eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinDostosowanie budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - przebudowa stropu drewnianego na żelbetowy, wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i oświetlenia awaryjnego oraz wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Radlin: Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - przebudowa stropu drewnianego na żelbetowy, wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i oświetlenia awaryjnego oraz wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
Numer ogłoszenia: 95962 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48050 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590232, faks 032 4590205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - przebudowa stropu drewnianego na żelbetowy, wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i oświetlenia awaryjnego oraz wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie. 2.W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1)Rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych i podłóg drewnianych 2)Rozebranie stropów drewnianych, 3)Wywóz i utylizacja rozbieranych konstrukcji, ROBOTY REMONTOWO-RENOWACYJNE 4)Uzupełnienie tynków wewnętrznych, 5)Przemurowania pęknięć w ścianach z cegieł oraz naprawa uszkodzonych w murze cegieł i zamurowanie bruzd, 6)Wymiana niektórych elementów konstrukcji dachu, 7)Wykonanie ścianek działowych i ocieplenie ścian i sufitów na poddaszu ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE 8)Wykonanie stropów żelbetowych 9)Wykonanie nowych podkładów pod posadzki wraz z izolacją cieplną i przeciwwilgociową, 10)Wykonanie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych ROBOTY INSTALACYJNE 11)wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku 12)wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku 13)wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ppoż 14)wymiana osprzętu oświetlenia 3.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ, dokumentacja budowlano-wykonawcza robót budowlanych dostosowujących budynek Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie do wymogów straży pożarnej oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące zał. Nr 9 do SIWZ i zał. Nr 10 do SIWZ - w zakresie określonym treścią SIWZ. 4.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1)wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2)zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego dojazdu i dojścia do szkoły, 3)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4)doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5)sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6)wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis 7)załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów (elementy stalowe z demontażu instalacji c.o. należy sprzedać, a uzyskaną kwotę wpłacić na wskazane konto Zamawiającego)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior, 44-203 Rybnik; ul. Mikołowska 113a, 44-203 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291941,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215973,45

  • Oferta z najniższą ceną: 215973,45 / Oferta z najwyższą ceną: 327950,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.