eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Poznań: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 96656 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26179 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna, ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, faks 061 6579009.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja i zarządzanie nieruchomościami..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. 2.Dostawy będą się odbywały każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania dokonanego pisemnie, faksem lub przez platformę internetową Wykonawcy. 3.Dostawy będą dokonywane transportem Wykonawcy i na jego koszt - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00 do miejsc wskazanych w zgłoszeniu: - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 ul. Paszty 10, 60-579 Poznań, - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 ul. 23 Lutego 4/6, 61-741 Poznań, - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 ul. Św. Marcin 51 a, 61-806 Poznań, - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 ul. Łozowa 26, 61-467 Poznań; - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 5 ul. Nehringa 2, 60-247 Poznań, - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 ul. Brzask 3, 60-369 Poznań, - Pogotowie Techniczne ul. Janickiego 20, 60-542 Poznań. 4.Dostawy obejmują także rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego pomieszczenia. 5.Oferowane artykuły muszą być nowe, nieużywane, nie noszące śladów uszkodzenia, gwarantujące termin ważności, który w dniu odbioru przez Zamawiającego będzie wynosił nie mniej niż 70% ważności nadanego przez producenta na dostarczony przedmiot umowy, lecz nie mniej niż 6 miesięcy. 6.Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy odpowiadają, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Unii Europejskiej oraz innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa i posiadają wymagane certyfikaty, licencje, atesty i świadectwa jakości. 7.Wymogi opisane w załączniku nr 4 do IDW są wymogami granicznymi, które muszą być spełnione. Jeżeli Wykonawca zaoferuje artykuły wyższej jakości nie spowoduje to odrzucenia oferty. 8.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 9.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4 do IDW...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317778,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 355398,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.