eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BodzanówBudowa sieci wodociągowej we wsiach Reczyn i Cieśle - (Etap I)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Bodzanów: Budowa sieci wodociągowej we wsiach Reczyn i Cieśle - (Etap I)
Numer ogłoszenia: 96305 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 024 2607006 w. 30, fax 024 2607065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej we wsiach Reczyn i Cieśle - (Etap I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wodociąg jest zaprojektowany wzdłuż trasy Płock - Warszawa. Etap I -obejmuje odcinek od W3-W4-HP4-W7-HP5-HP6 (zgodnie z dokumentacją) Długość sieci wodociągowej wynosi - 894mb Zaprojektowany wodociąg musi by z rur polietylenowym PE 100 SDR17 śr. zewnętrznej 110mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Osoba wymieniona powyżej winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami/budową w specjalności właściwej dla powierzonych stanowisk lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoba w/w musi również być członkami odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3.Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za roboty budowlane. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. II. Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony formularz oferty załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 4.Wypełniony formularz Tabela scalonych elementów rozliczeniowych - wzór- Załącznik Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.