eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzabelinBUDOWA PARKINGU PRZY CMENTARZU KOMUNALNYM W HORNÓWKU - SPRAWA ZP/B/05/RI/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Izabelin: BUDOWA PARKINGU PRZY CMENTARZU KOMUNALNYM W HORNÓWKU - SPRAWA ZP/B/05/RI/2008
Numer ogłoszenia: 97134 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, fax 022 722-80-06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU PRZY CMENTARZU KOMUNALNYM W HORNÓWKU - SPRAWA ZP/B/05/RI/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie parkingu dla samochodów osobowych, 73 miejsca postojowe, jezdnie manewrowe szerokości 5m, zjazdy z parkingu do istniejącej ul. Fedorowicza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie 5 000,00 PLN, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zlecenia polegające na budowie parkingów, każdy o powierzchni 2 000 m2 lub większej, potwierdzone stosownymi referencjami, 2) wykażą, że dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym (kierownik budowy - uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg) przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia który posiada wymagane prawem uprawnienia oraz aktualny wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego 3) udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane prace, licząc od daty odbioru końcowego, 4) wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta przetargowa (Formularz Ofertowy) 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zgodnie z przedmiarem robót 3) dowód wpłacenia / wniesienia wadium, 4) parafowany przez przedstawiciela wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści (Załacznik nr 4) 5) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot (zał. nr 1), 7) w przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy ) 8) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zam. publ. (jeżeli dotyczy). 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 11) 12) Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 13) Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, dysponuje doświadczeniem zawodowym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 14) wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej dwa zlecenia polegające na budowie parkingów, każdy o powierzchni 2000 m2 lub większej, potwierdzone referencjami (Załącznik nr 2), 15) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy - uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg) posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz przedstawią aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 16) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności - w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia- w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wspólnie. (Załącznik nr 3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.izabelin.pl/ (zakładka Przetargi)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin pok. 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.