eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Łódź: Usługa publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej
Numer ogłoszenia: 95982 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97721 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 663 33 90, 663 33 85, faks 042 663 33 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa publikacji ogłoszeń w prasie lokalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest publikacja reklam, ogłoszeń, nekrologów i kondolencji (dalej zwanych ogłoszeniami) w prasie. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: a) Zadanie Nr 1 - publikacja ogłoszeń czarno-białych o łącznej szacunkowej powierzchni 14 400 cm2 oraz ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 6 400 cm2, b) Zadanie Nr 2 - publikacja ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 7 400 cm2. 3. Gazeta (publikator, tytuł prasowy), w której zamieszczane będą ogłoszenia musi: a) mieć charakter gazety codziennej, która posiada codzienne wydania o zasięgu lokalnym i regionalnym (województwo łódzkie) lub dodatek regionalny dziennika o zasięgu krajowym, b) być płatna, c) ukazywać się w postaci drukowanej, d) ukazywać się regularnie, co najmniej 6 razy w tygodniu, e) posiadać stałe okazjonalne i specjalne: * dodatki branżowe lub tematyczne, w których publikowane są komunikaty i ogłoszenia np. w sprawie pracy, ukazujące się przynajmniej raz w tygodniu, * strony tematyczne, na których publikowane są nekrologi i kondolencje, ukazujące się codziennie. f) podlegać kontroli przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, g) nie może mieć charakteru tabloidu (brukowca, bulwarówki), jako tabloid należy rozumieć gazetę wypełnioną tanią sensacją, tekstami populistycznymi o dosadnym języku, odwołującą się do emocji, prowokacyjnych, nierzadko przekraczających normy dziennikarskie; szata graficzna oparta na zasadzie: dużo zdjęć, mało tekstu; zdjęcia w tabloidach często zawierają szokujące sceny, nierzadko przesycone są erotyką, h) mieć rozpowszechnianie płatne razem na terenie województwa łódzkiego w miesiącu październiku 2010 r. tj. - średnia liczba egzemplarzy sprzedanych (w: sprzedaży egzemplarzowej, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeracie wydawniczej indywidualnej, prenumeracie wydawniczej wielu egzemplarzy, prenumeracie kolporterskiej, prenumeracie e-wydań i innych płatnych formach rozpowszechniania) na terenie województwa łódzkiego przypadająca na jedno wydanie w miesiącu październiku 2010 r. - powyżej 20 tys. egzemplarzy. 4. Zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb. Emisja poszczególnych ogłoszeń (bądź ich cyklu) dokonywana będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego na druku Wykonawcy lub w innej formie np. drogą elektroniczną lub faxem składanych nie później niż dwa dni robocze do godz. 15:00 przed datą publikacji. 5. Zamawiający każdorazowo określi: a) treść ogłoszenia, b) datę publikacji, c) lokalizację na konkretnych stronach tematycznych lub w konkretnym dodatku, d) lokalizację w obrębie danych stron tematycznych lub dodatku (np. na tzw. pozostałych stronach redakcyjnych lub na stronach ogłoszeniowych), e) format reklamy, f) kolorystykę (reklama kolorowa lub czarno-biała) - dotyczy Zadania Nr 1. wg formularza zamówienia zgodnie ze standardowym wzorem dostarczonym przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, wyjaśnić przyczyny niemożności zrealizowania zamówienia, a także zaproponować inną, odpowiadającą Zamawiającemu, specyfikację poprzez zmianę niektórych parametrów, np. daty publikacji. 7. W sprawach nie uregulowanych odmiennie w SIWZ i przyszłej umowie mają zastosowanie obowiązujące u Wykonawcy ogólne zasady publikowania reklam, ogłoszeń, nekrologów lub kondolencji. 8. Osobami upoważnionymi do składania w imieniu Zamawiającego zamówień, o których mowa w pkt. 4 i 5, będą Jadwiga Szcześniak i Jacek Grabarski lub inna/inne osoba/osoby upoważniona przez Zamawiającego. 9. W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zamówieniem) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego powtórnej publikacji na swój koszt. Termin publikacji zostanie ustalony w drodze porozumienia z Zamawiającym. 10. Wymagane jest wyznaczenie przez Wykonawcę zamówienia osoby odpowiedzialnej za kontakty z pracownikami Zamawiającego. 11. Ceny jednostkowe brutto przedstawione w formularzu ofertowym za 1 cm2 publikacji zamawianych ogłoszeń muszą być stałe w całym okresie trwania umowy i jednakowe bez względu na dzień publikacji danego ogłoszenia oraz lokalizacji w ramach publikatora. 12. Przedstawione w pkt. 2 powyżej wielkości zamówienia są wielkościami szacunkowymi i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości nie spowoduje zmiany cen jednostkowych brutto podanych przez Wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 13. Umowy na poszczególne części zamówienia zostaną zawarte na okres 12 m-cy z zastrzeżeniem, że wartość zrealizowanych zamówień wynikających z poszczególnych umów nie może przekroczyć Ceny brutto oferty, wyliczonej przez Wykonawcę dla danej części zamówienia (zadania) w Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Po osiągnięciu powyższej wartości, dana umowa zostanie uznana za wykonaną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia, w części dotyczącej Zadania Nr 2, współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - publikacja ogłoszeń czarno-białych o łącznej szacunkowej powierzchni 14 400 cm2 oraz ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 6 400 cm2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLSKAPRESSE Sp. z o.o., Oddział Biuro Reklamy w Warszawie, Filia Łódź, ul. ks. hm. I. Skorupki 17/19, 90-532 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68608,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68608,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - publikacja ogłoszeń kolorowych o łącznej szacunkowej powierzchni 7 400 cm2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLSKAPRESSE Sp. z o.o., Oddział Biuro Reklamy w Warszawie, Filia Łódź, ul. ks. hm. I. Skorupki 17/19, 90-532 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.