Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Opole: Remont nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia na odcinkach dróg krajowych nr 39, 42, 46 oraz 94 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
Numer ogłoszenia: 96979 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia na odcinkach dróg krajowych nr 39, 42, 46 oraz 94 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia na odcinkach dróg krajowych nr 39, 42, 46 oraz 94 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do robót w terminie 10 dni od chwili otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, lecz przy temperaturze min. + 10C . Nie dopuszcza się przystąpienia do robót oraz prowadzenia ich podczas opadów atmosferycznych . Przewidziany zakres remontów łącznie dla dróg krajowych nr 39, 42, 46 oraz 94 w trakcie obowiązywania umowy to 300 ton, jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu remontów zgodnie z potrzebami i możliwościami finansowymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3, w tym spełniają nw. warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. - posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym zakresie robót i mogą się wykazać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacją remontów nawierzchni grysami i emulsją asfaltową, wykonanymi pod ruchem, o wielkości robót min. 1000 ton wbudowanego materiału ( grysów i emulsji bitumicznej ), wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że usługi te zostały wykonane należycie. - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników na stanowisko kierownika robót lub majstra z min. 5 letnim stażem pracy na danym stanowisku posiadającym uprawnienia do kierowania robotami. - mają do dyspozycji jednostki sprzętu i środki transportu, niezbędne do wykonania niniejszego zakresu robót remonter spełniający wymogi określone w specyfikacji technicznej o wydajności min. 1,0 t wbudowanego materiału na godzinę, remonter umożliwiający wykonanie łat o regularnych kształtach (tzw. kombajn) oraz szczotkę mechaniczną. Uwaga: Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny: Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny). - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 100 000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią formularza nr 3.1. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty(oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 3.2. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. - Informację o osobach przewidzianych na stanowisko kierownika lub majstra robót na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 3.3. posiadający doświadczenie i uprawnienia w zakresie prowadzenia robót. - Informacje o posiadaniu na własność lub dzierżawie środków sprzętowych niezbędnych do wykonania Zamówienia zgodnie z Specyfikacja Techniczną na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 3.4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl ---> oddział w Opolu ---> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Brzegu ul. Oławska 25, 49-300 Brzeg, rdkbrzeg@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 08:55, miejsce: GDDKiA Rejon w Brzegu ul. Oławska 25, 49-300 Brzeg pokój nr 8 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Brzegu ul. Oławska 25, 49-300 Brzeg rdkbrzeg@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 42 40 500, fax. 077 42 40 501
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Korpele w roku 2025
- Naprawa infrastruktury drogowej i MRN2 Nadleśnictwa Miechów po ulewnych deszczach podzielonych na 6 niepodzielnych części
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Przebudowa zjazdu zwykłego z drogi wojewódzkiej 151 na działkę ewidencyjną 271/1, obręb Okunie
- Konserwacja ulic i ciągów pieszych Dzielnicy Ochota
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





