Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-23
Tarnów: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /operator żurawi HDS (kat. II Ż), obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP, operator wózków jezdniowych, obsługa komputera z programem do fakturowania FPP, eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV)/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.
Numer ogłoszenia: 96249 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /operator żurawi HDS (kat. II Ż), obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP, operator wózków jezdniowych, obsługa komputera z programem do fakturowania FPP, eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV)/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /operator żurawi HDS (kat. II Ż), obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP, operator wózków jezdniowych, obsługa komputera z programem do fakturowania FPP, eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV)/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń. Części zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Operator żurawi HDS (kat. II Ż)/ dla 15 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć w tym minimum 20 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia zwiera w szczególności: budowę i wyposażenie żurawia, obciążenie żurawi, konstrukcje nośne, mechanizmy, napędy i sterowanie hydrauliczne, urządzenia sterownicze i zabezpieczające, stateczność żurawi, badania żurawi, instrukcja eksploatacyjna, oznakowanie, Dozór Techniczny, BHP bezpiecznej pracy przy obsłudze urządzeń, eksploatacja żurawi, zajęcia praktyczne. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Otrzymuje również zaświadczenie wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/ dla 80 osób. Szkolenie realizowane w 4-ch grupach po 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych w tym 50 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować zagadnienia związane z: obsługą kasy fiskalnej, technikami handlu, obsługą terminala kart płatniczych, minimum sanitarnym i BHP na stanowisku pracy. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować 1 osoba (tj. każda osoba musi mieć do dyspozycji 1 kasę fiskalną). Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ) Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Operator wózków jezdniowych/ dla 40 osób. Szkolenie realizowane w 2-ch grupach po 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych w tym 15 godzin nauki kierowania wózkami dla 1 osoby. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: budowę wózków, typy stosowanych wózków jezdniowych, czynności operatora przy obsłudze wózków i w czasie pracy wózkiem, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomościami z zakresu BHP, przepisy ustawy o dozorze technicznym, praktyczną nauką jazdy i manewrowania, wymianę butli gazowej. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Otrzymuje również zaświadczenie uprawniające do obsługi wózków jezdniowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ IV zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP/ dla 40 osób. Szkolenie realizowane w 2-ch grupach po 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 120 godzin zegarowych w tym minimum 90 godziny zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: obsługę programów komputerowych, zastosowanie komputerów i ich elementów, obsługę systemu Windows, pakietu MS Office, Internetu oraz obsługę programu do fakturowania FPP. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe ). Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80533100-0, OPIS - Usługi szkolenia komputerowego. CZĘŚĆ V zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV/ dla 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 50 godzin zegarowych w tym minimum 22 godziny zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować: zasady budowy, działania oraz warunki technicznej obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, zasady eksploatacji oraz instrukcje eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej, wykonywanie prac kontrolno pomiarowych i montażowych, zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy, instrukcje postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia. Egzamin przed komisją Stowarzyszenia Elektryków Polskich na uprawnienia stanowiska EKSPLOATACJI w zakresie grupy 1 obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowych przy eksploatacji urządzeń, instalacji sieci elektroenergetycznych - E1. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5, 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania posiadania uprawnień wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, wpis musi być uaktualniony na 2010 rok.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA CZĘŚCI I zamówienia-1.Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2. 2.Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 15 osób z zakresu /Operator żurawi HDS (kat. II Ż)/ DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA- Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2. DLA CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA - 1.Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2. 2.Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2-ch szkoleń dla minimum 20 osób z zakresu /Operator wózków jezdniowych/. DLA IV CZĘŚCI ZAMÓWIENIA-Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2. DLA V CZĘŚCI ZAMÓWIENIA-1.Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2. 2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 15 osób z zakresu /Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV/
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA CZĘŚCI OD I DO V - Oświadczenie wnioskodawcy, oraz dla: CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać minimum 20 kas fiskalnych (1 kasa fiskalna dla każdego uczestnika szkolenia). CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać minimum 20 stanowisk komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA I CZĘŚCI ZAMÓWIENIA -Zajęcia teoretyczne na kursie muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby posiadające minimum średnie wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowanie pedagogiczne. DLA II CZĘŚCI ZAMÓWIENIA -Zajęcia teoretyczne i praktyczne na kursie muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z czego jedna musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe, co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowanie pedagogiczne, natomiast druga osoba musi posiadać minimum wykształcenie średnie kierunkowe co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowanie pedagogiczne. DLA III CZĘŚCI ZAMÓWIENIA - Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 3 osoby posiadające minimum średnie wykształcenie z co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. DLA IV CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zajęcia teoretyczne na kursie muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. DLA V CZĘŚCI ZAMÓWIENIA-Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę posiadającą minimum średnie wykształcenie kierunkowe z co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) kalkulację kosztów szkolenia - załącznik nr 4, b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5), c) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6), d) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 8), e) formularz ofertowy (załącznik nr 1), f) program szkolenia zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3,dla danej części zamówienia g) dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut, rejestr handlowy itp.,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób: a) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie, pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie na co najmniej 1 dzień przed zaistniałą okolicznością. b) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, c) w uzasadnionych przypadkach za zgodą wykonawcy zamawiający może, zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. 2.Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, Pl.gen. J. Bema 3, sekretariat (pok. 214) II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane w ramch projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt /Czas na pracę/ realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, (Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe), zgodnie z umową ramową o dofinansowanie realizacji projektu nr UDA-POKL.06.01.03-12-003/08-00, z dnia 16.04.2008r ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Operator żurawi HDS (kat. II Ż)/ dla 15 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Operator żurawi HDS (kat. II Ż)/dla 15 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć w tym minimum 20 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia zwiera w szczególności: budowę i wyposażenie żurawia, obciążenie żurawi, konstrukcje nośne, mechanizmy, napędy i sterowanie hydrauliczne, urządzenia sterownicze i zabezpieczające, stateczność żurawi,badania żurawi, instrukcja eksploatacyjna, oznakowanie, Dozór Techniczny, BHP bezpiecznej pracy przy obsłudze urządzeń, eksploatacja żurawi, zajęcia praktyczne. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Otrzymuje również zaświadczenie wydane przez Urząd Dozoru Technicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
- 3. Certyfikat jakości usług - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/ dla 80 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/ dla 80 osób. Szkolenie realizowane w 4-ch grupach po 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych w tym 50 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować zagadnienia związane z: obsługą kasy fiskalnej, technikami handlu, obsługą terminala kart płatniczych, minimum sanitarnym i BHP na stanowisku pracy. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować 1 osoba (tj. każda osoba musi mieć do dyspozycji 1 kasę fiskalną). Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
- 3. Certyfikat jakości usług - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Operator wózków jezdniowych/ dla 40 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Operator wózków jezdniowych/ dla 40 osób. Szkolenie realizowane w 2-ch grupach po 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych w tym 15 godzin nauki kierowania wózkami dla 1 osoby. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: budowę wózków, typy stosowanych wózków jezdniowych, czynności operatora przy obsłudze wózków i w czasie pracy wózkiem, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomościami z zakresu BHP, przepisy ustawy o dozorze technicznym, praktyczną nauką jazdy i manewrowania, wymianę butli gazowej. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Otrzymuje również zaświadczenie uprawniające do obsługi wózków jezdniowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
- 3. Certyfikat jakości usług - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP/ dla 40 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Obsługa komputera z programem do fakturowania FPP/ dla 40 osób. Szkolenie realizowane w 2-ch grupach po 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 120 godzin zegarowych w tym minimum 90 godziny zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: obsługę programów komputerowych, zastosowanie komputerów i ich elementów, obsługę systemu Windows, pakietu MS Office, Internetu oraz obsługę programu do fakturowania FPP. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe ). Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
- 3. Certyfikat jakości usług - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV/ dla 20 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV/ dla 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 50 godzin zegarowych w tym minimum 22 godziny zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować: zasady budowy, działania oraz warunki technicznej obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, zasady eksploatacji oraz instrukcje eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej, wykonywanie prac kontrolno pomiarowych i montażowych, zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy, instrukcje postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia. Egzamin przed komisją Stowarzyszenia Elektryków Polskich na uprawnienia stanowiska EKSPLOATACJI w zakresie grupy 1 obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowych przy eksploatacji urządzeń, instalacji sieci elektroenergetycznych - E1. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
- 3. Certyfikat jakości usług - 0.10
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja budynku Filii wyjazdowej w Tuchowie
- Dostawy preparatów do myjni-dezynfektorów do basenów i kaczek
- Dostawy elementów zamkniętego systemu pobierania krwi metodą próżniową oraz zestawów do pobierania krwi tętniczej na gazometrię.
- Remont wybranych pomieszczeń usyt. na 1 p. w budynku D ZPS zlokal. w Tarnowie przy ul. Mostowej 6 oraz Remont wybranych pom. usyt. na parterze w budynku C ZPS zlokal. w Tarnowie przy ul. Mostowej 6
- Dostawa mikroskopów diagnostycznych z kamerą i monitorem dla Kierunku Lekarskiego Akademii Tarnowskiej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żary o statusie miejskim realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej oraz aktualizacja polityki ryzyk i RODO dla Gminy Łapanów realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Zorganizowanie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!" w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Brodnicy i Włocławku
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.