Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Cieszyn: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 1 oraz Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 96854 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8523743, faks 033 8522560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 1 oraz Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 w Cieszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 1: - wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV z w ilości 101 szt. w lokalach mieszkalnych. Nawiewniki automatyczne ciśnieniowe należy zamontować w oknach w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności - kuchnie, łazienki oraz po jednym w każdym pokoju mieszkalnym. Wymianie podlegają również parapety zewnętrzne i wewnętrzne, - usunięcie z budynku i wywóz na składowisko odpadów wszystkich zdemontowanych okien i materiałów z rozbiórek, - wykonanie kpl. prac budowlanych związanych z wymianą okien (uzupełnienie tynków, zamurowanie podkuć itp.) - okna oraz automatyczne nawiewniki ciśnieniowe muszą spełniać wymogi związane z dopływem powietrza do pomieszczeń, określone w zaktualizowanej normie PN 83/B - 03430 Wentylacja w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej b) Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 2: - wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę wykonaną z PCV z nawiewnikami ,w ilości 112 szt ( w tym 13 szt. kolor brąz) wraz z parapetami zewnętrznymi (wszystkie okna) i wewnętrznymi (na życzenie lokatorów - patrz uwaga w SIWZ), - usunięcie z budynku i wywóz na składowisko odpadów wszystkich zdemontowanych okien,parapetów i materiałów z rozbiórek, - wykonanie kpl. prac budowlanych związanych z wymianą okien (uzupełnienie tynków, zamurowanie ewentualnych podkuć itd.) - okna oraz nawiewniki muszą spełniać wymogi związane z dopływem powietrza do pomieszczeń, określone w zaktualizowanej normie PN 83/B - 03430 Wentylacja w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami); 2. Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o następujących kwalifikacjach: a) kierownik robót posiadający: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221) 3. Przedłożenie referencji potwierdzających wykonanie co najmniej jednego podobnego przedmiotu zamówienia w ciągu 2006, 2007, 2008r. - do dnia składania ofert. Za podobne będzie uznane zamontowanie lub wymiana stolarki o liczbie co najmniej 50 sztuk lub wykonanie montażu (wymiany) stolarki o wartości co najmniej równej 50% oferowanej ceny. Dopuszcza się wykonanie tych prac przez Wykonawcę u dwóch zamawiających (nie więcej). 4. Udzielenie jednolitej gwarancji na całość prac nie krótszej niż 2 - letniej. Gwarancja musi obejmować kompletne okno z okuciami i szybami, parapety oraz roboty montażowe. Gwarancją objęte musi być także nieodbarwienie się tworzywa okien podczas eksploatacji. Gwarancja nie może być dzielona np. inna na okucia inna na konstrukcję. Gwarancja nie spełniająca tych wymogów lub nieprecyzyjnie określona będzie traktowana przy rozpatrywaniu ofert jako nie spełniająca warunku przystąpienia do przetargu. 5. Złożenie oświadczenia o gotowości do montażu okien w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 20.00 oraz w soboty od godz. 7.00 do godz. 13.00 wg możliwości lokatorów. 6. Wyrażenie zgody na comiesięczne rozliczanie robót i wystawianie faktur miesięcznych, 7. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności faktur. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnienie i podpisanie dokumentu Oferta Wykonawcy - załącznik nr 1; 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2; 3.Aktualny wypis-odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 3; 4. Wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 4; 5. Kopie uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - załącznik nr 4a; 6. Kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221) - załącznik nr 4b; 7. Referencje - załącznik nr 5; 8. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6; 9. Oświadczenia podwykonawców o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6a. 10. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku zamawiającego lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załącznik nr 7; 11. Podpisane Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 8; 12. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 9; 13. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 10; 14. Złożenie oświadczenia o gotowości do montażu okien w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 20.00 oraz w soboty od godz. 7.00 do godz. 13.00 wg możliwości lokatorów - załącznik nr 11; 15. Aprobaty techniczne dotyczące okien, certyfikaty, deklaracje zgodności - załącznik nr 12; 16. Proponowana treść dokumentu gwarancyjnego, zgodna z warunkiem przystąpienia do przetargu - załącznik nr 13;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Modernizacja drogi powiatowej 2605 S - ul. Główna w Kozakowicach
- Budowa odnawialnych źródeł energii w powiecie Cieszyńskim na terenach jednostek organizacyjnych Powiatu Cieszyńskiego
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie"
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót brukarskich w ciągu dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części (zadania).
- Przebudowa drogi powiatowej 2666 S - ul. 1-go Maja w Strumieniu na odcinku ok. 0,9 km
- DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI - CZĘŚĆ 1 - MEBLE BIUROWE, CZĘŚĆ 2 - KRZESŁA BIUROWE, CZĘŚĆ 3 - SZAFY METALOWE
więcej: przetargi w Cieszynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.