Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Śrem: DOSTAWA WĘGLA DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚREMIE
Numer ogłoszenia: 96550 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Farna 16, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2830369, faks 61 2830369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps-srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘGLA DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚREMIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy węgla do siedziby zamawiającego w ilości: a) węgiel kamienny orzech I ( granulacja 40-80 mm) - 100 ton - wartość opałowa - min. 28.000-30.000 KJ/kg - zawartość popiołu do 9 % - zawartość siarki do 0,6 % b) miał węglowy ( granulacja 0 mm- 20mm) - 30 ton - wartość opałowa - min. 25.000-28.000 KJ/kg - zawartość popiołu - do 9 % - zawartość siarki - do 0,6 % c) eko-groszek ( granulacja 5 mm-25 mm)- 10 ton - wartość opałowa - min. 28.000-30.000 KJ/kg - zawartość popiołu - 9 % - zawartość siarki- 0,6 %.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez porównanie i sprawdzenie czy załączone do oferty dokumenty spełniają postawione przez Zamawiającego warunki. Ocena będzie polegała na stwierdzeniu czy dokument -spełnia-, -nie spełnia- postawionego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nr 1 - Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Nr 4 -Oświadczenie o nie wykluczeniu wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp Nr 5 - Zaakceptowany wzór umowy( załacznik nr 5)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps-srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ UL.FARNA 16 63-100 ŚREM.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ 63-100 ŚREM UL.FARNA 16, SEKRETARIAT DYREKTORA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów "Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2026 roku"
- Modernizacja oświetlenia na energooszczędne wraz z systemem inteligentnego zarządzania na terenie Gminy Śrem
- ,,PRZEBUDOWA PARTERU BUDYNKU C NA POTRZEBY PORADNI LEKARSKICH I REJESTRACJI OGÓLNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE"
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





