eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH W OSTRÓDZIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Ostróda: WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH W OSTRÓDZIE.
Numer ogłoszenia: 96343 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, fax 089 6429401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH W OSTRÓDZIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych w Ostródzie. Część I. Wjazd i parking przy Urzędzie Skarbowym oraz chodnik z kostki polbruk. Część II. Droga dojazdowa, plac manewrowy oraz zatoki postojowe ul. Jaracza przy budynkach 21 A i 21 B. Część III. Nawierzchnia ul. os. Młodych. Część IV. Nawierzchnia ul. Kopernika. Część V. Warstwy ścieralne ul. Racławicka, Głowackiego, Insurekcji Kościuszkowskiej. UWAGA: Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część I. Informacja na temat wadium: 2.000,- PLN (słownie: dwa tysiące PLN). Część II. Informacja na temat wadium: 3.000,- PLN (słownie: trzy tysiące PLN). Część III. Informacja na temat wadium: 2.500,- PLN (słownie: dwa tysiące pięćset PLN). Część IV. Informacja na temat wadium: 3.100,- PLN (słownie: trzy tysiące sto PLN). Część V. Informacja na temat wadium: 4.000,- PLN (słownie: cztery tysiące PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (bez względu na ilość wybranych części) w zakresie wykonania nawierzchni drogowej z masy mineralno - asfaltowej o powierzchni min. 1.000 m2. - musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży drogowej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 100.000,- PLN, na każdą wybraną część; - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,- PLN, bez względu na ilość wybranych części; d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) (dalej: uPzp). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w pkt 1 lit. a, b, c, d. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych jn. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp zał. nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 2 A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) Dokument stwierdzający, że osoba wskazana na kierownika robót posiada wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. f) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. a, b, pkt 3 lit. b, c, f muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt. 3 lit. d, e, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. c, d, e, f, g; pkt 3 lit. a muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostródzie; ul. Mickiewicza 24; 14 - 100 Ostróda; pok. 24 (opłata: wersja papierowa 15,- PLN + koszt wysyłki)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie; ul. Mickiewicza 24; 14 - 100 Ostróda; pok. 25 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wjazd i parking przy Urzędzie Skarbowym oraz chodnik z kostki polbruk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm - 112,5 m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 1.115,00 m2; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 14 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.22.33.00-9, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga dojazdowa, plac manewrowy oraz zatoki postojowe ul. Jaracza przy budynkach 21 A i 21 B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 1.662,00 m2; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.22.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nawierzchnia ul. os. Młodych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 252,22 m2; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 4 szt. - rozebranie nawierzchni typu JOMB - 252,22 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nawierzchnia ul. Kopernika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 1.722,00 m2; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 13 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warstwy ścieralne ul. Racławicka, Głowackiego, Insurekcji Kościuszkowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 2.730,00 m2; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 85 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.