Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pabianice: modernizacja kolektora III i kanałów zbiorczych kontrakt III w ramach projektu pn.: "Modernizacja i rozbudowa miejskiego systemu kanalizacji sanitarnej w Pabianicach". Zamówienie finansowane ze środków publicznych, w tym ze środków Unii Europejskiej - Fundusz Spójności Projekt nr CCI 2004/PL/16/C/PE/034 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. reprezentowana przez Prezesa Zarządu Marka Błocha, do kontaktów: Jadwiga Dąbrowska, ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2259186, fax 042 2259171, e-mail: jrp@zwik.pabianice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Działalność usługowa w zakresie rozprowadzania wody; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kolektora III i kanałów zbiorczych kontrakt III w ramach projektu pn.: "Modernizacja i rozbudowa miejskiego systemu kanalizacji sanitarnej w Pabianicach". Zamówienie finansowane ze środków publicznych, w tym ze środków Unii Europejskiej - Fundusz Spójności Projekt nr CCI 2004/PL/16/C/PE/034. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pabianice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty będące przedmiotem niniejszego Kontraktu będą wykonywane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi Dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego (pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 r., przygotowane i opublikowane przez FIDIC, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 r., wydane i opublikowane przez SIDIR). W ramach tego kontraktu przewidziana jest: - modernizacja kolektora III od ul. Gdańskiej do stacji zlewczej w Szynkielewie. Zadanie polega na wykonaniu renowacji kanału murowanego o przekroju jajowym metodą krótkiego reliningu z zastosowaniem paneli produkowanych z żywicy poliestrowej wzmacnianej włóknem szklanym. Wymiary paneli zgodnie z dokumentacją techniczną. Grubość ścianek - zgodna z obliczeniami. Montaż polega na przeciąganiu bądź przepychaniu paneli w istniejącym kanale przy użyciu wyposażenia mechanicznego lub pneumatycznego, a po połączeniu i utwierdzeniu w kanale - wypełnieniu przestrzeni międzyrurowej. Prace prowadzone będą metodą bezwykopową. Kolejność prac na pojedynczym odcinku: - prace przygotowawcze (wykonanie wykopów i wycięcie otworów dla wprowadzenia paneli, przegląd kamerą z jednoczesną inwentaryzacją kanału, czyszczenie wnętrza, zebranie i wywóz odpadów z czyszczenia, - dostawa paneli, - wprowadzenie odcinków paneli poprzez wykonane otwory, - montaż paneli, - połączenie istniejących przykanalików z panelem, - połączenie kanału z komorami oraz wypełnienie przestrzeni miedzy rurami, - kamerowanie odcinków zmontowanych. Celem prac jest poprawa parametrów hydraulicznych kolektora i odbudowa rezerwy przepustowości, co pozwoli na realizację pełnego zakresu zadań obejmujących skanalizowanie południowej i południowo-zachodniej części miasta - modernizacja pozostałych kanałów w zlewni kolektora III (ulice: P. Skargi, Żwirki i Wigury, Konopna, Jankego, Grota-Roweckiego). Zadanie ma na celu ograniczenie dopływu do nich wód infiltracyjnych i przypadkowych i polegać będzie na zastosowaniu techniki renowacyjnej w postaci wprowadzenia do istniejących kanałów rękawa termoutwardzalnego na bazie żywic syntetycznych o konstrukcji samonośnej. Zastosowany rodzaj rękawa winien w połączeniu z istniejącym kanałem gwarantować przeniesienie obciążeń statycznych i dynamicznych. Prace prowadzone będą metodą bezwykopową. W przypadku ulicy Grota-Roweckiego, na odcinku, gdzie kanał ma przekrój jajowy, zastosowana będzie tradycyjna metoda renowacji, polegająca na wymianie spękanych spoin i zacementowaniu wnętrza kanału cementem hutniczym. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzupełnienie stopni włazowych, doszczelnienie wszystkich komór zaprawami mineralnymi, wymianę wszystkich włazów, przegląd kamerą po renowacji wraz z zapisem na płycie CD lub DVD oraz wszelkie inne działania niezbędne do przeprowadzenia renowacji oraz oddania kanałów do normalnej eksploatacji i przekazania ich zamawiającemu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zestawienie modernizowanych kanałów - Kontrakt III Ulica / średnica (mm) / długość (m) Kolektor III / J 800/1400 - 900/1600 / 2230 Piotra Skargi / 300-500 / 1560 Żwirki i Wigury, Konopna / 400-500 / 610 Jankego / 200-600 / 1050 Grota-Roweckiego / 250 / 560 J 700/1250 / 100 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 33
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 90 000 PLN. Wykonawca wnosi także zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: Warunki formalne - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Warunki materialne (merytoryczne) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: a) którzy osiągali w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 5 mln PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy, warunek dotyczący wysokości rocznych przychodów netto ze sprzedaży może być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców, b) którzy posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 2 mln. PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln. PLN. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy, warunek ten może być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców, c) którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mln. PLN. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, warunek dotyczący wysokości kwoty ubezpieczenia może być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w punkcie a), b), c) podane będą w innej walucie niż PLN, zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: a) dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o zakresie rzeczowym nie mniejszym niż 1 km, z zastosowaniem technologii renowacji kanałów metodą bezwykopową, przy zastosowaniu paneli z termoutwardzalnych żywic poliestrowych oraz robót o zakresie rzeczowym nie mniejszym niż 1 km, z zastosowaniem technologii renowacji kanałów metodą bezwykopową, przy zastosowaniu techniki renowacyjnej w postaci wprowadzenia do istniejących kanałów rękawa termoutwardzalnego na bazie żywic syntetycznych o konstrukcji samonośnej. Zakres rzeczowy ogółem powinien obejmować wykonanie we wskazanym okresie nie mniej niż 3,5 km renowacji sieci kanalizacyjnej przy zastosowaniu obu wymaganych technologii. W przypadku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy, warunki zawarte w tym punkcie mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym indywidualny zakres rzeczowy (dotyczący poszczególnego wykonawcy) powinien obejmować wykonanie robót w zakresie nie mniejszym niż 1 km w jednej z wymienionych technologii, z zastrzeżeniem iż kolejny z wykonawców występujący wspólnie wykaże się wykonywaniem robót w pozostałych wymaganych technologiach, w zakresie nie mniejszym niż 1 km, b) którzy wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - przedstawiciela wykonawcy, który posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki wodno-ściekowej, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty, realizowanymi w oparciu o FIDIC lub procedury równoważne jako przedstawiciel wykonawcy pełniący funkcję kierownika lub koordynatora. Osoba sprawująca tę funkcję nie musi posiadać uprawnień budowlanych, stosownie do zapisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - kierownika budowy, który posiada co najmniej 10 lat doświadczenia w robotach z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, w tym jednej przynajmniej z zakresu budowy lub renowacji sieci kanalizacyjnej realizowanej w terenie miejskim i co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót. Osoba sprawująca tą funkcję winna posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2000 r. Nr 106 poz.1126 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba zostanie wpisana do umowy jako kierownik budowy, - kierownika robót, który posiada co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, w tym jednej przynajmniej w zakresie budowy lub renowacji sieci kanalizacyjnej i co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót. Osoba sprawująca tę funkcję winna posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2000 r. Nr 106 poz. 1126 z późn. zm.) w specjalności instalacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy, warunki zawarte w tym punkcie mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) u których przeciętne średnioroczne zatrudnienie w okresie każdego z ostatnich trzech lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wynosiło minimum 50 pracowników, w tym przeciętna liczebność personelu kierowniczego w okresie każdego z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wynosiła minimum 2 osoby. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, warunki zawarte w tym punkcie mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów. - Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - informacja dotycząca osób. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - informacja dotycząca podmiotów zbiorowych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia wymienionych dokumentów. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, każdy z nich zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu może zostać złożone również przez pełnomocnika konsorcjum. - Wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich opisu, przedmiotu - zakresu rzeczowego, dat wykonania i odbiorców robót, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty zawierające informacje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi będą protokoły odbioru robót lub listy referencyjne. - Wykaz osób, które zostaną wskazane do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia - pełnienia określonych funkcji. Wykaz sporządzony winien być według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dla osób wskazanych w załączniku nr 5 (kierownik budowy, kierownik robót) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty dotyczące: - potwierdzenia uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - stwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Przedłożenie dokumentów stwierdzających przynależność do Izby Samorządu Zawodowego będzie wymagane przed podjęciem wykonywania funkcji przez daną osobę. - Dokument w postaci rachunku zysków i strat. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające przychody za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentów, jednak warunek dotyczący wysokości rocznych przychodów netto ze sprzedaży może być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. - Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. Informacja powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - Informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, warunek ten może być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. Dokument potwierdzający spełnienie warunku będzie wymagany nie od wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, a jedynie od tego (tych), który (którzy) spełnia (spełniają) warunek. - Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mln PLN . W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy, każdy z nich zobowiązany jest do załączenia dokumentów stanowiących o posiadaniu ubezpieczenia, jednak warunek dotyczący wysokości kwoty ubezpieczenia może być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty winny być wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt a, b, d, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; natomiast dokumenty o których mowa w ppkt c - nie wcześniej niż 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.pabianice.pl oraz www.bip.um.Pabianice.pl. Opłata: 790 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew bankowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 11:00, Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Warzywna 3 (I piętro, Jednostka Realizująca Projekt), 95-200 Pabianice. Sesja otwarcia ofert jest jawna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Funduszu Spójności ''Modernizacja i rozbudowa miejskiego systemu kanalizacji sanitarnej w Pabianicach " - nr CCI 2004/PL/16/C/PE/034. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby termin realizacji zamówienia obejmował 21miesięcy, licząc od daty przekazania placu budowy i rozpoczęcia robót + 12 miesięcy przeznaczone na okres zgłaszania wad. Przekazanie placu budowy i rozpoczęcie robót nastąpi w ciągu 10 dni, licząc od daty zawarcia umowy. Dokładne daty przekazania placu budowy i rozpoczęcia oraz zakończenia robót zostaną określone w zawartej umowie. Zamawiający wymaga 2 lat gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji liczony będzie od daty upływu okresu przeznaczonego na zgłaszanie wad. Ponadto zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z uprawnień z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Warunki gwarancji określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.01.2007.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- 3- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz 0programowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Każdy inny, wszyscy równi - nowoczesna integracja"
- Dostawa paneli alergologicznych, barwników hematologicznych, odczynników oraz wskaźnika biologicznego do sterylizacji parowej dla PCM Sp. z o. o.
- "2- Opracowanie dokumentacji technicznej na wprowadzenie gazu dla 4 nieruchomości"
- Przebudowa dróg gminnych w Pabianicach będących w zarządzie Zamawiającego w 2025 roku
- Przebudowa mostu o numerze JNI:01003038 w drodze powiatowej nr 3309E
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Inwestycje dotyczące dróg, parkingów, chodników, schodów zewnętrznych, nawierzchni itd. przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.