratach ZUS wBytowie, ul. Kościuszki 16, Chojnicach, ul. Łużycka 20, Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a, Lęborku, ul. Krzywoustego 15, Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13.



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Słupsk: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i gospodarczych w Inspektoratach ZUS w: Bytowie, ul. Kościuszki 16, Chojnicach, ul. Łużycka 20, Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a, Lęborku, ul. Krzywoustego 15, Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13.
Numer ogłoszenia: 97157 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8419125, fax 059 8427688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i gospodarczych w Inspektoratach ZUS w: Bytowie, ul. Kościuszki 16, Chojnicach, ul. Łużycka 20, Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a, Lęborku, ul. Krzywoustego 15, Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i gospodarczych w Inspektoratach ZUS w: Bytowie, ul. Kościuszki 16, Chojnicach, ul. Łużycka 20, Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a, Lęborku, ul. Krzywoustego 15, Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 270960,28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR SPÓŁKA z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 270074.66
  • Oferta z najniższą ceną: 270074.66 / oferta z najwyższą ceną: 382076,16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.