eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup wyspecjalizowanych usług oraz produktów informatycznych dla potrzeb związanych z utrzymaniem oprogramowania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA oraz Modułu Transformującego Komunikację z Systemem ZEFIR2 - (Czarna Skrzynka)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97026 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Kraków: Zakup wyspecjalizowanych usług oraz produktów informatycznych dla potrzeb związanych z utrzymaniem oprogramowania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA oraz Modułu Transformującego Komunikację z Systemem ZEFIR2 - (Czarna Skrzynka)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507130-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 102127000000, ul. ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 2557-300, faks 12 2557-465, e-mail is@mp.mofnet.gov.pl, karol.wykurz@mp.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.malopolskie.kas.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyspecjalizowanych usług oraz produktów informatycznych dla potrzeb związanych z utrzymaniem oprogramowania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA oraz Modułu Transformującego Komunikację z Systemem ZEFIR2 - (Czarna Skrzynka)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1201-ILL-5-260.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest 1)świadczenie przez Wykonawcę przez okres 6 miesięcy wyspecjalizowanych usług wsparcia oraz wytworzenie i dostarczanie produktów informatycznych potrzebnych dla zapewnienia utrzymania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA, zwanego dalej Systemem; 2) realizacja zadania polegającego na przygotowaniu koncepcji i dokonaniu zmiany architektonicznej Systemu Obsługi Deklaracji CELINA w zakresie implementacji integracji z systemem ISZTAR4; 3)realizacja zadania w obszarze CELINA Kalkulator Taryfowy; 4)zmiany logotypów i nazw w GUI; 5)realizacja zadania polegającego na modyfikacji funkcjonalności listy alarmów dla VAT (metoda płatności L). 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1)aktualizacji, dostarczenia i przekazania Zamawiającemu w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11B, 31-111 Kraków (zwanej dalej siedzibą IAS) lub innej lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, zaktualizowanego Planu Jakości Systemu - jednego, wspólnego dla wszystkich podsystemów Systemu oraz dla wszystkich komponentów Podsystemu Moduł Czarna Skrzynka; 2)aktualizacji dokumentacji systemowej Systemu Obsługi Deklaracji CELINA na zakończenie każdego etapu; 3)świadczenia usługi zewnętrznego wsparcia utrzymania Systemu; 4)wprowadzania zmian do Systemu, wynikających z konieczności bieżącej jego aktualizacji - 130 osobodni; 5)realizacja zadania w obszarze CELINA Kalkulator Taryfowy - zgodnie z załączonym dokumentem TAXUD.A.4(2014) 4405879 - Integration of credibility checks In TARIC - Step 3; 6)realizacji zadania polegającego na przygotowaniu koncepcji i dokonaniu zmiany architektonicznej Systemu Obsługi Deklaracji CELINA w zakresie implementacji integracji z systemem ISZTAR4; 7)zmiany logotypów i nazw w GUI; 8)realizacja zadania polegającego na dodaniu kolumny na liście głównej "alarm dla VAT - metoda płatności L" w zakładce "alarm dla VAT ( L ) , która będzie zawierać informację o tym że VAT był już uprzednio rozliczony. Wartość w dodanej kolumnie tworzona będzie na podstawie historii alarmów . W przypadku gdy VAT był już obsłużony raz w systemie w nowej kolumnie powinien się znaleźć odpowiedni zapis/wartość widoczny dla użytkownika systemu. Funkcjonalność ma na celu zmniejszyć ilość koniecznych do wykonywania czynności sprawdzających w obsłudze procedury związanej z art. 33 ustawy VAT. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia autorskich praw majątkowych do produktów wytworzonych w wyniku realizacji Umowy. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera "Wzór Umowy", który stanowi Załącznik G do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72230000-6
Dodatkowe kody CPV: 72250000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT542276.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., , al.Jerozolimskie 179, 02-222, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 667000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 667000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 667000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.