To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96517 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Krosno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504626-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny
37046837000000, ul.
Rynek
1,
38400
Krosno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 375 530, faks
134 375 511, e-mail
mackru@pwsz.krosno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DTG/105/ZP-1/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - sprzęt komputerowy Punkt dostępowy - 7 szt. Klawiatura, mysz bezprzewodowa - 1 szt. Drukarka 01 - 3 szt. Dysk twardy 01 - 9 szt. Dysk twardy 02 - 2 szt. Dysk twardy 03 - 19 szt. Dysk twardy 04 - 5 szt. Karta graficzna - 1 szt. Karta sieciowa - 10 szt. Narzędzie uderzeniowe - 1 szt. Pamięć RAM 01 - 20 szt. Pamięć USB - 10 szt. Prezenter - 7 szt. Przełącznik 01 - 9 szt. Przełącznik 02 - 2 szt. Serwer NAS - 1 szt. Tablet 01 - 1 szt. Tablet 02 - 12 szt. Tester okablowania - 1 szt. Zasilacz awaryjny - 2 szt. Wtyk RJ-45 - 200 szt. Stojak rackowy - 1 szt. Zaciskarka do wtyków - 1 szt. Listwa zasilająca - 1 szt. Patch panel - 1 szt. Zapora sieciowa - 1 szt. Karta sieciowa - 4 szt. Ruter - 2 szt. Tablet 03 - 2 szt. Statyw oświetleniowy - 2 szt. Gogle do VR - 1 szt. Komputer 01 - 1 szt. Komputer 02 - 1 szt. Komputer 03 - 73 szt. Komputer 04 - 3 szt. Komputer 05 - 2 szt. Monitor 01 - 2 szt. Monitor 02 - 73szt. Pamięć 02 - 24 szt. Drukarka 02 - 2 szt. Przełącznik 02 - 3 szt. Klawiatura - 1 szt. Drukarka 03 - 1 szt. Klawiatura przeznaczona dla osób słabowidzących - 1 szt Część II - oprogramowanie A Oprogramowanie do konwertowania dokumentów PDF i skanów - 1 szt. Oprogramowanie do tworzenia logotypów, broszur, grafik internetowych, reklam do serwisów społecznościowych - 22 szt. Oprogramowanie do odzyskiwania danych I naprawy dysków - 1 szt. Oprogramowanie umożliwiające migracje systemu fizycznego do środowiska wirtualnego w trybie online - 1 szt. Oprogramowanie do tworzenia parametrycznych modeli CAD z rzeczywistych obiektów - 1 szt. Oprogramowanie do automatyzacji kontroli jakości i optymalizacji powtarzalnych procesów kontrolnych - 1 szt. Oprogramowanie do zarządzania siecią, urządzeniami i zasobami - 1 szt. Oprogramowanie pozwalające na dobór kolektorów słonecznych - 10 szt. Oprogramowanie biurowe - 21 szt. Oprogramowanie pozwalające na przygotowanie, przeprowadzenie i archiwizację materiału lekcyjnego.- 3 szt. Oprogramowanie do projektowania 3D.- 1 szt. Oprogramowanie antywirusowe - 560 szt. Oprogramowanie - 20 szt. Oprogramowanie system ochrony maszyn wirtualnych - 20 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą MagikInfo Ultimate - 560 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą TeamViewer Premium - 3 szt. Oprogramowanie, odnowienie wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenie FortiWifi 60D. UTM Bundle - 1 szt. Oprogramowanie do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 10 szt. Oprogramowanie do projektowania instalacji z pompami ciepła - 10 szt. Oprogramowanie do zarządzania obrazem video- 10 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Zootechnik - 20 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Druczek Ultimate 2 - 2 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą AgroAsystent - 21 szt. Część III - oprogramowanie B Oprogramowanie przeznaczone do projektowania i planowania turbin i farm wiatrowych.- 10 szt. Oprogramowanie- aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Comarch ERP Optima - 30 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Sage Symfonia Faktura - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość - 6 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Sage Symfonia ERP - Środki Trwałe - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja pakietu oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą WAPRO Mag, WAPRO Fakir, WAPRO Best, WAPRO Gang, WAPRO Kaper,WAPRO Analizy - 25 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą WAPRO Mobile - 3 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą WAPRO Mobile konsola zarządzająca - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Integram 3.0 Normy Budownictwo - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Integram 3.0 Przemysł spożywczy - 1 szt. Oprogramowanie, upgrade oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Windows 10 Home do Windows 10 Pro - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Lifesize - 1 szt. Oprogramowanie do projektowania instalacji fotowoltaicznych i elektrowni wiatrowych - 10 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Flamingo- 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Adobe Creative Cloud - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Qnt Quorum - 4 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Qnt Qdeklaracje - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Altium Designer - 10 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Matlab - 35 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Statistica - 1 pakiet Oprogramowanie system operacyjny - 1 pakiet
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30000000-9
Dodatkowe kody CPV:
30200000-1,
48000000-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sprzęt komputerowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT406594.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 425512,73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Oprogramowanie A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT267234.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 353348,93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Oprogramowanie B |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w części III przedmiotu zamówienia Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w tej części przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67631.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. J. Lelewela i ul. A. J. Ostaszewskiego w Krośnie
- Przebudowa, rozbudowa sali gimnastycznej przy I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi ul. Piotra Skargi 2 w Krośnie - opracowanie dokumentacji projektowej
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawy surowic, krążków antybiotykowych, odczynników do hodowli komórkowej, testów diagnostycznych, certyfikowanych materiałów odniesienia oraz szczepów
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.