eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 96794 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Bezpieczeństwa "Moratex", ul. Skłodowskiej-Curie 3, 90-965 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6373763, fax 042 6369226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: itb@moratex.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk laptopów z oprogramowaniem, 2 sztuk drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego : Laptop - 4 sztuki o następujących parametrach : - Procesor typu Intel Core 2 duo lub inny równoważny - Pamięć RAM: 2GB - Karta graficzna nie zintegrowana z płytą główną - Matryca: 17 cali , rozdzielczość przynajmniej 1440x900 pixeli - Dysk twardy: przynajmniej 160GB - Napęd optyczny: DVD+/-RW - Wbudowany czytnik linii papilarnych - Wbudowany czytnik kart pamięci - Mysz - Torba - Pamięć USB : 4GB . Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka o następujących parametrach : - Technologia druku: laserowa monochromatyczna - Nominalna szybkość wydruku: ponad 20 stron na minutę - Nominalna wydajność tonera: przynajmniej 3000 stron - Rozdzielczość optyczna skanera: przynajmniej 600x600 dpi - Porty komunikacyjne: LAN, USB - Dodatkowe funkcje: kopiarka, automatyczny podajnik dokumentów skanowanych . Drukarka - 1 sztuka o następujących parametrach : - Drukarka laserowa mono . Drukarka - 1 sztuka o następujących parametrach : - Drukarka laserowa typu HP LASER JET 1022 lub inna równoważna . Oprogramowanie : - System operacyjny Microsoft Windows Vista Home Premium do zainstalowania na 5 laptopach - Pakiet Office 2007 wersja wielostanowiskowa do zainstalowania na 5 laptopach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę, b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę , d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę ; 3. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Dostawcę niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego - wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Dostawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Dostawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - opisy, fotografie lub foldery. W przypadku gdy Dostawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Dostawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Dostawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2, które składane są przez każdego z Dostawców oddzielnie. Jeżeli oferta Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Dostawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, c, d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b, c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: itb@moratex.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technologii Bezpieczeństwa MORATEX 90-965 Łódź ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, Dział Administracyjno-Technicznym pok. 123, odpłatność wynosi 10 zł +VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Instytut Technologii Bezpieczeństwa MORATEX, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, 90-965 Łódź - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.