Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Wrocław: Dostawa systemu wystawienniczego
Numer ogłoszenia: 97130 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury AGORA , ul. Piłsudskiego 2, 51-152 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3251483, faks 071 3252473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu wystawienniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż systemu wystawienniczego w pomieszczeniach budynku Centrum Kultury AGORA przy ul. Serbskiej 5a we Wrocławiu zgodnie z opisami i warunkami realizacji zamówienia zawartymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w szczególności: 1. Rama prezentacyjna 100x200cm (S x H)- 28 kompletów. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 1 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 2. Rama prezentacyjna 126x200cm (S x H)- 4 komplety. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 2 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 3. Wypełnienie Plexi B1 - 70x100cm + klipsy - 20kpl.w pionie + 6kpl. w poziomie. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 3 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 4. Wypełnienie całkowite płytą PVC dla ramy 100x200cm - 6 kompletów. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 4 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 5. Wypełnienie Plexi B2 - 50x70cm + klipsy - 12kpl.w pionie + 12kpl. w poziomie. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 5 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 6. Wypełnienie Plexi 80x180cm (SxH) - 6 kompletów. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 6 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 7. Kieszonki do zawieszania na pręcie - typ a) - 2 sztuki, typ b) - 6sztuk. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 7 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 8. Pleksa B1 z kieszonkami na ulotki, umieszczonymi w systemie kaskadowym (na stałe)- 1 sztuka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 8 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 9. Pręt systemowy l=100cm z mocowaniem - 2 komplety. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 9 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 10. Pręt systemowy l=70cm z mocowaniem - 6 kompletów. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 10 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 11. Linki i mocowania systemowe dla ram o h=200cm - 16 kompletów. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 11 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 12. Postument ekspozycyjny 50x50x60cm (S x L x H) - 5 sztuk. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 12 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 13. Postument ekspozycyjny 50x50x100cm (S x L x H) - 3 sztuki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 13 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 14. Postument ekspozycyjny 50x100x60cm (S x L x H) - 3 sztuki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 14 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 15. Gablota ekspozycyjna 78x78x190cm (S x L x H) - 2 sztuki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 15 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 16. Gablota ekspozycyjna trójkatna 70x70x190cm (S x L x H) - 4 sztuki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 16 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 17. System wystawienniczy zewnętrzny mobilny - 3 sztuki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 17 załącznika nr 1 do Specyfikacji, 18. Kierunkowskaz z profili aluminiowych anodowanych - 1 sztuka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w pozycji nr 18 załącznika nr 1 do Specyfikacji, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia do montażu dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.17.10.00 - Witryny wystawowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy PZP. oraz -wykonał co najmniej jedna dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -udzieli na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. d) Dokumenty, potwierdzające że dostawy, o których mowa w pkt. C) zostały wykonane należycie (referencje). e) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury AGORA
pl.J.Piłsudskiego 2
51-152 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Centrum Kultury AGORA pl.J.Piłsudskiego 2 51-152 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wod-kan
- Okresowe kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych w nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 4 zadania.
- "Wymiana pięciu dźwigów osobowych wraz z niezbędną dokumentacją, modernizacją instalacji i robotami towarzyszącymi na zasobach należących do TBS Wrocław przy ul. Kasztelańskiej we Wrocławiu."
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2025 roku
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.