Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Zakopane: Dostawa powtarzająca się okresowo mleka i jego przetworów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne i Pod Kozińcem w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 95992 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy DAFNE , ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 24 343, faks 18 20 14 965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dafne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa powtarzająca się okresowo mleka i jego przetworów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne i Pod Kozińcem w Zakopanem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego DAFNE ul. Jagiellońska 30 i Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego POD KOZIŃCEM ul. Broniewskiego 10 A w Zakopanem. Zamawiający wymaga, aby oferent sprzedał i dostarczył własnym transportem mleko i jego przetwory. Przewidywana szacunkowa ilość produktów została szczegółowo przedstawiona w załączonym opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym złącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Produkty te powinny być dostarczane do siedziby Zamawiającego we wszystkie dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. 7.00 - 13.30. Dostawy winny być realizowane w terminie jednego dnia od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia na rok 2013 została oszacowana na podstawie średniej wielkości zużycia poszczególnych artykułów z okresu ostatniego roku tj. roku 2012. Rzeczywista ilość zakupionych produktów będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z powyższego powodu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów w okresie objętym umową. Stosowne zastrzeżenie w tym zakresie zawiera umowa (wzór- zał. nr 3 do SIWZ) Koszty dostaw oferent uwzględnia w cenie zamówienia. Płatność realizowana będzie przelewem, po wykonaniu dostawy, w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury. Zamawiane wyroby muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących jakości zdrowej żywności: - być w pierwszym gatunku i jakości - posiadać wymagane atesty i certyfikaty - muszą być świeże i posiadać maksymalny termin przydatności do spożycia,- muszą być dostarczane przez uprawnione osoby, transportem odpowiednim do rodzaju przewożonych artykułów (aktualne badania i dopuszczenia SANEPIDU) - produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania wszelkich uzgodnień i posiadania wymaganych zezwoleń, koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamówienia składane będą za pośrednictwem telefonu lub faksu pod nr podanym na formularzu ofertowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże , że posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony formularz ofertowy w/g wzoru - załącznik nr 1 SIWZ, 2)Wypełniony formularz cenowy w/g wzoru nr 2 do SIWZ, 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 4)Pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,5)Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT - w odniesieniu do ceny oferty, jeśli zmian ta nastąpiła po podpisaniu umowy lub zmiany innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy. W takim przypadku Wykonawca poinformuje Zamawiającego o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen. 2. Zamiana produktu objętego umową , jeżeli nastąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, do których należy: zaprzestanie produkcji asortymentu, likwidacja zakładu produkującego, przy czym asortyment zamiennik musi posiadać parametry nie gorsze niż oferowany asortyment. 3. Zmiany danych adresowych firm - w formie informacji przedłożonej na piśmie. 4.Obniżenia ceny jednostkowej asortymentu umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, nie wymaga formy aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dafne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy DAFNE ul.Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne ul.Jagiellońska 30 34-500 Zakopane, pokój sekretariatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





