Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Puszczykowo: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW i LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 97090 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW i LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz dzierżawą analizatorów i dzierżawą Laboratoryjnego Systemu Informatycznego wraz z jego instalacją i wdrożeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę odczynników do badań laboratoryjnych. 2. Dzierżawę 3 analizatorów wraz z wyposażeniem: biochemia, immunochemia, analityka ogólna, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dzierżawę Laboratoryjnego Systemu Informatycznego zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Serwis techniczny i aplikacyjny dla analizatorów oraz LSI. 5. Dostawę materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań. 6. Dostawę materiałów niezbędnych do rejestracji badań. 7. Instalację analizatorów oraz instalację i wdrożenie LSI, przeprowadzenie testów sprawności oraz przeszkolenie 4 pracowników w zakresie właściwej obsługi analizatorów i LSI. Analizatory zostaną dostarczone do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy. LSI zostanie dostarczony do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin ważności odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań i materiałów niezbędnych do rejestracji badań nie będzie krótszy niż 4 miesiące od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Wykonawca zapewni również: 1. W przypadku analizatora, który nie jest wolno stojący dodatkowe wyposażenie niezbędne do prawidłowej pracy analizatora, tj. stół o odpowiednich parametrach. 2. Osprzęt niezbędny do prawidłowego przygotowywania materiału do badań, tj. wirówkę laboratoryjną o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Prawidłowe warunki pracy dla analizatorów poprzez zainstalowanie klimatyzacji w pomieszczeniu o kubaturze 5,9x6,3m wysokość 2,90m (dwa okna o wymiarach 2,2x1,7m). 4. Włączenie w system LSI analizatorów będących przedmiotem zamówienia, oraz analizatory wskazane przez Zamawiającego tj.: Sysmex KX 21N, Sysmex XS 1000, Sysmex CA 560. 5. Udział w międzynarodowej kontroli jakości w zakresie wykonywanych parametrów. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3. Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia; Z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy: 1. Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych ujętych w wykazie MZiOS zawartych w odczynnikach (dopuszczalny nośnik elektroniczny) 2. Metodyki oznaczeń w języku polskim Minimalne warunki gwarancji i serwisu, które winny być spełnione, określone są w postanowieniach §7 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono w § 3-4 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji. W niniejszym ogłoszeniu zawarto ogólne informacje o przedmiocie zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do niej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 38.43.45.20 - Analizatory krwi 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie odczynników do badań laboratoryjnych wraz dzierżawą analizatorów o wartości nie mniejszej niż: 200.000.00 zł każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Deklaracja zgodności CE.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Zamówienia Publiczne pok 105 Dom Pracowniczy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





