eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzówzakup i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych oraz wszczepialnych materiałów okulistycznych stosowanych w chirurgii przedniego odcinka gałki ocznej dla Oddziału Okulistycznego SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-22

POZYCJA 9667

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chorzów: zakup i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych oraz wszczepialnych materiałów okulistycznych stosowanych w chirurgii przedniego odcinka gałki ocznej dla Oddziału Okulistycznego SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, do kontaktów: Barbara Arczyńska Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych tel. 0*32 34-99-298, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, fax 032 2413952, e-mail: zp@zsm.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zsm.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych oraz wszczepialnych materiałów okulistycznych stosowanych w chirurgii przedniego odcinka gałki ocznej dla Oddziału Okulistycznego SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych oraz wszczepialnych materiałów okulistycznych stosowanych w chirurgii przedniego odcinka gałki ocznej dla Oddziału Okulistycznego SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający żąda w szczególności przedstawienia w ofercie przetargowej zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom, bądź aktualnych rejestracji i atestów wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczających dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.41.31.11 - Soczewki śródoczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne Oryginalny kod CPV: 24.46.21.00 - Środki oftalmologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.21.00 - Środki oftalmologiczne Oryginalny kod CPV: 24.46.20.00 - Produkty lecznicze dla organów zmysłów Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.20.00 - Produkty lecznicze dla organów zmysłów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość realizacji zadania bez VAT wynosi ok.: 442 400 zł tj. 100 843,40 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. Przeliczenia dokonano zgodnie z art. 35 ust.3 Ustawy - \Prawo zamówień publicznych\ z późn. zmian. i na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 13 060 zł (trzynaście tysięcy sześćdziesiąt złotych) dla ofert całkowitych. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą w terminie wyznaczonym przez zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ; 6. zabezpieczą ofertę wadium w wysokości, formie i terminie określonym przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku gdy ustawy nie nakładają takiego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust.1pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykazu wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dopuszczalne jest określenie roku) i odbiorców wraz z danymi adresowymi - załącznik nr 4 do SIWZ; 2)wykazu osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - opłata za SIWZ wynosi 5 zł. Dział Zamówień Publicznych - budynek administracji, 1 piętro)Opłatę za SIWZ należy uregulować w KASIE SZPITALA. 2. Za zaliczeniem pocztowym - w przypadku przesłania SIWZ pocztą koszty przesyłki ponosi odbiorca. 3. Nieodpłatnie do pobrania na stronie internetowej szpitala - www.zsm.com.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, Sala Narad - pokój nr 218 w budynku administracji - II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet nr 1 - Soczewka hydrofobowa jednoczęściowa akrylowa z kartridżem. 1) Krótki opis: pakiet nr 1 - Soczewka hydrofobowa jednoczęściowa akrylowa z kartridżem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 168 000 zł tj. 38 294,96 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet nr 2 - Soczewka hydrofilna jednoczęściowa akryżelowa w jednorazowym iniektorze. 1) Krótki opis: pakiet nr 2 - Soczewka hydrofilna jednoczęściowa akryżelowa w jednorazowym iniektorze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 100 000 zł tj. 22 794,62 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pakiet nr 3 - Soczewka hydrofilna jednoczęściowa akryżelowa z jednorazowym iniektorem. 1) Krótki opis: pakiet nr 3 - Soczewka hydrofilna jednoczęściowa akryżelowa z jednorazowym iniektorem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 19 000 zł tj. 4 330,98 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: pakiet nr 4 - Materiał wiskoelastyczny z hialuronianem sodu o właściwościach dyspersyjno-kohezyjnych. 1) Krótki opis: pakiet nr 4 - Materiał wiskoelastyczny z hialuronianem sodu o właściwościach dyspersyjno-kohezyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 35 000 zł tj. 7 978,12 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: pakiet nr 5 - Materiał wiskoelastyczny z roztworem HPMC o właściwościach dyspersyjnych. 1) Krótki opis: pakiet nr 5 - Materiał wiskoelastyczny z roztworem HPMC o właściwościach dyspersyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 15 000 zł tj. 3 419,19 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: pakiet nr 6 - Zestaw 2 materiałów wiskoelastycznych (do techniki \soft-shell\). 1) Krótki opis: pakiet nr 6 - Zestaw 2 materiałów wiskoelastycznych (do techniki \soft-shell\). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 70 000 zł tj. 15 956,23 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: pakiet nr 7 - Dotorebkowy pierścień napinający. 1) Krótki opis: pakiet nr 7 - Dotorebkowy pierścień napinający. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 7 600 zł tj. 1 732,39 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: pakiet nr 8 - Implanty drenujące do zabiegów przeciwjaskrowych. 1) Krótki opis: pakiet nr 8 - Implanty drenujące do zabiegów przeciwjaskrowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 7 000 zł tj. 1 595,62 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: pakiet nr 9 - Zawory zastawkowe Ahmeda model FP7 dla dorosłych. 1) Krótki opis: pakiet nr 9 - Zawory zastawkowe Ahmeda model FP7 dla dorosłych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 12 400 zł tj. 2 826,53 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: pakiet nr 10 - Błękit do wybarwiania przedniej torebki soczewki. 1) Krótki opis: pakiet nr 10 - Błękit do wybarwiania przedniej torebki soczewki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.21.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zadania bez VAT wynosi: 8 400 zł tj. 1 914,75 euro według średniego kursu złotego w stosunku do euro wynoszącego 4,3870. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.