Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Nowy Dwór Gdański: ZS.2/KG/221/01/2008
Numer ogłoszenia: 96114 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472491, fax 055 2472924.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2ndg.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZS.2/KG/221/01/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS TECHNICZNY DO ADAPTACJI POMIESZCZEŃ ZAPLECZA WARSZTATOWEGO NA PRACOWNIĘ KUCHARSKĄ 1. DANE OGÓLNE Podstawa opracowania: - zlecenie inwestora - uzgodnienia z inwestorem oraz jego przedstawicielami - wizja lokalna - inwentaryzacja zakresowa 2. ROZWIĄZANIA BUDOWLANE Roboty budowlane rozbiórkowe - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej - rozebranie ścianek gr. 12 cm - rozebranie płytek ceramicznych - zerwanie posadzek z masy lastrykowej - demontaż instalacji wodno - kanalizacyjnej - demontaż umywalek i koryt do mycia Roboty budowlane - uzupełnienie ścian należy wykonać z cegły ceramicznej na zaprawie cementowo wapiennej - nową stolarkę drzwiową i okienną osadzić przy użyciu kołków rozporowych na śruby, przestrzeń między ościeżnicą a ościerzem wypełnić pianką montażową, którą po zastygnięciu obrobić do powierzchni gładkiej, a następnie dokonać obróbki masą szpachlową gipsową. - rurociąg instalacji wodnej należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych - rurociąg kanalizacyjny wykonać z rur PCV, połączenia metodą wciskową - wszystkie piony kanalizacyjne i wodociągowe należy obudować płytami kartonowo - gipsowymi na rusztach metalowych - instalację elektryczną wykonać pod tynkiem w cegle - na ścianach wykonać okładziny z płyt kartonowo - gipsowych na zaprawie klejowej, wykończone masą szpachlową, dwukrotnie malowane z jednym zagruntowaniem farbą emulsyjną - na suficie wykonać okładzinę z płyt kartonowo - gipsowych na rusztach metalowych mocowanych bezpośrednio do stropu wykończone masą szpachlową, dwukrotnie malowane z jednym zagruntowaniem farbą emulsyjną - wszystkie ściany wyłożyć płytkami łatwo zmywalnymi na zaprawie klejącej na wysokości 2 m od posadzki - wykonać izolację przeciwwilgociowe poziome 2 x papa zgrzewalna - należy wykonać warstwę wyrównawczą posadzki z zaprawy cementowej gr. 10 cm zbrojoną siatką z włókna szklanego - posadzkę wykonać z płytek typu gres na zaprawie klejowej grubości 0,5 cm 3. WPŁYW PROJEKTOWANEGO OBIEKTU NA ŚRODOWISKO 3.1. Z pracowni kuchennej nie są emitowane zanieczyszczenia wpływające na pogorszenie stanu środowiska. 3.2. W pracowni kuchennej zapewniona będzie woda pitna i gospodarcza. 3.3. Nie wystąpi emisja zanieczyszczeń, hałasu, wibracji promieniowania oraz produkcji odpadów. 4. INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA W świetle art. 21a, ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późniejszymi zmianami) przy realizacji przedmiotowego obiektu nie przewiduje się robót budowlanych, których charakter lub miejsce prowadzenia mogłoby stwarzać szczególnie wysokie ryzyko powstania zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Ze względu na możliwość przekroczenia określonego w ustawie czasokresu trwania robót (30 dni) i pracochłonności (500 osobodni) zakłada się prawdopodobieństwo zaistnienia obowiązku opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem budowy, zawierającego dane wynikające ze specyfiki obiektu, w nawiązaniu do wymaganej zawartości planu BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) Wszystkie roboty budowlane w trakcie realizacji obiektu należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki: a) posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nie podlega zmianie w toku postępowania i zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane kryteria: - Spełnianie wymogów zawartych w art. 22 Prawa zamówień publicznych. - Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 24 Prawa zamówień publicznych. - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. - Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje wykonanie 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie stano wiącej przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych. - Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje 1 osobę posiadającą wymagane uprawnienia. - Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, oraz przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ), Zamawiający żąda od Wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: b) aktualnego wypisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jako załącznik nr 1 do oferty) c) wykazu osób i przedmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (jako załącznik nr 2 do oferty) d) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania (załącznik nr 3 do oferty) e) wykazu wykonywanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do oferty) f) umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej (załącznik nr 5 do oferty) g) w przypadku konsorcjum - dokumentu określającego pełnomocnictwo lub upo-ważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do oferty) - jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicz-nego umowy regulującej współpracę tych wykonawców (załącznik nr 7 do oferty) - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają wymagane oświadczenia i dokumenty - osobno, każdy wykonawca załącznik nr 1 - wspólnie załączniki nr: 2, 3, 4, 5, 6, 7. 2) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3) Nie spełnienie chociażby jednego warunku poskutkuje odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2ndg.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Warszawska 54.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Warszawska 54 pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





