To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Tarnów: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów do drukarki Zebra HC100 oraz drukarki termicznej
Numer ogłoszenia: 96191 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46989 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów do drukarki Zebra HC100 oraz drukarki termicznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów do drukarki Zebra HC100 oraz drukarki termicznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: opasek identyfikacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Sp. z o. o., ul. Piekarska 199, Bielsko - Biała, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42361,79
Oferta z najniższą ceną: 42361,79 / Oferta z najwyższą ceną: 47771,81
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: drukarki termicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MMR SERWIS MACIEJ JAŃCZAK MAREK GIBCZYŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MMR SERWIS MACIEJ JAŃCZAK MAREK GIBCZYŃSKI" SPÓŁKA JAWNA
- MMR Serwis Maciej Jańczak, Marek Gibczyński Sp. J.,, ul. Grunwaldzka 515D, Plewiska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6523,45
Oferta z najniższą ceną: 2645,73 / Oferta z najwyższą ceną: 6635,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup ciągnika siodłowego z naczepą do egzaminowania na kat. C+E prawa jazdy przez MORD w Tarnowie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w 2026 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego: Remont zabytkowego dworu Muzeum Etnograficznego w Tarnowie
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Zakup i dostawa (wraz z montażem) sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji Rządowego programu "Cyfrowy Uczeń"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- RZP/15/TP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Historii Polski - 5 pakietów
- Zakup zestawów komputerowych dla pracowników realizujących zadania rządowe w zakresie gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu Miejskiego w Nidzicy
- Dostawa drukarek, laptopów, komputerów oraz monitorów do Zespołu Żłobków m.st. Warszawy z podziałem na części
- Dostawa zestawów PC, laptopów, tabletów oraz oprogramowania
więcej: Etykiety z kodem kreskowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





