eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont przekrycia dachu nad budynkiem warsztatów szkolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Koszalin: Remont przekrycia dachu nad budynkiem warsztatów szkolnych
Numer ogłoszenia: 95940 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego , ul. Gnieźnieńska 8, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3422861, faks 094 3409696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.samochodowka.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przekrycia dachu nad budynkiem warsztatów szkolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie remontu przekrycia dachu nad budynkiem warsztatów szkolnych. W zakres robót do wykonania wchodzi: 1.Wykonanie robót rozbiórkowych : a)rozbiórka pokrycia z papy - 656 m2 b)rozbiórka pokrycia z blachy - 1.913 m2 c)rozbiórka podsufitki - 1.833 m2 d)demontaż orynnowania i obróbek blacharskich, wywietrzaków, e)demontaż okien stalowych - 680 m2 2.Usunięcie płyt azbestowo- cementowych z elewacji - 84 m2 3.Naprawa konstrukcji żelbetowej, zamurowanie zbędnych otworów w ścianach wewnętrznych. 4.Wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z ociepleniem - 2.560 m2 5.Osadzenie okien na profilach aluminiowych - 456 m2 6.Osadzenie wywietrzaków dachowych. 7.Obróbki blacharskie i orynnowanie. 8.Wykonanie sufitu z płyty gipsowo-kartonowej - 2.126 m2 9.Docieplenie szczytów szedów i pasa attyki - 328 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 60.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2. Warunki szczegółowe: 2.1 Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania zakończonego,odpowiadającego swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykonał dach o powierzchni minimum 1.000 m2 . 2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą z niezbędnymi uprawnieniami ogólnobudowlanymi, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, 2.3 Sytuacja ekonomiczna Wykonawcy Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości minimum 200 tys. złotych na realizację zadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału metodą (spełnia- nie spełnia) na podstawie weryfikacji wymaganych dokumentów, określonych w pkt 8..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ /załącznik nr 1/, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3). Informacja o osobie przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 3 do Rozdziału II SIWZ, 4)Wykaz robót budowlanych wskazanych w pkt 5 ppkt 2.1 złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału II SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane. 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA Wymienione w ppkt. 1-6 dokumenty muszą być złożone wraz z ofertą w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (czytelny podpis lub podpis opatrzony imienną pieczęcią). Jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określonym w ppkt. 2), należy załączyć upoważnienie do podpisu dla tej osoby (pełnomocnictwo)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.samochodowka.koszalin.pl/przetargi/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 10 ul Gnieźnieńka 8 75-736 Koszalin pok. 3 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 10 ul Gnieźnieńka 8 75-736 Koszalin Sekretariat, pok. 7 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.