Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Świdnica: Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego
Numer ogłoszenia: 96952 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy , ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8566200, faks 074 8520257.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swidnica.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych, piśmienniczych oraz innych materiałów i artykułów biurowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego. Dostarczone materiały powinny spełniać wymagania techniczne, a w szczególności odpowiadać wszystkim cechom określonym przez Zamawiającego. Powinny być fabrycznie nowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, dołączonych do oferty - zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do swojej oferty powinien dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych; wg wzoru nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Prokuratura Okręgowa w Świdnicy ul. Okulickiego 2-4, 58-105 Świdnica, II piętro (dzwonić domofonem) pok. 307, Pani I. Rygulska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy, 58-105 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4, II p., pok. 307 (dzwonić domofonem) P. Irena Rygulska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Zakup, dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych na rzecz Gminy Świdnica w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Rozbudowa wraz z przebudową terenów cmentarzy komunalnych przy ulicy Słowiańskiej oraz ulicy Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń przyziemia w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Równej 11 w Świdnicy
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej wraz z pomocą techniczną z obszarów działania Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie
- Transport uczniów z terenu Gminy Świdnica do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych ,serwerów oraz przełączników sieciowych i urządzeń ochrony sieci UTM do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH"
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- ,, Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.