Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Dęblin: dostawy drobiu - 15/8/N
Numer ogłoszenia: 96898 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, fax 0-81 5519536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drobiu - 15/8/N.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filet z piersi indyka kg 1000; 2. Filet z piersi kurczaka kg 1000; 3. Korpus z kurczaka kg 690; 4. Skrzydełka z kurczaka kg 50; 5. Uda z kurczaka kg 3000; 6. Wątróbki z kurczaka kg 800; 7. Żołądki z kurczaka kg 100;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z późn. zm.) 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia ( z podaniem kodu produktu)- art., 61 i 62 ust.2 ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. nr 171 poz. 1225), c) przedstawią dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikująca, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP; PODSTAWA PRAWNA: ustawa z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171 poz. 1225) lub ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2006 r nr 17 poz. 127), (dotyczy zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywności. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przedstawią: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jednej /1/ dostawy na kwotę min.: 50.000,00 zł brutto , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie). Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jednej /1/ dostawy na kwotę min.: 50.000,00 zł brutto) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia ( z podaniem kodu produktu)-podstawa: Ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku. g) dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia nie zwierzęcego, a w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności.(podstawa: Ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku). h) W przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z dokumentem wyszczególnionym w lit. f) i g)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4219; Sek. Zam. Publicz.;Budynek 205; 08-521 Dęblin, za pośrednictwem poczty po wpłacie 14,00 zł na konto 86 1010 1339 0000 9713 9150 0000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Jednostce Wojskowej Nr 4219, 08 - 521 Dęblin, Budynek 205, pokój nr 20 (Kancelaria Jawna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa samochodów: elektrycznego typu Van/Cargo oraz ciężarowego z wywrotem trójstronnym
- Dostawa energii elektrycznej dla 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie
- Usługa wykonywania czynności w zakresie monitorowania zgodności z podziałem na zadania
- Zakup i wdrożenie modułu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - Moduł Zamówień Publicznych
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Ssukcesywną dostawę artykułów spożywczych na rok 2026 dla PS w Mietniowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Medyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





