eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont części IIp i IIIp w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy ZP-490/08).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Warszawa: Remont części IIp i IIIp w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy ZP-490/08).
Numer ogłoszenia: 96639 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, fax 022 5693712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części IIp i IIIp w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy ZP-490/08)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych, obejmujący część IIp i IIIp w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. Zakres prac obejmuje następujący zakres prac: a) Remont i modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Fizjologii Klinicznej i Zakładu Biochemii i Biologii Molekularnej, przeznaczonych do remontu w II etapie, umiejscowionych na II piętrze segmentu oznaczonego w dokumentacji projektowej literą B, w zakresie objętym projektem technicznym b) Remont i modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych i innych Zakładu Biochemii i Biologii Molekularnej umiejscowionych na III piętrze segmentu oznaczonego w dokumentacji projektowej literą B, w zakresie określonym projektem technicznym c) Remont i modernizacja klatki schodowej od II piętra do strychu, z zachowaniem istniejących standardów w wyremontowanych obszarach klatki schodowej poniżej II piętra, segmentu oznaczonego w dokumentacji projektowej literą B. d) Wymiana drzwi drewnianych jednoskrzydłowych o szerokości 80 cm na drzwi o odporności ogniowej 60 min. w okleinie z laminatu w kolorze jabłoń wg barw PORTA. e) Budowa ścianki o odporności ogniowej 30 min. na korytarzu II piętra - analogicznie jak ścianki o odporności ogniowej na korytarzu III piętra. f) Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń, wykonanie instalacji wentylacji, instalacji elektrycznych zasilających i sterujących z doposażeniem istniejących rozdzielni elektrycznych, wentylacji mechanicznej dla części II piętra i części III piętra. g) Dostawa, montaż i uruchomienie dla IV piętra: urządzeń wentylacji mechanicznej, dobudowa instalacji wentylacji w wentylatorni, celem dołączenia centrali wentylacyjnej do istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej dotyczącej IV piętra, instalacji elektrycznych zasilających i sterujących z doposażeniem istniejących rozdzielni elektrycznych dla wentylacji mechanicznej. Remont obejmować będzie następujące branże i czynności: a) architektoniczną: - remont, budowa i przebudowa niewielkiej części ścian wewnętrznych - remont stropów w pomieszczeniach - wymiana, oznaczonej na dokumentacji projektowej, stolarki wewnętrznej drzwiowej - demontaż istniejących i budowa nowych stropów podwieszanych w korytarzach - wymiana drzwi do istniejących szachtów instalacyjnych - wymiana wykładzin podłogowych - wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych - remont klatki schodowej z wymianą balustrady - budowa elementów o odporności ogniowej b) sanitarną: - wymiana istniejących stalowych rur instalacyjnych z.w i c.w. wraz z całkowitymi pionami - wymiana armatury - wymiana kanalizacji sanitarnej wraz z pionami c) elektryczną: - montaż w korytarzach koryt metalowych - wykonanie obwodów oświetleniowych - wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania - wykonanie wydzielonych obwodów zasilania komputerów - wymiana lub rozbudowa rozdzielni elektrycznych piętrowych - wymiana opraw oświetleniowych - wymiana osprzętu elektrycznego - wykonanie instalacji zasilających i sterujących dla wentylacji mechanicznej - technologia laboratoriów - wymiana WLZ d) teletechniczną i telekomunikacyjną - wymiana i budowa instalacji telefonicznej - montaż lub rozbudowa przełącznic na piętrach - wykonanie orurowania dla instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru - wymiana i rozbudowa instalacji logicznej komputerowej na instalacje kat.6 e) wentylacyjną - wymiana i budowa wentylacji mechanicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) - co najmniej 3 lata. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) Wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. b) Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich. c) Zapewnienie ciągłości pracy w budynku CMKP poprzez wykonywanie robót w taki sposób aby: - parce powodujące nadmierny hałas po godzinach pracy Centrum lub w dni wolne od pracy dla pracowników CMKP, - brak dostawy energii elektrycznej dla budynku występował, co najwyżej w soboty i niedziele, w taki sposób, - brak ciepłej wody w budynku istniał, co najwyżej przez trzy dni i po uzgodnieniu terminu z zamawiającym. d) Wbudowywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub certyfikaty. e) Spowodowanie dokonania odbioru wykonanych prac przez odpowiednie instancje w tym dostawcę medium grzewczego i zainstalowanie przez dostawców mediów systemów pomiarowych i sterujących dla dostarczanych przez nich mediów (w tym SPEC, STOEN, MPWiK), jeśli realizacja przedmiotu umowy wymaga demontażu tych systemów. f) Wywóz oraz w przypadkach wymaganych przepisami, utylizacja wszystkich zdemontowanych materiałów (z wyjątkiem wskazanych przez Zamawiającego materiałów do przekazania Zamawiającemu). g) Wykonywanie przedmiotu umowy z zachowaniem jak największej staranności, zasad rzetelnej wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zachowanie wymagań obowiązujących przepisów technicznych, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 106 z 2000r., poz. 1126 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, rozporządzenia MSWiA z dnia 16.02.2003r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 121 poz. 1138), przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 23715 kodeksu pracy. h) Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie. i) Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy. j) Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego. Wartość zamówienia ustalona została na podstawie art. 32 ust. 4, na kwotę nie przekraczającą równowartości 5,15 mln euro. Wartość realizowanej części zamówienia ustalona została na kwotę 1 070 000,00 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie (tj. rozpoczęcie i zakończenie) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 600.000,00 zł netto każda (słownie: sześćset tysięcy złotych netto), za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń laboratoryjnych lub biurowych, d) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), w zakresie: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego - minimum 1 osoba, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego - minimum 1 osoba, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego - minimum 1 osoba, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w częściach na zasadach szczegółowo określonych §8 pkt 3 wzoru umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, g) w ubiegłym roku obrotowym osiągnęli przychód roczny z działalności podstawowej co najmniej 1.500.000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; c) w przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz Podwykonawców. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz co najmniej 2 zamówień, wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 600.000,00 zł netto każde (słownie: sześćset tysięcy złotych netto), za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń laboratoryjnych lub biurowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy; c) Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok.27..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - kancelaria, pok. 28-29..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.