eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastrowiePRZEBUDOWA MASZTU PRZECIWPOŻAROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Jastrowie: PRZEBUDOWA MASZTU PRZECIWPOŻAROWEGO
Numer ogłoszenia: 95941 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jastrowie , ul. Roosevelta 8, 64-915 Jastrowie, woj. wielkopolskie, tel. 067 2662361, faks 067 2663396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/jastrowie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA MASZTU PRZECIWPOŻAROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i nadbudowy wieży wraz z uprzednim opracowaniem dokumentacji projektowej i geodezyjnej i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na prace w tym zakresie. Prace dotyczą m.in. nadbudowy istniejącej wieży H=34,8 wieży o ok.10m do wysokości +. 45m.n.p.t. wraz z odciągami linowymi i fundamentami. 2. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia - ogólne dane - Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej nadbudowy wieży oraz mapy do celów projektowych i uzyskanie wymaganego prawem stosownego pozwolenia na budowę dla tych prac (wieża z odciągami w 4-kierunkach). Projekt przed uzyskaniem pozwolenia na budowę należy uzgodnić z inwestorem, - Wykonanie prac remontowych wieży wskazanych we wnioskach oceny stanu technicznego w powiązaniu z wytycznymi dla planowanej nadbudowy w tym wzmocnienie wieży - Wykonanie nadbudowy wieży do poziomu + 45 m wraz z odciągami linowymi i fundamentami (specyfika wymogów wykonania nadbudowanej wieży -poniżej). - Zabezpieczenie antykorozyjne wieży (malowanie w barwy przeszkodowe całej wieży oraz części nadbudowanej) 3. Wymagana specyfika konstrukcji wieży po nadbudowie - nadbudowa wieży do poziomu + 45 m.n.p.t. -według opracowanego przez wykonawcę projektu (wymagane zachowanie sztywności konstrukcji dla zachowania parametrów łącza radioliniowego wynosi -wychylenie wierzchołka wieży max 1/100 wysokości wieży, skręcenie max 0,5 stopnia). - Fundamenty odciągów linowych -bez ogrodzenia ale, z widocznym oznakowaniem dla pojazdów i osób przebywających w sąsiedztwie kotew i fundamentów odciągowych (wykonanie odbojów, oznaczeń, itp.). - Jeden z fundamentów odciągów linowych może znajdować się poza obszarem terenu nadleśnictwa -na terenie sąsiedniej działki (grunt rolny). Inwestor zapewnia, że jest formalna możliwość wykonania w tym miejscu takowego fundamentu i bierze na siebie sprawy pozyskania zgody na wykonanie fundamentu w tym miejscu. Fundament ten winien być ogrodzony słupkami stalowymi i siatką ogrodzeniową + 2 rzędy drutu kolczastego (obrys 3mx2m i wysokość 2metry) + furtka o szerokości 800mm zamykana na kłódkę - Nadbudowa wieży winna być wyposażona w drabinę włazową, bez pomostu szczytowego oraz z przeniesionym lub nowo wykonanym pomostem spocznikowym w połowie wysokości wieży pomost spocznikowy (do przeniesienia lub wykonania nowy) - poz. +24 m. n.p.t. - Zakup i montaż systemu asekuracji wejścia na całą wieżę -preferowany system SOLL, FABA, HACA lub SKC-BLOCK (w tym dostawa jednego kompletnego mechanizmu samozaciskowego dla inwestora) - Przeniesienie istniejącej lub wykonanie nowej sztycy odgromowej na szczyt wieży. - Wieża na całej swej długości wraz z częścią nadbudowaną winna posiadać drabinę i korytko kablowe (bez przykrycia) o szerokości 100mm i wysokości minimum 50mm - Wszystkie nowo montowane elementy konstrukcji oraz łączniki śrubowe -w ocynku ogniowym (grubość powłoki minimum 80mikro). DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ NALEZY DOSTARCZYC ZAMAWIAJĄCEMU NAJPÓŻNIEJ DO DNIA 04.06.2010 R..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 44.21.22.63 - Maszty kratowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formie: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości (Dz.U..Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: nazwa i adres Zamawiającego; określenie przedmiotu zamówienia; nazwę i adres Wykonawcy 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto zamawiającego; BGŻ Wałcz nr 38 2030 0045 1110 0000 0159 4780 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy potwierdzone ksero zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ocena na zasadzie; spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dołączy do oferty zał nr 4 do SIWZ jako; 1.wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie Na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ust 1 pkt.1-4 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ) Na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą do oferty zał nr 5 do SIWZ -, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. tj.: kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ust 1 pkt.1-4 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ) Na zasadzie spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowane roboty budowlane będą wykonane zgodnie z ustaleniami z inwestorem oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego z zachowaniem szczególnych przepisów dot; konstrukcji budowlanych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/jastrowie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADLEŚNICTWO JASTROWIE, 64-915 JASTROWIE, UL. ROOSEVELTA 8 lub strona internetowa jak w rozd. IV.4.1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 13:00, miejsce: NADLEŚNICTWO JASTROWIE, 64-915 JASTROWIE, UL. ROOSEVELTA 8 SEKRETARIAT - POKÓJ NR 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.