eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont konserwatorski zabytkowych przedproży budynków Ratusza Głównomiejskiego i Dworu Artusa w Gdańsku - oddziałów MHMG w formule "zaprojektuj i wybuduj" - w ramach projektu RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96272 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Gdańsk: Remont konserwatorski zabytkowych przedproży budynków Ratusza Głównomiejskiego i Dworu Artusa w Gdańsku - oddziałów MHMG w formule "zaprojektuj i wybuduj" - w ramach projektu RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
projekt RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71710-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 28339200000, ul. Długa 46/47, 80831 Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 573 31 28, faks 58 573 31 28 wew. 0, e-mail zam.publiczne@mhmg.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mhmg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont konserwatorski zabytkowych przedproży budynków Ratusza Głównomiejskiego i Dworu Artusa w Gdańsku - oddziałów MHMG w formule "zaprojektuj i wybuduj" - w ramach projektu RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NSZP.26.3.207(ZP-PN/01)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlano - konerwatorskich w formule "zaprojektuj i wybuduj" przedproży wraz ze schodami: Ratusza Głownomiejskiego oraz Dworu Artusa w Gdańsku - w ramach projektu RPPM.08.03.00-22-0017/15-00 "Przywracanie blasku Drodze Królewskiej w Gdańsku - rewitalizacja Ratusza Głównego Miasta i Dworu Artusa" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej, technicznej i konserwatorskiej przedproży rejestrującej stan zachowania przed rozpoczęciem prac budowlano - konserwatorskich, lokalizację i wartościowanie historycznych elementów kamiennego detalu architektonicznego i rzeźbiarskiego oraz zakres i rodzaj uszkodzeń i zniszczeń. Inwentaryzacja pomiarowo-rysunkowa z założeniem przekrojów i widoków ścian oraz skali najkorzystniejszych dla rejestracji i czytelności stanu zachowania i identyfikacji elementów historycznych. 2) Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego przedproży w odniesieniu do wykonanych, wcześniej opracowań oraz dokumentacji i zawartych w nim uwag dotyczących stabilności konstrukcji przedproży oraz przyczyn ich zawilgocenia. Ocena stanu technicznego musi zawierać badanie i analizę głębokości posadowienia i konstrukcji fundamentów oraz rodzaju gruntu pod fundamentem, a także stopień i przyczyny zawilgocenia przedproży. Należy poddać ocenie przyczyny spękań elementów kamiennych i możliwości zabezpieczenia przed ich powstawaniem. Wyjściowe wytyczne zawiera Ekspertyza konstruktorska (załącznik nr 2), a w szczególności pkt. 4, 5 oraz uzasadnienie pisemne 184/453/15. 3) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, kompleksowego remontu i konserwacji przedproży obejmującego remont konstrukcji murów i stropów, zabezpieczenia przed zawilgoceniem (w tym wentylacji i odprowadzenia wody opadowej), oraz konserwację i uzupełnianie ubytków elementów kamiennego detalu architektonicznego i rzeźbiarskiego przedproży wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę i prowadzenia prac konserwatorskich. Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), Dokumentacja projektowa musi uwzględniać wytyczne zawarte w opracowaniach będących załącznikiem do niniejszej SIWZ. Musi być wykonana z niezbędnym uszczegółowieniem i stopniem dokładności do przygotowania oferty i realizacji robót budowlanych. Dokumentacja projektowa ma zawierać inwentaryzację rysunkową i fotograficzną stanu zachowania przed rozpoczęciem prac. 4) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót obejmującej zakres robót będących przedmiotem zamówienia, opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), uwzględniając nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień. 5) Wykonanie robót budowlanych, według sporządzonej dokumentacji projektowej, obejmujących między innymi następujące typy robót: o demontaż elementów kamiennych, o usunięcie tynków, o rozbiórki, o wzmocnienie i naprawy konstrukcji fundamentów, ścian i stropów, o wykonanie izolacji przeciw wilgotnościowej, o montaż elementów kamiennych . 6) Wykonanie prac konserwatorskich zabytkowych elementów kamiennych przedproży zgodnie z projektem sporządzonym w oparciu o ekspertyzę i program prac konserwatorskich będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. Prace konserwatorskie polegające między innymi na wykonaniu następujących zabiegów: o dezynfekcji, o czyszczeniu z zabrudzeń przypowierzchniowych usuwaniu nawarstwień powierzchniowych, o odsalaniu i usuwaniu z porów kamienia substancji oleistych, o naprawie spękań i złuszczeń kamienia, o uzupełnieniu ubytków kamienia flekami i masami mineralnymi, o zabezpieczeniu przeciwwodnym. 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dokumentacji konserwatorskiej dokumentującej rodzaj i zakres wykonanych robót budowlanych i prac konserwatorskich, użytych materiałów oraz zawierający zalecenia i wytyczne dla użytkownika. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną oraz konserwatorską. 4. Wszelkie kwestie wynikłe w toku prac, nieujęte w dokumentacji projektowej, a także rozwiązania szczegółowe w projekcie wykonawczym podlegają akceptacji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku. 5. Materiałem wyjściowym i pomocniczym do opracowania dokumentacji wykonawczej jest: o załącznik nr 1 "Ekspertyza konserwatorska dotycząca Ratusza Gł. Miasta Gdańska wraz z programem prac konserwatorskich", Maria Rudy, Toruń sierpień 2015 o załącznik nr 2 "Program prac konserwatorskich kamiennego Przedproża Zespołu Dworu Artusa, przynależącego do budynków Nowy dom Ławy, Dwór Artusa, Stary Dom Ławy", A. Bortkiewicz, A. Płotka, Gdańsk 2015. o Załącznik nr 3 "Ekspertyza konstruktorska stanu zachowania przedproża Ratusza Głównego Miasta" , inż. Ryszard Kowalski, Gdańsk sierpień 2015 o załącznik nr 4 "Ekspertyza dotycząca przyczyn zawilgocenia podziemi budynku Ratusza Głównomiejskiego w Gdańsku", Jerzy Hoła Politechnika Wrocławska, Wrocław 2014 - Zamawiający oświadcza, że opisując przedmiot zamówienia dołożył wszelkich starań aby nie posłużyć się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń. Jeżeli jednak w załączonej dokumentacji pojawi się znak towarowy, marka, producent, patent lub dostawca materiałów lub urządzeń nie jest to wiążące dla Wykonawców i pełni rolę wyłącznie informacyjną. o informacja nr 1 Zamawiający informuje, że w pomieszczeniu pod schodami przedproża Ratusza Głównego Miasta znajduje się infrastruktura energetyczna w postaci skrzynek z zabezpieczeniami oraz kabli zasilających. Właścicielami urządzeń są: Energa Operator SA, Energa Oświetlenie, Melioracje Gdańskie, Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku. Istniejące urządzenia będą utrudniały dostęp do obszarów budowli podlegającej pracom naprawczym, remontowym i konserwacyjnym. W zakresie zadania Wykonawcy jest koordynacja działań z właścicielami tych urządzeń i instalacji. W wycenie należy przewidzieć koszty niezbędnego współdziałania z posiadaczami wymienionych instalacji i urządzeń. o informacja nr 2 Zamawiający informuje, że przez cały okres trwania budowy należy zapewnić drogę przejścia do obiektu do wskazanych drzwi Dworu Artusa od strony Długiego Targu. Wymagane przejście o szerokości min 2,5 m wykonane będzie w sposób zapewniający bezpieczny dostęp osób postronnych (zwiedzających) do obiektu. Zamawiający zastrzega sobie odbiór techniczny wykonanego przejścia i jego dopuszczenie do eksploatacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wskazanych drzwi w czasie trwania prac. W takim wypadku Wykonawca na swój koszt dokona przeniesienia konstrukcji przejścia we wskazane miejsce w terminie 3 dni roboczych. o informacja nr 3 zamawiający informuje, iż pod przedprożami znajdują się pomieszczenia użytkowe, dlatego na czas wykonywania prac Wykonawca zapewni zabezpieczenie powierzchni celem uniknięcia zalania pomieszczeń piwnicznych znajdujących się pod przedprożami. UWAGA: dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej (5 egz.) oraz elektronicznej - na nośniku CD bądź DVD - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. Zatwierdzenie dokumentacji i uzyskanie pozwoleń PWKZ w Gdańsku na prowadzenie prac kompleksowych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę jest warunkiem rozpoczęcia robót obejmujących zasadniczy zakres zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71240000-2, 45262500-6, 45410000-4, 45320000-6, 45262600-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT555193.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polskie Pracownie Konserwacji Zbytków S.A., , ul. Solec 103, 00-382, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 611679.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 611679.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2706000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30750.00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.