To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Września: SUKCESYWNE SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH W 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 96128 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 514286 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH W 2013 ROKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne sporządzanie operatów szacunkowych dla Urzędu Miasta i Gminy Września: część 1 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości lokalu mieszkalnego wraz. z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. część 2 - wykonanie inwentaryzacji lokali: - inwentaryzacji lokali celem ich sprzedaży w budynku do 5 lokali - inwentaryzacji każdego kolejnego lokalu w budynku powyżej 5 lokali część 3 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości działek przeznaczonych pod drogi gminne, poszerzenia dróg gminnych oraz inne tereny publiczne (zieleń itp.) oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia część 4 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. część 5 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. część 6 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności wraz z określeniem wartości dla poszczególnych udziałów oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. część 7 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia ceny nieruchomości gruntowej sprzedawanej jej wieczystemu użytkownikowi oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. część 8 - wykonanie operatu szacunkowego - aktualizacji opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie nieruchomości (działki) oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia. część 9 - wykonanie operatu szacunkowego - ustalenia wzrostu wartości działki spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (renta urbanistyczna). część 10 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wysokości opłat związanych z dzierżawą i najmem nieruchomości oraz innych opłat wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności: - z tytułu dzierżawy nieruchomości zabudowanych stałymi lub tymczasowymi obiektami budowlanymi (pawilony handlowe), garażami, - z tytułu dzierżawy nieruchomości stanowiących ogrody działkowe oraz wykorzystywanych na cele rolnicze, rolniczo - ogrodnicze, urządzenia zieleńców i ogródków przydomowych, - przeznaczonych na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej lub jej części stanowiącej własność, oddanej w wieczyste użytkowanie, dzierżawę, najem lub użytkowanie wnioskodawcy, - przeznaczonych na prowadzenie działalności niezarobkowej w szczególności charytatywnej, kulturalnej, oświatowej, sportowej oraz na cele publiczne, - z tytułu oddania nieruchomości w trwały zarząd. - określenie wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności określonych w kodeksie cywilnym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ARO Józef Hryniewicki, os. Piastowskie 3/26, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5750,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4920,00
Oferta z najniższą ceną: 2780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: wykonanie inwentaryzacji lokali: - inwentaryzacji lokali celem ich sprzedaży w budynku do 5 lokali - inwentaryzacji każdego kolejnego lokalu w budynku powyżej 5 lokali
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ARO Józef Hryniewicki, os. Piastowskie 3/26, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 615,00
Oferta z najniższą ceną: 395,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości działek przeznaczonych pod drogi gminne, poszerzenia dróg gminnych oraz inne tereny publiczne (zieleń itp.) oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANWO-NIERUCHOMOŚĆ Biuro Wycen, Obrotu Nieruchomościami i Usług Majątkowo-Konsultingowych Andrzej Woźniak, ul. Sośnicka 10, 60-058 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30444,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24600,00
Oferta z najniższą ceną: 17200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ARO Józef Hryniewicki, os. Piastowskie 3/26, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2875,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2275,50
Oferta z najniższą ceną: 895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ARO Józef Hryniewicki, os. Piastowskie 3/26, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5462,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5227,50
Oferta z najniższą ceną: 3975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności wraz z określeniem wartości dla poszczególnych udziałów oraz potwierdzenie jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ARO Józef Hryniewicki, os. Piastowskie 3/26, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7187,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6457,50
Oferta z najniższą ceną: 3225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18142,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - określenia ceny nieruchomości gruntowej sprzedawanej jej wieczystemu użytkownikowi oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ARO Józef Hryniewicki, os. Piastowskie 3/26, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1092,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1045,50
Oferta z najniższą ceną: 795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - aktualizacji opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie nieruchomości (działki) oraz potwierdzenia jego aktualności po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ARO Józef Hryniewicki, os. Piastowskie 3/26, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14375,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12915,00
Oferta z najniższą ceną: 6450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36285,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - ustalenia wzrostu wartości działki spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (renta urbanistyczna)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeczoznawca Majątkowy Barbara Niedziela, ul. Krauthofera 16B/8, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20700,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19680,00
Oferta z najniższą ceną: 8600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38868,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: wykonanie operatu szacunkowego - określenia wysokości opłat związanych z dzierżawą i najmem nieruchomości oraz innych opłat wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANWO-NIERUCHOMOŚĆ Biuro Wycen, Obrotu Nieruchomościami i Usług Majątkowo-Konsultingowych Andrzej Woźniak, ul. Sośnicka 10, 60-058 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12915,00
Oferta z najniższą ceną: 4770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach we Wrześni: sali sportowej, Ośrodka Pomocy Społecznej, świetlicy środowiskowej i Warsztatu Terapii Zajęciowej
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1, ul. Fabryczna 14, ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawa mrożonek do stołówek szkolnych w I połowie 2026 roku
- Remonty cząstkowe chodników i innych nawierzchni brukowanych
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego gminy Stara Kornica
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Zakrzew w 2026 roku
- "Plan Ogólny dla Gminy Miasto Świnoujście"
- Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu w zakresie opracowania projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Puławy
- Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubień dla terenów położonych w miejscowości Lubień, Tenczyn, Krzeczów i Skomielna Biała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





