eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaRozbudowa Szko³y Podstawowej w Rudzie £añcuckiej

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-06-13

Og³oszenie nr 96531 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Nowa Sarzyna: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Rudzie £añcuckiej
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 70262-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 77925-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, krajowy numer identyfikacyjny 52965700000, ul. ul. Miko³aja Kopernika 1, 37310 Nowa Sarzyna, pañstwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 172 413 177, faks 172 413 111, e-mail umig@nowasarzyna.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowasarzyna.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Rudzie £añcuckiej

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Szko³y Podstawowej w Rudzie £añcuckiej. Rozbudowa istniej±cego budynku szko³y podstawowej polegaæ bêdzie na dobudowie jednego skrzyd³a od strony po³udniowej. Bêdzie to budynek jednokondygnacyjny, murowany, niepodpiwniczony z dachem dwuspadowym konstrukcji drewnianej p³atwiowo-kleszczowej o pokryciu blacha stalowa trapezowa powlekana. Podstawowe parametry techniczne projektowanej rozbudowy: Wymiary projektowanego skrzyd³a - 20,35 x 10,05 m Powierzchnia zabudowy - 204,51m2 Powierzchnia u¿ytkowa - 175,30 m2 Kubatura - 798,65 m3 W planowanym skrzydle planuje siê: 1) jedn± salê lekcyjn±, 2) ¶wietlicê wraz z zapleczem (zmywalnia naczyñ) do wydawania przygotowanych posi³ków, 3) pokój higienistki, w zamian za ten pokój powiêkszy siê bibliotekê, 4) korytarz. W sali lekcyjnej, ¶wietlicy i w pokoju higienistki - pod³oga z PCV, natomiast w zmywalni naczyñ, sali wydawania posi³ków i korytarzu - p³ytki gresowe. Elewacja - dopasowana do istniej±cej. Skrzyd³o budynku wyposa¿one bêdzie w instalacje wewnêtrzne wraz z instalacj± odgromow± i antenow±. Przedmiotowa procedura przetargowa obejmuje: 1) roboty budowlane wraz z instalacjami: elektryczn± i sanitarn± wg opracowanej dokumentacji (rezygnuje siê z budowy boksów szatniowych w istniej±cej sali lekcyjnej) i pozwolenia na budowê, 2) roboty instalacyjne (instalacja internetowa, alarmowa i monitoringu) wg opracowanej dokumentacji technicznej, 3) roboty zwi±zane z wykonaniem zjazdu, bramy wjazdowej z furtk±, doj¶ciami i utwardzeniem placu wg opracowanej dokumentacji technicznej. 4) wyposa¿enie budynku zgodnie z do³±czonym do dokumentacji projektowej za³±cznikiem z wymienionym sprzêtem. Uwaga W przedmiarach robót nie zosta³o uwzglêdnione wyposa¿enie nowego skrzyd³a budynku Szko³y Podstawowej w Rudzie £añcuckiej. W zwi±zku z powy¿szym jego wycenê nale¿y wykonaæ w osobnej pozycji kosztorysu ofertowego. Inwestycja realizowana bêdzie w cyklu 2-letnim tj. W roku 2017 nale¿y wykonaæ dobudowê skrzyd³a do istniej±cego budynku do stanu surowego zamkniêtego przykrytego oraz roboty rozbiórkowe i budowlane zwi±zane z po³±czeniem istniej±cego budynku ze skrzyd³em dobudowanym - do dnia 31 pa¼dziernika 2017 roku W roku 2018 - pozosta³e roboty budowlano-monta¿owe - do dnia 5 lipca 2018 roku. Na przedmiotow± rozbudowê uzyskane jest pozwolenie na budowê AB.7351-1/154/10 nr 219/2010 z dnia 31.05.2010 roku. Przedmiotowa rozbudowa z uwagi na funkcje oraz wielko¶æ i sposób eksploatacji nie bêdzie powodowa³a uci±¿liwo¶ci i zagro¿eñ dla ¶rodowiska i negatywnego oddzia³ywania na dzia³ki s±siednie. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materia³ów dostarczonych przez Wykonawcê. Wszystkie materia³y, urz±dzenia, robocizna powinny byæ zgodne z wymaganiami projektu, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru koñcowego przepisami, normami, posiadaæ stosowne certyfikaty, atesty oraz byæ zgodne z zaleceniami inspektora nadzoru. ROBOTY OBEJMUJ¡: 1) przygotowanie terenu pod budowê, 2) roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 3) roboty murarskie, 4) tynkowanie, 5) instalowanie drzwi i okien, 6) wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 7) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 8) instalowanie centralnego ogrzewania, 9) instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 10) roboty instalacyjne elektryczne, 11) roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 12) roboty elewacyjne, 13) roboty malarskie, 14) roboty instalacyjne hydrauliczne, 15) roboty w zakresie budowy instalacji internetowej, monitoringu i alarmowej, 16) wyposa¿enie budynku, 17) ochrona odgromowa, 18) roboty w zakresie zagospodarowania terenu. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ przedstawiony w za³±czonej dokumentacji projektowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje równie¿: 1) przygotowanie terenu, roboty pomiarowe 2) zakup oraz dostawa materia³ów, 3) roboty rozbiórkowe, 4) wykonanie robót budowlanych, 5) uporz±dkowanie terenu placu budowy, 6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 3. Do zakresu obowi±zków i kosztów Wykonawcy nale¿y równie¿: 1) sporz±dzenie przed rozpoczêciem budowy planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 2) przeprowadzeniem prób, badañ i pomiarów technicznych, 3) utylizacja odpadów, 4) zg³aszanie Zamawiaj±cemu do odbioru robót zanikaj±cych, 5) zg³oszenie Zamawiaj±cemu do odbioru zakoñczenie etapu I robót, 6) rejestrowanie w formie wpisów do dziennika budowy przebiegu robót budowlanych oraz wszelkich innych faktów zwi±zanych z prowadzonymi robotami. 7) opracowanie instrukcji p. po¿. wraz z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ wymienionych w instrukcji, 8) opracowanie ¶wiadectwa energetycznego, 9) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, 10) bie¿±ca dokumentacja fotograficzna zadania. W/w opracowania nale¿y doliczyæ do kosztów zadania. 4. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu - tak¿e w dokumentacji projektowej s³u¿±cej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, ¼ród³a lub szczególne procesy, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne ("lub równowa¿ne" - art. 29 ust 3 ustawy Pzp). Dotycz± one wszystkich elementów / sk³adników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu, które s± wymagane od Wykonawcy. Zamawiaj±cy przygotowuj±c opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu wskaza³ w pkt. II.4).10 wszystkie znane mu przypadki nazw w³asnych podanych w dokumentacji projektowej. Je¿eli wykonawca stwierdzi / zauwa¿y, analizuj±c opis przedmiotu zamówienia, ¿e nie s± to wszystkie przypadki, prosi siê wykonawcê, aby niezw³ocznie (przed terminem sk³adania ofert) przekaza³ Zamawiaj±cemu t± informacje wskazuj±c to w zapytaniu dotycz±cym opisu przedmiotu zamówienia. 5. Podobna zasada obowi±zuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 6. Oferowanie rozwi±zañ równowa¿nych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, ¿e oferowane rozwi±zanie równowa¿ne jest o parametrach techniczno-eksploatacyjno-u¿ytkowych nie gorszych ni¿ wymagane przez Zamawiaj±cego. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem osi±gniêcia za³o¿onych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Ciê¿ar wykazania spe³nienia tych wymagañ le¿y po stronie Wykonawcy w sk³adanej ofercie lub je¿eli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy - w chwili zaistnienia konieczno¶ci dokonania takiej zmiany. 7. W przypadku zastosowania zasad wskazanych powy¿ej w trakcie realizacji umowy, mog± one wyst±piæ pod warunkiem, ¿e zmiany te nie bêd± wp³ywaæ na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakre¶lony niniejsz± SIWZ. Mog± to byæ tak¿e przypadki korzystne dla Zamawiaj±cego. Obowi±zkiem strony wnosz±cej o takie rozwi±zanie równowa¿ne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mog± one jednak zmieniæ istotnych elementów oferty czy umowy, przyk³adowo: wyd³u¿enia terminu realizacji w stosunku do tego wymaganego zapisami SIWZ. Wprowadzenie rozwi±zania równowa¿nego w trakcie realizacji umowy mo¿e nastêpowaæ tak¿e w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) powoduj± obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; 2) powoduj± poprawienie parametrów technicznych w stosunku do wymaganych przez Zamawiaj±cego w SIWZ; 3) wynikaj± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów. 8. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane wg zasad wskazanych w pkt II.4).5 musi dodatkowo wykazaæ w ofercie / w trakcie realizacji zamówienia, ¿e oferowane przez niego dostawy / us³ugi / roboty budowlane spe³niaj± wszystkie wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego w tre¶ci SIWZ i w postêpowaniu. 9. Wykazanie, ¿e oferowane przez Wykonawcê rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego musi nast±piæ w z³o¿onej ofercie (na etapie prowadzenia robót budowlanych w formie pisma skierowanego do Zamawiaj±cego) z podaniem szczegó³owych parametrów zaproponowanych materia³ów i urz±dzeñ oraz udowodnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z wcze¶niejszych zapisów. Stosowanie powy¿szych rozwi±zañ równowa¿nych dotyczy tak¿e przypadków, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiego¶ niedopatrzenia pojawi³y siê wskazania, o których mowa w niniejszym materiale. 10. Wykaz znaków towarowych, patentów, pochodzenia, ¼róde³ lub szczególnych procesów, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê podanych w dokumentacji projektowej: Przedmiar robót Pozycja w przedmiarze robót Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, ¼róde³ lub szczególnych procesów, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê bran¿a budowlana 5.014 Stropy gêsto¿ebrowe Teriva, Teriva I-bis bran¿a sanitarna 13 d.1 Izolacja ruroci±gów izolacj± z kauczuku typ "CLIMAFLEX" gr. 5 mm dla ruroc. o ¶r. 28 mm 14 d.1 Izolacja ruroci±gów izolacj± z kauczuku typ "CLIMAFLEX" gr. 5 mm dla ruroc. o ¶r. 18 mm 31 d.2 Monta¿ zmywarki gastronomicznej z funkcj± wyparzania np. SILANOS o mocy 3,9 kW i wymiarach 58*61*84 cm bran¿a sanitarna 34 d.2 Rozdrabniacz odpadków podzlewakozmywakowy np. INK SINK ERATOR 0,65 KM instalacje teletechniczne 4 d.1 Monta¿ elementów systemu telewizji u¿ytkowej - kamera TVU zewnêtrzna. Kamera BCS-TQ4200IR3 lub podobnych parametrach 9 d.1 Monta¿ elementów systemu telewizji u¿ytkowej - nadajnik/odbiornik transmisji dwu¿y³owej sygna³ów video - Transformator UTP101P-HD2 lub podobnych parametrach 10 d.1 Monta¿ zasilacza do 12 V DC/65 W - Zasilacz PSD12070 12V / 7A z ROZDZIELACZEM ZASILANIA NA 8 KANA£ÓW LZ-1 lub podobnych parametrach 11 d.2 Monta¿ czujki ruchu - pasywna podczerwieni - Czujnik ruchu PIR JS 20 lub podobnych parametrach 12 d.2 Monta¿ kompaktowej centrali alarmowej do 32 linii dozorowych - Centrala JA-83K z obudow±, zasilaczem i akumulatorem lub podobnych parametrach 13 d.2 Monta¿ elementów obs³ugowych - kombinowany system obs³ugowy - czytnik kart i klawiatura szyfrowa - Manipulator JA-81E lub podobnych parametrach 14 d.2 Monta¿ sygnalizatora akustycznego wewnêtrznego - SYGNALIZATOR WEWNÊTRZNY SA-913FM JABLOTRON lub podobnych parametrach 15 d.2 Monta¿ sygnalizatora akustycznego zewnêtrznego - SYGNALIZATOR ZEWNÊTRZNY OS-365A lub podobnych parametrach 25 d.3 Monta¿ punktu dostêpowego - Ubiquiti UniFi AP lub podobnych parametrach 30 d.4 Monta¿ centrali telefonicznej ITS-106 lub podobnych parametrach lub podobnych parametrach instalacje CCTV i systemu alarmowego 4 d.1 Monta¿ elementów systemu telewizji u¿ytkowej - kamera TVU zewnêtrzna. Kamera BCS-TQ4200IR3 lub podobnych parametrach 9 d.1 Monta¿ elementów systemu telewizji u¿ytkowej - nadajnik/odbiornik transmisji dwu¿y³owej sygna³ów video - Transformator UTP101P-HD2 lub podobnych parametrach 10 d.1 Monta¿ zasilacza do 12 V DC/65 W - Zasilacz PSD12070 12V / 7A z ROZDZIELACZEM ZASILANIA NA 8 KANA£ÓW LZ-1 lub podobnych parametrach instalacje CCTV i systemu alarmowego 11 d.2 Monta¿ czujki ruchu- pasywna podczerwieni - Czujnik ruchu PIR JS 20 lub podobnych parametrach 12 d.2 Monta¿ kompaktowej centrali alarmowej do 32 linii dozorowych - Centrala JA-83K z obudow±, zasilaczem i akumulatorem lub podobnych parametrach 13 d.2 Monta¿ elementów obs³ugowych - kombinowany system obs³ugowy - czytnik kart i klawiatura szyfrowa - Manipulator JA-81E lub podobnych parametrach 14 d.2 Monta¿ sygnalizatora akustycznego wewnêtrznego - SYGNALIZATOR WEWNÊTRZNY SA-913FM JABLOTRON lub podobnych parametrach 15 d.2 Monta¿ sygnalizatora akustycznego zewnêtrznego - SYGNALIZATOR ZEWNÊTRZNY OS-365A lub podobnych parametrach 25 d.3 Monta¿ punktu dostepowego - Ubiquiti UniFi AP lub podobnych parametrach 30 d.4 Monta¿ centrali telefonicznej ITS-106 lub podobnych parametrach lub podobnych parametrach 11. Materia³y i urz±dzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spe³niaæ i posiadaæ: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotycz±ce projektowania, wyliczeñ i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodno¶ci oraz krajowe deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z 2015 r. poz. 1165 oraz z 2016 r. poz. 542). 12. Kosztorys ofertowy musi byæ w pe³ni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materia³, opis, ilo¶æ) i ma zawieraæ ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Ka¿da pozycja w kosztorysie ofertowym powinna byæ odrêbnie wyceniona. Uwaga Kosztorys ofertowy musi zawieraæ równie¿ wycenê wyposa¿enia nowego skrzyd³a budynku Szko³y Podstawowej w Rudzie £añcuckiej. Wykaz wyposa¿enia znajduje siê w do³±czonym do dokumentacji projektowej za³±czniku. 13. Dokumenty jakie bêd± wymagane od Wykonawcy w trakcie odbioru koñcowego: 13.1. Do zawiadomienia o zakoñczeniu robót Wykonawca za³±czy operat kolaudacyjny w sk³ad którego wchodz± nastêpuj±ce dokumenty: 1) wype³niony dziennik budowy, 2) o¶wiadczenie kierownika budowy o zgodno¶ci wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowê, obowi±zuj±cymi przepisami i Polskimi Normami, 3) atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne deklaracje zgodno¶ci na zastosowane materia³y i urz±dzenia z adnotacj± kierownika budowy o ich wbudowaniu, 4) rysunki ze zmianami wprowadzonymi w trakcie prowadzonych robót budowlanych w przypadku ich wprowadzenia, 5) protoko³y z przeprowadzonych badañ linii kablowych oraz pomiarów instalacji uziemiaj±cych i instalacji odgromowej, 6) protoko³y prób szczelno¶ci przy³±czy oraz instalacji wod. kan. i CO, 7) ¶wiadectwo charakterystyki energetycznej budynku, 8) karty przekazania i utylizacji odpadów, 9) kosztorys powykonawczy, 10) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 11) protoko³y odbioru robót zanikaj±cych, 12) protokó³ odbioru robót z zakoñczenia etapu I, 13) protokó³ odbioru koñcowego robót, 14) karta gwarancyjna. 13.2. Dokumenty winny byæ ponumerowane i pouk³adane wg spisu tre¶ci; kopie dokumentów powinny byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em. 13.3. Zamawiaj±cy wyznaczy termin i rozpocznie koñcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupe³nienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osi±gniêciu gotowo¶ci do odbioru zawiadamiaj±c, o tym Wykonawcê. 13.4. Niedostarczenie Zamawiaj±cemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie koñcowego protoko³u odbioru robót. 14. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania odpadów powsta³ych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiaj±cemu dokumentu potwierdzaj±cego tê czynno¶æ (Karta przekazania odpadów). 15. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy licz±c od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesi±ce licz±c od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót. 16. Stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci opisane w pkt. II.4).1 w trakcie realizacji zamówienia. 17. Wykonawca i podwykonawcy zobowi±zuj± siê, ¿e osoby wykonuj±ce czynno¶ci, o których mowa w pkt. II.4).16 bêd± zatrudnione na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z pó¼n. zm.). 18. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. II.4).16 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 19. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. II.4).16 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 20. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. II.4).16 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. II.4).16 czynno¶ci. 21. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111291-4, 45262522-6, 45410000-4, 45421130-4, 45261000-4, 45330000-9, 45331100-7, 45110000-1, 45310000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45442100-8, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT446968.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Zak³ad Handlowo-Us³ugowy Kazimierz Szewczyk, , Je¿owe 382 A, 37-430, Je¿owe, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 574623,32
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 574623,32
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 791333,12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.