eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Wdrożenie systemu przekazywania danych medycznych (telekardiologicznego) IUE/38/PN/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Ciechanów: Wdrożenie systemu przekazywania danych medycznych (telekardiologicznego) IUE/38/PN/2008
Numer ogłoszenia: 96709 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6730543, 6723127, fax 023 6730274, 6722764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciechanow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu przekazywania danych medycznych (telekardiologicznego) IUE/38/PN/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie dostawy polegającej na wdrożeniu systemu przekazywania danych (telekardiologicznego), w tym doposażenie w sprzęt umożliwiający przesyłanie danych z karetek reanimacyjnych do ośrodków kardiologicznych). Defibrylator szt. 8, telemedyczna stacja odbiorcza szt. 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymagania art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki oraz minimalne parametry techniczne określone w załączniku nr 3 do siwz. 3. Przedstawią dokładny opis danych technicznych i wyposażenia oferowanych urządzeń potwierdzający spełnienie zaoferowanych parametrów technicznych zawartych w formularzu parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Opis może być przedstawiony w formie folderów, katalogów lub prospektów producenta w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. 4. Dołączą dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania, (wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, deklaracja zgodności producenta z wymogami CE), o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. Niniejsze dokumenty muszą być dołączone do każdego sprzętu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie - (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. (Dokumenty muszą być datowane nie wcześniej niż sześć miesięcy, przed terminem otwarcia ofert). 3) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 4) Wypełnione zestawienie parametrów technicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 5) Opis o którym mowa w dziale VI ust. 3. 6) Wpis lub zgłoszenie do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o którym mowa w dziale VI ust. 4. 7) Deklaracja zgodności z wymogami CE o której mowa w dziale VI ust. 4. 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego: - każdy z nich musi spełniać warunki określone w pkt 1, 3, 4 oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1). Natomiast warunki określone w pkt 2 oświadczenia mogą spełniać łącznie; - oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) składają wystawione indywidualnie przez każdego z wykonawców, przy czym treść pkt 2 oświadczenia może zostać zmodyfikowana tak, by wskazać, że wykonawcy wspólnie spełniają warunki określone w pkt 2 oświadczenia; - każdy z wykonawców składa dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), wystawione indywidualnie na niego. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VII SIWZ. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierają-ce błędy, zostaną wezwani przez Zamawiającego do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, Dział Inwestycji i Pozyskiwania Środków Unijnych pok. 018.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Województwa Mazowieckiego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.