eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaDostawa pasków do analizy moczu Nr sprawy EZP-252-2/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Morawica: Dostawa pasków do analizy moczu Nr sprawy EZP-252-2/2012
Numer ogłoszenia: 9680 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasków do analizy moczu Nr sprawy EZP-252-2/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków do analizy moczu wg ilości i asortymentów określonych w formularzu asortymentowo-cenowym który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy określa ilość produktów jakie winny być dostarczone do 13 stycznia 2014 roku od daty zawarcia umowy. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robo-cze od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawia-jącego w formie dostaw cząstkowych od pierwszego dnia zawarcia umowy do 13 stycznia 2014 roku. 5.Miejsce realizacji zamówienia: Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej. 6.Dostarczane odczynniki muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru. 7.Sposób realizacji zamówienia: - odczynniki opisane w formularzach asortymentowo-cenowych - częstotliwość do-staw uzależniona jest od bieżących potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Za-mawiającego i będzie ustalana na roboczo z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia z Kierownikiem PDL w trakcie realizacji umowy. 8.Wymagania dotyczące pasków do analizy moczu: - paski oznakowane znakiem CE, - minimalny termin ważności 6 miesięcy, - parametry oznaczane: ciężar właściwy, azotyny, pH, białko, glukoza, ciała ketonowe, urobilinogen, bilirubina, leukocyty, erytrocyty, - chemiczna eliminacja kwasu askorbinowego na wynik pomiaru, - pole kompensacyjne umożliwiające eliminacje różnego zabarwienia moczu. barbiturany - 300ng/ml benzodiazepiny - 200ng/ml.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 1 dostawę o wartości brutto -4 000,00zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ); - prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo-cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; (załącznik do SIWZ); -oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik do SIWZ) - aktualne karty charakterystyki; - aktualne deklaracje CE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili złożenia oferty /zmian cen u producentów, istotnej zmiany kursów walut, jeżeli wpływa to na koszty dostawy, zmiana stawki podatku VAT lub zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dosta-wy, wycofania tych produktów z obrotu/ lub zmiany te są korzystne dla kupującego. 2. Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek strony zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniających zmianę. 3. W przypadku braku lub wycofania odczynnika dopuszczalne jest - po wcześniejszej akcep-tacji kupującego - wprowadzenie zamiennika o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej niż zaproponowana w ofercie 4.Zmiana cen na dostarczone towary może nastąpić w wyniku wzrostu stawki podatku VAT. Sprzedawca ma obowiązek pisemnego poinformowania kupującego o zmianach stawek przed wystawieniem pierwszej faktury wg nowych stawek. 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.