eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Remont korytarzy i holu w Domu Dziecka w Pawłówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Przerośl: Remont korytarzy i holu w Domu Dziecka w Pawłówce
Numer ogłoszenia: 96248 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Pawłówce, Nowa Pawłówka 1, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 569 17 11 087 569 13 27, fax 087 569 74 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy i holu w Domu Dziecka w Pawłówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) OPIS 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy i holu w Domu Dziecka w Pawłówce. 1.2) Rodzaj zamówienia: roboty remontowe, nie przysługuje odwołanie. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) wymiana stolarki drzwiowej - wykucie z muru ościeżnic stalowych (razem 25 sztuk) - obsadzenie ościeżnic drewnianych - obsadzenie skrzydeł drzwiowych ( drzwi płytowe wewnętrzne, jednodzielne wewnątrzlokalowe, fabrycznie wykończone pełne) wyposażone w klamki i zamki; drzwi płytowe wewnętrzne pełne 90- szt. 21 np. DRE, drzwi płytowe wewnętrzne 80 pełne - szt. 1 np. DRE, drzwi płytowe wewnętrzne 80 łaz - szt. 1 np. DRE, drzwi płytowe wewnętrzne 90 łaz - szt. 2 np. DRE. 2) wymiana posadzek dywanowych - zerwanie cokolika cementowego - zdjęcie posadzek dywanowych - gruntowanie preparatami powierzchni poziomych - nałożenie warstwy wyrównującej samopoziomującej grubości ok. 5 mm - położenie posadzki z tworzyw sztucznych wykładzin tekstylnych klejonych do podkładu np. Merlin posiadających atest dla obiektów użyteczności publicznej - położenie listew przyściennych z polichlorku winylu ( klejone) 3) roboty tynkarsko - malarskie - zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitów i ścian (korytarz Ip, hol IIp, hol parter, spoczniki) - położenie gładzi gipsowej grubości 3 mm na podłożu tynku - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii z jednokrotnym szpachlowaniem starych tynków wewnętrznych (wysokość lamperii: 160 cm, kolor: jasny beż)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art., 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie przez kierownika budowy właściwych uprawnień remontowo - budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. Ponadto przedstawienie wykazu wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z którego wynikać będzie wykonanie minimum jednej roboty remontowo-budowlanej o podobnym charakterze i zbliżonej lub większej wartości z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, a także złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ); 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień budowlanych dla osoby, która będzie kierowała robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat do terminu składania ofert robót remontowo - budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Pawłówce, 16 - 427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691711, 087 5691327..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Dziecka w Pawłówce, 16 - 427 Przerośl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.