eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96517 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Krosno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504626-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny 37046837000000, ul. Rynek 1, 38400 Krosno, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 375 530, faks 134 375 511, e-mail mackru@pwsz.krosno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DTG/105/ZP-1/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - sprzęt komputerowy Punkt dostępowy - 7 szt. Klawiatura, mysz bezprzewodowa - 1 szt. Drukarka 01 - 3 szt. Dysk twardy 01 - 9 szt. Dysk twardy 02 - 2 szt. Dysk twardy 03 - 19 szt. Dysk twardy 04 - 5 szt. Karta graficzna - 1 szt. Karta sieciowa - 10 szt. Narzędzie uderzeniowe - 1 szt. Pamięć RAM 01 - 20 szt. Pamięć USB - 10 szt. Prezenter - 7 szt. Przełącznik 01 - 9 szt. Przełącznik 02 - 2 szt. Serwer NAS - 1 szt. Tablet 01 - 1 szt. Tablet 02 - 12 szt. Tester okablowania - 1 szt. Zasilacz awaryjny - 2 szt. Wtyk RJ-45 - 200 szt. Stojak rackowy - 1 szt. Zaciskarka do wtyków - 1 szt. Listwa zasilająca - 1 szt. Patch panel - 1 szt. Zapora sieciowa - 1 szt. Karta sieciowa - 4 szt. Ruter - 2 szt. Tablet 03 - 2 szt. Statyw oświetleniowy - 2 szt. Gogle do VR - 1 szt. Komputer 01 - 1 szt. Komputer 02 - 1 szt. Komputer 03 - 73 szt. Komputer 04 - 3 szt. Komputer 05 - 2 szt. Monitor 01 - 2 szt. Monitor 02 - 73szt. Pamięć 02 - 24 szt. Drukarka 02 - 2 szt. Przełącznik 02 - 3 szt. Klawiatura - 1 szt. Drukarka 03 - 1 szt. Klawiatura przeznaczona dla osób słabowidzących - 1 szt Część II - oprogramowanie A Oprogramowanie do konwertowania dokumentów PDF i skanów - 1 szt. Oprogramowanie do tworzenia logotypów, broszur, grafik internetowych, reklam do serwisów społecznościowych - 22 szt. Oprogramowanie do odzyskiwania danych I naprawy dysków - 1 szt. Oprogramowanie umożliwiające migracje systemu fizycznego do środowiska wirtualnego w trybie online - 1 szt. Oprogramowanie do tworzenia parametrycznych modeli CAD z rzeczywistych obiektów - 1 szt. Oprogramowanie do automatyzacji kontroli jakości i optymalizacji powtarzalnych procesów kontrolnych - 1 szt. Oprogramowanie do zarządzania siecią, urządzeniami i zasobami - 1 szt. Oprogramowanie pozwalające na dobór kolektorów słonecznych - 10 szt. Oprogramowanie biurowe - 21 szt. Oprogramowanie pozwalające na przygotowanie, przeprowadzenie i archiwizację materiału lekcyjnego.- 3 szt. Oprogramowanie do projektowania 3D.- 1 szt. Oprogramowanie antywirusowe - 560 szt. Oprogramowanie - 20 szt. Oprogramowanie system ochrony maszyn wirtualnych - 20 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą MagikInfo Ultimate - 560 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą TeamViewer Premium - 3 szt. Oprogramowanie, odnowienie wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenie FortiWifi 60D. UTM Bundle - 1 szt. Oprogramowanie do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 10 szt. Oprogramowanie do projektowania instalacji z pompami ciepła - 10 szt. Oprogramowanie do zarządzania obrazem video- 10 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Zootechnik - 20 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Druczek Ultimate 2 - 2 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą AgroAsystent - 21 szt. Część III - oprogramowanie B Oprogramowanie przeznaczone do projektowania i planowania turbin i farm wiatrowych.- 10 szt. Oprogramowanie- aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Comarch ERP Optima - 30 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Sage Symfonia Faktura - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość - 6 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Sage Symfonia ERP - Środki Trwałe - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja pakietu oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą WAPRO Mag, WAPRO Fakir, WAPRO Best, WAPRO Gang, WAPRO Kaper,WAPRO Analizy - 25 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą WAPRO Mobile - 3 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą WAPRO Mobile konsola zarządzająca - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Integram 3.0 Normy Budownictwo - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Integram 3.0 Przemysł spożywczy - 1 szt. Oprogramowanie, upgrade oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Windows 10 Home do Windows 10 Pro - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Lifesize - 1 szt. Oprogramowanie do projektowania instalacji fotowoltaicznych i elektrowni wiatrowych - 10 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Flamingo- 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Adobe Creative Cloud - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Qnt Quorum - 4 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Qnt Qdeklaracje - 1 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Altium Designer - 10 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Matlab - 35 szt. Oprogramowanie, aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą Statistica - 1 pakiet Oprogramowanie system operacyjny - 1 pakiet

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 48000000-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT406594.78
Walutazł.


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Suntar Sp. z o.o., suntar@suntar.pl, ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100, Tarnów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 425512,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 425512,73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429113,03
Waluta: zł.


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Oprogramowanie A
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT267234.00
Walutazł.


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jastrząb Dariusz Krośnieńskie Centrum Informatyczne Krosoft, marek@krosoft.pl, ul. Wierzbowa 2, 38-400, Krosno, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353348,93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353348,93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 353348,93
Waluta: zł.


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Oprogramowanie B
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
w części III przedmiotu zamówienia Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w tej części przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT67631.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.