eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlinzadanie nr 1Modernizacja SP4 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły zadanie nr 2Modernizacja SP4 - zaprojektowanie, dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-12

Ogłoszenie nr 95987 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.

Radlin: zadanie nr 1: Modernizacja SP4 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły zadanie nr 2: Modernizacja SP4 - zaprojektowanie, dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70320 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76937 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rymera 15, 44310 Radlin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 590 200, faks 324 590 205, e-mail zamowienia@radlin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miasto.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zadanie nr 1: Modernizacja SP4 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły zadanie nr 2: Modernizacja SP4 - zaprojektowanie, dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.23.UI.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1: Wykonanie zgodnie z projektem robót budowlano- montażowych polegających na wymianie rozdzielnic elektrycznych, instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej, instalacji dzwonka i radiowęzła szkolnego w budynku szkoły oraz podłączenie instalacji fotowoltaicznej w rozdzielni głównej. Roboty obejmują montaż oświetlenia LED oraz malowanie ścian i sufitów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym remontu instalacji elektrycznej budynku SP4, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach. Zadanie nr 2:Wykonanie projektu, dostawy i montażu mikroinstalacji fotowoltaicznej on-grid z licznikiem nadwyżki prądu wypływającego poza instalację wewnętrzną szkoły, zgłoszenia u operatora sieci elektroenergetycznej, przyłączenie mikroinstalacji. Instalacja będzie składała się z 20 paneli polikrystalicznych o mocy Pmin 280 W i wydajności min. 15 %, szafy sterującej z inwerterami z licznikiem wyprodukowanej energii oraz licznikiem energii zużytej w sieci. Instalacja podłączona będzie do sieci 3- fazowej. Instalacja zamontowana ma zostać nad salą gimnastyczną, na stropodachu o spadku połaci 5% krytym papą smołowaną i bitumiczną oraz ocieplony wełną mineralną o grub. 15 cm i pokrytym nowymi warstwami papy. Panele solarne mają zostać zamontowane na odpowiedniej konstrukcji oraz podłączone do rozdzielni instalacji elektrycznej szkoły okablowaniem spełniającym normy. Projekt mikroinstalacji ma zawierać schemat instalacji elektrycznej obiektu przedstawiający sposób podłączenia mikroinstalacji oraz parametry techniczne, charakterystykę ruchową i eksploatacyjną przyłączanych urządzeń, instalacji lub sieci, w tym specyfikację techniczną/karty katalogowe urządzeń wytwórczych i przekształtnikowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV: 09331200-0, 45300000-0, 45315700-5, 45314200-3, 45317000-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja SP4 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku szkoły
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT150468.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kukla Łukasz ELEKTRO-LUK Instalacje Elektryczne, biuro.elektroluk@op.pl, ul. Nowa 15 b, 44-286, Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 466970.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 466970.34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 532622.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacja SP4 - zaprojektowanie, dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6953.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLEXIPOWER GROUP Sp. z o.o. Spólka Komandytowa, przetargi@flexipowergroup.pl, ul. Mjr.Hubala 157, 95-054, Wola Zaradzyńska, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27495.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27495.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52618.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.