Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Piła: Jak założyć i prowadzić własną firmę
Numer ogłoszenia: 96678 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2151127, faks 067 2151128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jak założyć i prowadzić własną firmę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia JAK ZAŁOŻYĆ I PROWADZIĆ WŁASNĄ FIRMĘ dla 90 osób, podzielonych na 9 odrębnych grup po 10 osób, z tego: 8 grup - szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projektu Mój wybór - moja przyszłość oraz 1 grupa finansowana ze środków Funduszu Pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp) - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego szkolenia w 2012r. dla dodatkowych 40 osób, podzielonych na 4 odrębne grupy po 10 osób, finansowane ze środków Funduszu Pracy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wpis lub aktualizację na rok 2012 instytucji szkoleniowej w rejestrze instytucji szkoleniowych, w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia, okreslonego w SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną usługę szkoleniową (szkolenie grupowe - dla minimum 10 osób), z zakresu przedmiotowego zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1, na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oswiadczenia (wykazu) dot. dysponowania kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. Wykładowcy muszą posiadać: wykształcenie wyższe i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - minimum przeprowadzone 2 szkolenia grupowe z zakresu programu przedmiotowego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat. Wykonawca musi zapewnić przynajmniej dwóch wykładowców do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należytą realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o wpisie lub aktualizacji na rok 2012 instytucji szkoleniowej w rejestrze instytucji szkoleniowych, w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, możliwość dokonania n/w zmian postanowień zawartej umowy: w uzasadnionych przypadkach Strony zastrzegają sobie prawo do zmiany kadry dydaktycznej wykazanej w załączniku nr 5 SIWZ, o ile zmiana nastąpi na kadrę spełniającą kryteria zawarte w SIWZ oraz zmiany miejsca szkolenia, o ile zmiana nastąpi na lokal spełniający kryteria zawarte w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, pok. nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła (I pietro, pok. nr 15 sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudniania oraz wspierania aktywnosci zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudniania oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- SPRZĘT MEDYCZNY J.U. III
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Bieżące naprawy dróg gminnych na terenie miasta Piły masą z recyklera.
- Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Dostawa urządzeń medycznych
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem pełnowartościowej karmy suchej i mokrej dla psów i kotów do Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt w Pile. Zamówienie podzielone jest na 2 części.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 4"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Usługa przeprowadzenia kursu zawodowego lub kursu umiejętności zawodowych prowadzącego do uzyskania dodatkowych kompetencji lub kwalifikacji dla 82 uczestników projektu "Gotowi na karierę".
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia "Pielęgnacja terenów zielonych" dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik biurowy w branży TSL + ECDL BASE" dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.