eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Bydgoszcz: 48/P/2016
Numer ogłoszenia: 96464 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - pełnomocnik Zamawiajacego Miasto Bydgoszcz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 48/P/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Stolarska 1/20 , Modrakowa 78/30 , ,Świetlicowa 11/21, Żółwińska 21/2I Sienkiewicza 45/5 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał : warunek dla zadania nr 1: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem łącznie roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 15.000 zł (słownie brutto: piętnaście tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 2,3,4, : * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem łącznie roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 30.000 zł (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 5 : * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem łącznie roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 50.000 zł (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013.1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a także posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum : a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( warunek dotyczy wszystkich zadań ) b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (warunek dotyczy wszystkich zadań) c) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych ( warunek dotyczy wszystkich zadań ) UWAGA: * ponieważ zadanie nr 1,2,3,4,5 obejmuje również roboty w branży gazowej - Zamawiający wymaga aby wskazany przez Wykonawcę kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej posiadał pełne uprawnienia tj. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych * Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz.65).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    warunek dla zadania nr 1: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem łącznie roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 15.000 zł (słownie brutto: piętnaście tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 2, 3, 4 : * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem łącznie roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 30.000 zł (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 5 : * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (tj. budynku lub lokalu) obejmujące swoim zakresem łącznie roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej o łącznej wartości robót brutto minimum 50.000 zł (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty: 1) Formularz cenowy (zgodny ze wzorem załącznika nr 12 do SIWZ) dla każdego zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę. Wykonawca nie jest zobowiązany składać formularze cenowe dla zadań, do których nie będzie przystępował. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) - taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: * zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ - wg wzorów Zamawiającego 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 6.Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 48/P/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Stolarska 1/20 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, gazowej oraz elektrycznej - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 48/P/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Modrakowa 78/30 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, gazowej oraz elektrycznej - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 48/P/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Świetlicowa 11/21 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, gazowej oraz elektrycznej - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 48/P/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Żółwińska 21/2 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, gazowej oraz elektrycznej - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 48/P/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 45/5 w Bydgoszczy. Zakres prac obejmuje roboty w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, gazowej oraz elektrycznej - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.