eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynświadczenie usług elektrycznych



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Olsztyn: świadczenie usług elektrycznych
Numer ogłoszenia: 96862 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług elektrycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług w zakresie bieżącej obsługi, napraw eksploatacyjnych i konserwacji instalacji elektrycznych, sieci elektroenergetycznych, instalacji komputerowej i przyzywowej oraz nadzór nad: agregatami prądotwórczymi, klimatyzacją szpitalną i systemem przyzywowym w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie. Zakres usług: Do zakresu przedmiotowego usług objętych kwotą ryczałtu zalicza się : Nadzór i obsługa w/w instalacji i współpracujących z nimi urządzeń wyposażenia rozdzielnic elektrycznych, usuwanie i zabezpieczenie bez dodatkowych opłat awarii w/w instalacji i wykonywanie nowych instalacji w zależności od potrzeb na zlecenie Dyrektora ds. Techniczno - Eksploatacyjnych Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie. Z zakresu czynności wyłączone są: prace pod napięciem w rozdzielniach elektrycznych prace przy liniach i urządzeniach średniego napięcia lokalizacja uszkodzeń kabli energetycznych naprawy automatyki sterowania klimatyzacją przeglądy techniczne i naprawy agregatów prądotwórczych Do prac eksploatacyjno - konserwacyjnych zalicza się: a)Wymianę opraw oświetleniowych, żarówek, bezpieczników, silników, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz podłączenia urządzeń elektrycznych i innych odbiorników elektrycznych. b)Naprawa osprzętu elektroinstalacyjnego c)Wymiana i układanie przewodów elektrycznych. d)Wymiana i układanie przewodów komputerowych e)Zainstalowanie nowych gniazd i opraw oświetleniowych. f)Wymiana tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem g)Lokalizowanie uszkodzeń instalacji elektrycznych h)Współpraca z Zakładem Energetycznym, udział w odczytywaniu zużycia energii elektrycznej i konserwacji podstacji. i)Nadzór i konserwacja agregatów prądotwórczych, zespołów prostowniczo-akumulatorowych UPS i rozdzielnic j)Naprawa uszkodzeń kabli energetycznych k)Zabezpieczenie ciągłości ruchu w zakresie sprawności przyłączy elektrycznych l)Prowadzenie książki kontrolnej przeprowadzonych prac konserwacyjnych i kontrola obsługi agregatów prądotwórczych, prowadzenie rejestru zużycia paliwa. m)Pomiar sprawności lamp bakteriobójczych. n)Nadzór i konserwacja klimatyzacji szpitalnej. o)Segregacja zużytych świetlówek, lamp i sprzętu elektroenergetycznego podlegających utylizacji p)Naprawa i konserwacja systemu przyzywowego ACKERMANN, programowanie central i modernizacja systemu powiadamiania. q)Wykonanie badań sprzętu ochronnego izolującego (rękawice gumowe elektroizolacyjne, półbuty i kalosze gumowe dielektryczne, chodniki gumowe) i prowadzenie prawidłowej gospodarki sprzętem ochronnym. r)Wydawanie orzeczeń technicznych dotyczących stanu technicznego urządzeń s)Zdemontowany sprzęt i osprzęt przeznaczony do likwidacji przekazać komisji likwidacyjnej. t)Okresowa kontrola sprawności innego sprzętu elektrycznego u)Czas reakcji - natychmiastowo po stwierdzeniu usterki. Wykaz rejonów pracy elektryków. Rejon I Budynek Główny Oddział Wewnętrzny II Oddział Ortopedii Blok Operacyjny Oddział Chirurgii Ogólnej Oddział Torakochirurgii Sterylizacja Rejon II Budynek Główny Oddział Urologii Oddział Wewnętrzny I RTG Izba Przyjęć Laboratorium Fizykoterapia Rozdzielnia posiłków Piwnica Rejon III Pawilon Ginekologiczno - Położniczy Rejon IV Oddział Laryngologii i Okulistyki Oddział Chirurgii Szczękowej Apteka Rejon V Pawilon Sue Ryder Poradnie przy ul. Mariańskiej Rejon VI Administracja Rejon VII MSZ budynek przy Al. Wojska Polskiego 30 Rejon VIII Podstacje i agregaty prądotwórcze, akumulatornie, klimatyzacja, sprężarkownie Wyszczególnione rejony będą obsługiwane według n/w zasad: 1)Prace zleca w formie ustnej bądź pisemnej Główny Specjalista ds. energetycznych lub dyspozytor techniczny przyjmujący zgłoszenie awarii z oddziału szpitalnego. 2)Osoba odpowiedzialna za usunięcie wynikłych awarii, usterek ma informować zleceniodawcę robót o zakończeniu prowadzonych prac i dokonać wpisu do Książki Zgłoszeń Awarii, będącej w Dziale Technicznym. 3)Wykonanie nowych instalacji ma być zgłoszone i odebrane przez Głównego Specjalistę ds. energetycznych. 4)Przeprowadzenie przeglądu polega na osobistym i dokładnym sprawdzeniu stanu technicznego instalacji, osprzętu instalacyjnego, maszyn, stanu połączeń i zabezpieczeń wchodzących w przeglądany rejon. 5)Informowanie o każdej zmianie miejsca pracy (np.: oddziału, przychodni) dyspozytora technicznego telefonicznie lub osobiście. 6)Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego na swoim miejscu pracy i stanowisku pracy w zleconym rejonie. 7)Przestrzeganie zarządzeń i instrukcji wewnętrznych Szpitala 8)O niemożliwości usunięcia wynikłych usterek, będących poza zakresem umowy, osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia informuje swojego przełożonego i dyspozytora technicznego. Za materiały zużyte do konserwacji i wykonania zleconych prac wykonawca będzie rozliczany w oparciu o przedstawiane faktury VAT dokumentujące ich zakup; z tym że ceny tychże materiałów nie mogą przekraczać średnich cen z aktualnego cennika SEKOCENBUD, a w przypadku braku danej pozycji w cenniku - cen producenta. Ilości zużytych materiałów będą rozliczane na podstawie RW potwierdzonych przez zleceniodawcę z danej komórki organizacyjnej Szpitala, a celowość i cena zakupu będzie zatwierdzana przez Głównego Specjalistę ds. energetycznych. Za wykonaną usługę wykonawca będzie wystawiał co miesiąc fakturę do 5 dnia następnego miesiąca. W fakturze należy rozdzielić koszty na: pozycję robocizny i pozycję materiałów. Do faktury należy dołączyć rozliczenie kosztów zgodnie z ośrodkami kosztów MSZ w Olsztynie. Usługi winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1)świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie urządzeń, aparatury, instalacji w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2)jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić go z Zamawiającym - przed jego wykonaniem, 3)na wykonane usługi Wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji, 4)na zakupione materiały Wykonawca udzieli gwarancji producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy. 3.2) spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zaświadczenie o prowadzeniu działalności w zakresie usług elektroinstalacyjnych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują: - - co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia SEP, -- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi agregatów prądotwórczych, -- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych znajdujących się w MSZ w Olsztynie, -- miernikiem natężenia promieniowania lamp bakteriobójczych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż równowartość 100.000 zł. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć wymagane niżej dokumenty : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Wykonawcy zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy - wzory oświadczeń stanowią załączniki do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3) Wykaz osób posiadających uprawnienia - załącznik do oferty: a) co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia SEP, b) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do obsługi agregatów prądotwórczych, c) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do obsługi i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych znajdujących się w MSZ w Olsztynie, Wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują, że łącznie spełniają niniejszy warunek. 4) Oświadczenie o dysponowaniu miernikiem natężenia promieniowania lamp bakteriobójczych - Wzór stanowi załącznik do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują, że łącznie spełniają niniejszy warunek. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż równowartość 100.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie na wniosek wykonawcy przesłany drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@szpital.olsztyn.pl lub faksem na nr (89) 53-26-349..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) bud. Administracji..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.