Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Warszawa: Usługi serwisowe sprzętu chirurgicznego
Numer ogłoszenia: 97030 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, fax 022 5966474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe sprzętu chirurgicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i bieżących napraw tj. utrzymania w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej sprzętu chirurgicznego zgodnie z wykazem sprzętu. Szczegółowy wykaz sprzętu podzielono na 3 odrębne pakiety: PAKIET 1 - SPRZĘT CHIRURGICZNY FIRMY KARL STORZ PAKIET 2 - HISTEROSKOP FIRMY OLYMPUS PAKIET 3 - OSTRZENIE I NAPRAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, NOŻY SEKCYJNYCH I MÓZGOWYCH Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych. Na wykonane naprawy serwisowe Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesiecy. Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji miniumum 12 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem (usługi naprawcze i serwisowe sprzętu medycznego dotyczącego oferowanego pakietu), b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia (przeszkolenie) potrzebne do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku, Wykonawcy powinni w sposób niebudzący wątpliwości określić: a) zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika) do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. Warunki określone w pkt. 1 - 3 muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 3). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, d) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik 4). Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, e) wykaz usług - potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik 5), f) oświadczenie Wykonawcy, że osoby realizujące zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia (przeszkolenie) do jego wykonania (z zastrzeżeniem, dostarczenia odpowiednich dokumentów na wezwanie zamawiającego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy ( pakiet 3 - cena usługi 100%) - 15
- 3. parametry oceniane serwisu - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - sprzęt firmy KARL STORZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tor wizyjny : - monitor kolorowy SONY 20 - sterownik kamery Image 1 - głowica kamery Image 1 - źródło światła Xenon Nova 2. Tor wizyjny: - monitor kolorowy SONY 14 - źródło światła halidowe 3. Termoflator 26432020 4.Hamon endomat 26331020 5. Hamon micro histeroflaton 26431520 Sprzęt endoskopowy chirurgiczny: 1. optyki laparoskopowe 10 mm - 3 szt 2. optyki histeroskopowe - 8 szt 3. optyka cystoskopowa- 1szt 4. optyka nefroskopowa - 1 szt 5. światłowody - 12szt 6. płaszcze do optyk histeroskopowych - 7szt 7. elektroresektoskop -komplet -1 szt 8. narzędzia długie: - kleszczyki preparacyjne- 15szt - kleszczyki bipolarne - 4 szt - nożyki laparoskopowe - 6szt - imadło + nożyczki - 1szt - klipsownica - 1szt 9. haczyki monopolarne -3szt. 10. łopatki monopolarne - 3szt 11. kable monopolarne - 4szt 12. kable bipolarne - 4szt 13. narzędzia ssąco-płuczące - 3szt 14. urządzenia ssąco-płuczące - 1szt 15. głowice do endomatu laparoskopowe -3 szt 16. głowica do endomatu histeroskopowa - 2szt 17. trokary 11mm - 5szt 18. trokary 6mm - 8szt 19. trokary 13mm - 3szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena 1 roboczogodziny za naprawy - 15
- 3. Parametry oceniane serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Histeroskop firmy OLYMPUS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor OEV - 202 nr A4986 Odtwarzacz DVD Tor wizyjny OTV Kamera OTV - S5 7600316 Adapter MH - 999E Źródło światła CLV - S20 Uteroflator Diatermia HF - 300 Waga kontrolna +butla szklana Pompa uteromatu Wózek Światłowody - 2 szt Elektrody - 5szt Osłony (płaszcze) Kleszczyki - 3 szt Teleskopy (optyka) - 2 szt Resektoskop 5 części.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena 1 roboczogodziny za naprawy - 15
- 3. Parametry oceniane - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Regeneracja i ostrzenie instrumentów chirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. nożyczki mikro 2. pęsety 3. igłotrzymacz Micro 4. igłotrzymacz Micro z wkładką 5. noże Graefego 6. igły do ciał obcych 7. nożyczki chirurgiczne z wkładką 8. dłuta jednostronne 9. podważki 10. trepany 11. rozwórka mała 12. rozwórka duża 13. pęseta bipolarna 14. ssaki 15. noże mózgowe 16. noże sekcyjne 17. skalpele sekcyjne 18. noże urologiczne 19. nożyczki chirurgiczne 20. nożyczki proste 21. nożyczki Lister 22. nożyczki do pępowiny 23. wzierniki Cusco 24. wzierniki ginekologiczne 25. kleszczyki ginekologiczne do tamponów 26. kleszczyki PEAN 27. kulociąg Forester 28. imadła aparat Szulcego 29. skrobaczka tępa 30. klemy 31. kochery 32. pean 33. chromowanie narzędzi (w tym ostrzenie i regeneracja) 34. grawerowanie na narzędziach 35. naprawy nietypowe nieuwzględnione w cenniku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Pogwarancyjnej obsługi serwisowej sprzętu medycznego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- 64/U/25 "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego - część 5."
- Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





