To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Katowice: USŁUGI PRALNICZE W 2010 ROKU
DO SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH
9/ZP/2010
Numer ogłoszenia: 97142 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45530 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Katowicach, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6069440, 6069441, faks 032 6069249, 6069279.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRALNICZE W 2010 ROKU DO SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH 9/ZP/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są okresowo powtarzające się usługi pralnicze w zakresie: 1.1. prania: bielizny pościelowej, stroi sportowych, firan, zasłon, 1.2. czyszczenia na sucho kocy, kimon, 1.3. krochmalenia , prasowania odzieży roboczej pracowników Sekcji Żywnościowej, realizowane na podstawie zleceń częściowych (Kod CPV: 983.10). 2. Szczegółowy opis asortymentów będących przedmiotem zamówienia, szacunkową częstotliwość świadczenia usługi wraz z usługami dodatkowymi w postaci krochmalenia i prasowania oraz wielkość pakietu asortymentu przekazywanego do prania w ramach zlecenia częściowego zawiera załącznik nr 1 (Specyfikacja-Asortymetnowo-Ilościowo-Wartościowa) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia, Wykonawca realizuje za pomocą własnych środków chemicznych i technicznych, których koszt wliczony jest w koszt świadczenia usługi. 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca odbiera i dostarcza (wraz z wniesieniem partii dzianin do miejsc wskazanych przez Zamawiającego) własnym transportem na swój koszt i ryzyko. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zwiększania liczby słuchaczy i otrzymania w planie finansowym dodatkowych środków na ich zakwaterowanie od dysponenta środków budżetu państwa wyższego stopnia - Komendanta Głównego Policji: 1/ I opcja - zwiększy ilości asortymentu przekazywanego do prania w okresie od rozpoczęcia dostaw do 30 czerwca 2010 r., lub 2/ II opcja - zwiększy ilość asortymentu przekazywanego do prania na okres od 1 lipca do 31 grudnia 2010 r. UWAGA! Opcja I nie obowiązuje usług podanych w Segmencie B i w Segmencie C załącznika nr 1 do SIWZ ( Specyfikacja-Asortymentow-Ilosciowo-Wartościowa) ZAMAWIAJĄCY zawiadomi pisemnie WYKONAWCĘ o zwiększeniu zakresu realizacji zamówienia (skorzystania z prawa opcji) co najmniej na 14 dni przed pierwszym dniem dekady rozpoczynającej zwiększone zlecenia częściowe na usługi prania lub rozpoczęciem realizacji usług na przedłużony okres. 7. Maksymalne szacunkowe ilość zlecanych do prania asortymentów określone są w Specyfikacji Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowej usług prania w 2010 roku dla Szkoły Policji w Katowicach stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio: 1/ dla zamówienia podstawowego w kolumnie Nr 6; ( Segment A, B, C ) 2/ dla zamówienia w ramach I opcji w kolumnie Nr 7; ( Segment A ) 3/ dla zamówienia w ramach II opcji w kolumnie Nr 8; ( Segment A, B, C) 4/ dla zamówienia obejmującego zamówienie podstawowe wraz z I i II opcją w kolumnie Nr 9. ( Segment A, B, C) 8. Podane w Specyfikacji Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowej usług prania w 2010 roku dla Szkoły Policji w Katowicach maksymalne szacunkowe ilość zlecanego do prania asortymentu są wielkościami szacunkowymi i ich wskazanie nie zobowiązuje Zamawiającego do zlecenia prania asortymentów w podanych ilościach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER MAXVALD SPÓŁKA CYWILNA ANNA FARNIK-DRUGACZ, URSZULA FARNIK
jakie przetargi wygrała firma
INTER MAXVALD SPÓŁKA CYWILNA ANNA FARNIK-DRUGACZ, URSZULA FARNIK
- INTER MAXVALD Jan FARNIK, ul Słoneczna 54 B, 40-136 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95416,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101646,90
Oferta z najniższą ceną: 101646,90 / Oferta z najwyższą ceną: 181813,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Długoterminowy najem 4 fabrycznie nowych pojazdów osobowych na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą chusteczek do neutralizacji gazu pieprzowego
- Przeprowadzenie szkolenia "Manager Recepcji " dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Przeprowadzenie szkolenia "Protokół dyplomatyczny i zasady savoir vivre w hotelarstwie" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Remont okien drewnianych w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI -II"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych na potrzeby SP ZOZ w Łapach
- Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Świadczenie usług prania, dezynfekcji, transportu bielizny, pościeli i odzieży na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
- Świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem pościeli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.