To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95987 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Radlin: zadanie nr 1: Modernizacja SP4 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły zadanie nr 2: Modernizacja SP4 - zaprojektowanie, dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70320 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 76937 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Rymera
15,
44310
Radlin, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 590 200, faks
324 590 205, e-mail
zamowienia@radlin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miasto.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zadanie nr 1: Modernizacja SP4 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły zadanie nr 2: Modernizacja SP4 - zaprojektowanie, dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZP.271.23.UI.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Wykonanie zgodnie z projektem robót budowlano- montażowych polegających na wymianie rozdzielnic elektrycznych, instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej, instalacji dzwonka i radiowęzła szkolnego w budynku szkoły oraz podłączenie instalacji fotowoltaicznej w rozdzielni głównej. Roboty obejmują montaż oświetlenia LED oraz malowanie ścian i sufitów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym remontu instalacji elektrycznej budynku SP4, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach. Zadanie nr 2:Wykonanie projektu, dostawy i montażu mikroinstalacji fotowoltaicznej on-grid z licznikiem nadwyżki prądu wypływającego poza instalację wewnętrzną szkoły, zgłoszenia u operatora sieci elektroenergetycznej, przyłączenie mikroinstalacji. Instalacja będzie składała się z 20 paneli polikrystalicznych o mocy Pmin 280 W i wydajności min. 15 %, szafy sterującej z inwerterami z licznikiem wyprodukowanej energii oraz licznikiem energii zużytej w sieci. Instalacja podłączona będzie do sieci 3- fazowej. Instalacja zamontowana ma zostać nad salą gimnastyczną, na stropodachu o spadku połaci 5% krytym papą smołowaną i bitumiczną oraz ocieplony wełną mineralną o grub. 15 cm i pokrytym nowymi warstwami papy. Panele solarne mają zostać zamontowane na odpowiedniej konstrukcji oraz podłączone do rozdzielni instalacji elektrycznej szkoły okablowaniem spełniającym normy. Projekt mikroinstalacji ma zawierać schemat instalacji elektrycznej obiektu przedstawiający sposób podłączenia mikroinstalacji oraz parametry techniczne, charakterystykę ruchową i eksploatacyjną przyłączanych urządzeń, instalacji lub sieci, w tym specyfikację techniczną/karty katalogowe urządzeń wytwórczych i przekształtnikowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45311200-2
Dodatkowe kody CPV:
09331200-0,
45300000-0,
45315700-5,
45314200-3,
45317000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizacja SP4 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150468.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 466970.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Modernizacja SP4 - zaprojektowanie, dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6953.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27495.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- ,,Dostawa zespołu mieszająco iniekcyjnego z napędem pneumatycznym typu ZMI-P-02-90/30 lub równoważnego dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel"
- Wykonywanie usług z tytułu usuwania skutków szkód górniczych Oddział KWK ROW z podziałem na 2 zadania : 1.analizy TE 2.kosztorysy
- Świadczenie usług żurawiem samojezdnym samochodowym z operatorem, udźwig min. 25 ton, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel.
- Dostawa układu hamulcowo sprzęgłowego do 2 szt. przenośników taśmowych GWAREK B1200S dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel - nr grupy 291-4
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.