eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa samochodu operacyjnego dla KM PSP Chełm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Chełm: Dostawa samochodu operacyjnego dla KM PSP Chełm
Numer ogłoszenia: 95979 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie , ul. prym. S. Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653428, faks 082 5653427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazchelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu operacyjnego dla KM PSP Chełm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu operacyjnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie. Samochód powinien spełniać m.in następujące wymagania techniczne: -Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2013, wcześniej nie zarejestrowany, z przebiegiem do 80 km. - Samochód musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym zgodnie z prawem o ruchu drogowym. - Samochód musi posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz. 1137 ze zm.).-Wydanie samochodu powinno nastąpić w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prym. S.Wyszyńskiego 2B w Chełmie, lub za zgodą Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. -Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. -Samochód musi spełniać warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego uprzywilejowanego straży pożarnej określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury. -Nadwozie typu sedan, pięciodrzwiowe z możliwością przewozu 5 osób. Dopuszczalny typ nadwozia hatchback. -Kolor nadwozia brązowy metalizowany lub czarny metalizowany. -Asymetrycznie dzielona kanapa tylna. -Tapicerka w kolorach ciemnych odpornych na zabrudzenia. -Długość pojazdu w granicach 4700 do 5000 mm. -Wysokość całkowita bez relingów dachowych do 1500 mm. -Rozstaw osi co najmniej 2600 mm. -Objętość bagażnika co najmniej 400 dm3. -Przednie pasy bezpieczeństwa trzypunktowe z napinaczami pirotechnicznymi i regulacją wysokości mocowania, tylne pasy bezpieczeństwa trzypunktowe. -Wyposażenie techniczne: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica samochodowa, apteczka, klucz do kół, podnośnik samochodowy, pełnowymiarowe koło zapasowe. -W samochodzie zamontowany radiotelefon typu MOTOROLA GM-360 o częstotliwości VHF 136 - 174 MHz odstęp między kanałowy 12,5 kHz (radiostacja dostarczona przez zamawiającego, miejsce montażu w uzgodnieniu z zamawiającym). -Silnik o pojemności 1700 - 2000 cm3, silnik wysokoprężny o zapłonie samoczynnym z turbodoładowaniem. -Moc silnika min. 170 KM. -Silnik powinien spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie czystości spalin. -Deklarowane przez producenta zużysie paliwa nie większe niż 10 dm3 na 100 km. -Skrzynia biegów przekładniowa, manualna o 6 przełożeniach.- Zawieszenie kół przednich i tylnych niezależne. -Felgi kół jezdnych ze stopów lekkich nie mniejsze niż 17 cali wyposażone w ogumienie letnie. -Komplet kół zimowych (felgi i opony) 4 szt.-Czołowe poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne dla kierowcy i pasażera. -Reflektory przednie ksenonowe wraz ze światłami do jazdy dziennej. -Przednie reflektory przeciwmgielne. -Hamulce tarczowe z przodu i tyłu. -Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne. -Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie i tylne. -Czujnik parkowania z przodu i tyłu pojazdu. -Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja. -Komputer pokładowy. -Kierownica wielofunkcyjna umożliwiająca sterowanie radiem. -Zagłówki tylne z regulacją wysokości. -Fotel kierowcy z regulacją wysokości. -pojazd wyposażony w system ABS, ESP, ASR. -Immobiliser. -Centralny zamek sterowany pilotem. -Alarm przeciwwłamaniowy. -Radioodtwarzacz fabryczny CD i MP3 wraz z wbudowaną we wnętrzu pojazdu instalacją nagłaśniającą. -Fabryczna nawigacja z aktualną mapą Polski. -Gniazdo 12 V w komorze bagażnika i na konsoli oraz dodatkowe (oprócz fabrycznego) na konsoli przedniej. -Urządzenie alarmowe wysyłające ostrzegawcze sygnały dźwiękowe uprzywilejowania pojazdu w ruch drogowym zamontowane pod maską silnika. Dodatkowe cztery światła uprzywilejowania pulsacyjne barwy niebieskie (typu LED) zamontowane w sposób dyskretny w przedniej i tylnej części pojazdu. Miejsce montażu uzgodnić z Zamawiającym. -Pasy wykonane z folii magnetycznej barwy czerwonej odblaskowej z napisem (STRAŻ) oraz z numerem operacyjnym pojazdu w kolorze białym umieszczone po obu stronach pojazdu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. -Pełna gwarancja min. 24 miesiące. -Gwarancja na perforację blach nadwozia min. 8 lat. -Odległość autoryzowanego przez producenta pojazdu punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 100 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazchelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie ul. prym. S. Wyszyńskiego 2 B 22-100 Chełm, pok. nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie ul. prym. S. Wyszyńskiego 2 B 22-100 Chełm Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.