eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.Restrukturyzacja południowo-wschodniej części miasta Dzierżoniowa z podziałem na 3 części obejmujące roboty na ulicachCzęść I zamówienia Przebudowa ulic Wierzbowej i Andersa; Część II zamówienia Przebudowa ulicy Zamenhofa; Część III zamówienia Przebudowa ulicy Staffa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: Restrukturyzacja południowo-wschodniej części miasta Dzierżoniowa z podziałem na 3 części obejmujące roboty na ulicach: Część I zamówienia Przebudowa ulic Wierzbowej i Andersa; Część II zamówienia Przebudowa ulicy Zamenhofa; Część III zamówienia Przebudowa ulicy Staffa.
Numer ogłoszenia: 95850 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66494 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: Restrukturyzacja południowo-wschodniej części miasta Dzierżoniowa z podziałem na 3 części obejmujące roboty na ulicach: Część I zamówienia Przebudowa ulic Wierzbowej i Andersa; Część II zamówienia Przebudowa ulicy Zamenhofa; Część III zamówienia Przebudowa ulicy Staffa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość części 3. 2. Niniejsze zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: Restrukturyzacja południowo-wschodniej części miasta Dzierżoniowa z podziałem na 3 części obejmujące roboty na ulicach: a) Część I zamówienia - Przebudowa ulic Wierzbowej i Andersa; b) Część II zamówienia - Przebudowa ulicy Zamenhofa; c) Część III zamówienia - Przebudowa ulicy Staffa. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1). Zakres przebudowy dla ulicy Wierzbowej obejmuje roboty w: - branży drogowej a) wykonanie ? szerokości jezdni tj. 3m (do osi drogi po stronie sieci kanalizacji deszczowej) o nawierzchni z betonu asfaltowego ograniczonej krawężnikiem betonowym na odcinku od km 0+100 do km 0+233,70 wraz ze zjazdami i ułożeniem rur osłonowych umożliwiających przejście linii kablowych pod jezdnią, b) wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na całej długości ul. Wierzbowej tj. od km 0+0,00 do wysokości studni Sd 82 w ul. Kruczkowskiego, c) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), - branży instalacyjnej d) budowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami ulicznymi na odcinku od studni Sd8 (bez niej) do studni Sd70 (bez niej) wraz ze studnią Sd37 - branży elektrycznej e) budowa nowego oświetlenia drogowego na słupach aluminiowych z wysięgnikami jednoramiennymi, w tym ułożenie nowych odcinków linii kablowej z pozostawieniem zapasów umożliwiających realizację oświetlenia na pozostałych ulicach dochodzących do ul. Wierzbowej od słupa 41/3 (łącznie z nim) do słupa 42/25 wraz ze słupem 42/3 oraz z wyprowadzeniem zasilania do słupa 42/26 ( bez niego), f) wykonanie zasilania dla ul. Zwycięzców do słupa 41/5 ( bez niego) oraz ul. Łąkowej do słupa 41/19 (bez niego) 2). Zakres przebudowy dla ulicy Andersa obejmuje roboty w: - branży instalacyjnej g) budowa sieci kanalizacji deszczowej od studni Sd3 (bez niej) poprzez studnię Sd2, osadnik Os, studnię Sd1, istniejącą Sdistn. do Sd1/1wraz z uporządkowaniem terenu i przywróceniem jego do stanu pierwotnego. Wykonawca będzie realizował swoje roboty współpracując z Wykonawcą Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. Dzierżoniów wykonującym roboty sieciowe i drogowe w tych ulicach. Ponadto, Wykonawca musi skoordynować swój zakres realizacji robót z robotami Wykonawcy WiK sp. z o.o. by zapewnić ciągłość wykonywanych robót bez przestojów. 3). Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi: a) fakturami częściowymi - proporcjonalnie do wykonanego zakresu robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót z tym, że zapłata za roboty dotyczące wykonania oświetlenia drogowego, chodników i ścieżki rowerowej oraz stałej organizacji ruchu będzie dokonywana w 2016r., chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na płatność w 2015r. Faktury częściowe nie mogą przewyższać 90% wynagrodzenia umownego, b) fakturą końcową - po zakończeniu całości robót, wystawioną w oparciu o protokół odbioru końcowego robót budowlanych. 4). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 454/2010 z dn. 01.07.2010r., dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany- projekt architektoniczno-budowlany przebudowy dróg, 2) Projekt budowlany - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy oświetlenia ulicznego, 3) Projekt budowlany - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy kanalizacji deszczowej, 4) Projekt wykonawczy- przebudowa dróg, 5) Projekt wykonawczy - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy oświetlenia ulicznego, 6) Projekt wykonawczy - przebudowa kanalizacji deszczowej, 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przebudowa dróg, 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przebudowy oświetlenia ulicznego, 9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - przebudowa kanalizacji deszczowej, 10) Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, 11) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 12) Opinia geotechniczna, 13) Projekt docelowej organizacji ruchu. 5). Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1), zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4) udostępnienia terenu budowy dla właścicieli sieci, celem realizacji przez nich robót w zakresie uzbrojenia terenu dotyczącego ich sieci, 5) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 7) wyczyszczenia nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 8) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 10) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, 11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 12) realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, 13) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 15) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi zgodnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm. 16) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 17) dostarczenia, przed wbudowaniem, recepty na masę celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie, 18) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych i elektrycznych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 19) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 6). W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części II: 1). Zakres przebudowy dla ulicy Zamenhofa obejmuje roboty w: - branży drogowej a) wykonanie ? szerokości jezdni tj. 3m ( do osi drogi po stronie sieci kanalizacji deszczowej) o nawierzchni z betonu asfaltowego ograniczonej krawężnikiem betonowym od włączenia do ul. Staszica (z ewentualną korektą nawierzchni skrzyżowania ul. Staszica i Zamenhofa ) do km 0+431 wraz ze zjazdami w ciągu ulicy i ułożeniem rur osłonowych umożliwiających przejście linii kablowych pod jezdnią, b) wykonanie obustronnego chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na całej długości ul. Zamenhofa zgodnie z dokumentacją projektową, c) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), - branży instalacyjnej d) budowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami ulicznymi od Sd 22 (bez niej) do Sd70 (łącznie z nią) wraz z wyprowadzeniem odcinka kolektora poza obręb skrzyżowania z ul. Struga do studni Sd27 (łącznie z nią) - branży elektrycznej e) budowa nowego oświetlenia drogowego na słupach aluminiowych z wysięgnikami jednoramiennymi, w tym ułożenie nowych odcinków linii kablowej z pozostawieniem zapasów umożliwiających realizację oświetlenia na pozostałych ulicach dochodzących do ul. Zamenhofa na odcinku od słupa 11/16 (bez niego) do słupa 22/2 ( z nim) wraz ze słupem 21/12 oraz wyprowadzeniem zasilania do słupa 21/13 i 23/1 Wykonawca będzie realizował swoje roboty współpracując z Wykonawcą Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. Dzierżoniów wykonującym roboty sieciowe i drogowe w tej ulicy. Ponadto, Wykonawca musi skoordynować swój zakres realizacji robót z robotami Wykonawcy WiK sp. z o.o. by zapewnić ciągłość wykonywanych robót bez przestojów. 2). Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi: a) fakturami częściowymi - proporcjonalnie do wykonanego zakresu robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót z tym, że zapłata za roboty dotyczące wykonania oświetlenia drogowego, chodników oraz stałej organizacji ruchu będzie dokonywana w 2016r., chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na płatność w 2015r. Faktury częściowe nie mogą przewyższać 90% wynagrodzenia umownego, b) fakturą końcową - po zakończeniu całości robót, wystawioną w oparciu o protokół odbioru końcowego robót budowlanych. 3). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 454/2010 z dn. 01.07.2010r., dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany- projekt architektoniczno-budowlany przebudowy dróg, 2) Projekt budowlany - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy oświetlenia ulicznego, 3) Projekt budowlany - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy kanalizacji deszczowej, 4) Projekt wykonawczy- przebudowa dróg, 5) Projekt wykonawczy - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy oświetlenia ulicznego, 6) Projekt wykonawczy - przebudowa kanalizacji deszczowej, 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przebudowa dróg, 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przebudowy oświetlenia ulicznego, 9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - przebudowa kanalizacji deszczowej, 10) Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, 11) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 12) Opinia geotechniczna, 13) Projekt docelowej organizacji ruchu. 4). Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1), zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4) udostępnienia terenu budowy dla właścicieli sieci, celem realizacji przez nich robót w zakresie uzbrojenia terenu dotyczącego ich sieci, 5) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 7) wyczyszczenia nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 8) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 10) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, 11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 12) realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, 13) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 15) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi zgodnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm. 16) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 17) dostarczenia, przed wbudowaniem, recepty na masę celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie, 18) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych i elektrycznych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 19) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 5). W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części III: 1). Zakres przebudowy dla ulicy Staffa obejmuje roboty w: - branży drogowej a) wykonanie obustronnych chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm wraz ze zjazdami do posesji oraz miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm w ciągu ulicy na odcinku od km 0+0,00 do włączenia w ul. Staszica. b) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), - branży elektrycznej a) budowa nowego oświetlenia drogowego na słupach aluminiowych z wysięgnikami jednoramiennymi, w tym ułożenie nowych odcinków linii kablowej od słupa 42/3 (bez niego) wzdłuż ul. Staffa do słupa 42/10 (łącznie z nim) Rozpoczęcie robót objętych przedmiotem zamówienia może nastąpić dopiero po zakończeniu robót przez Spółkę Wodociągi i Kanalizacja z Dzierżoniowa. 2). Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi w 2016 roku: a) fakturami częściowymi - proporcjonalnie do wykonanego zakresu robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót, nie więcej niż 90% wynagrodzenia umownego, b) fakturą końcową - po zakończeniu całości robót, wystawioną w oparciu o protokół odbioru końcowego robót budowlanych. 3). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 454/2010 z dn. 01.07.2010r., dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany- projekt architektoniczno-budowlany przebudowy dróg, 2) Projekt budowlany - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy oświetlenia ulicznego, 3) Projekt wykonawczy- przebudowa dróg, 4) Projekt wykonawczy - projekt architektoniczno-budowlany przebudowy oświetlenia ulicznego, 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przebudowa dróg, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przebudowy oświetlenia ulicznego, 7) Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, 8) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9) Opinia geotechniczna, 10) Projekt docelowej organizacji ruchu. 4). Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1), zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4) udostępnienia terenu budowy dla właścicieli sieci, celem realizacji przez nich robót w zakresie uzbrojenia terenu dotyczącego ich sieci, 5) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 7) wyczyszczenia nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 8) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 10) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, 11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 12) realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, 13) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 15) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi zgodnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm. 16) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 17) dostarczenia, przed wbudowaniem, recepty na masę celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie, 18) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 19) uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 5). W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: Restrukturyzacja południowo-wschodniej części miasta Dzierżoniowa - Część II zamówienia Przebudowa ulicy Zamenhofa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1633658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1305035,96

  • Oferta z najniższą ceną: 1305035,96 / Oferta z najwyższą ceną: 2141815,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: Restrukturyzacja południowo-wschodniej części miasta Dzierżoniowa - Część III zamówienia Przebudowa ulicy Staffa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348780,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245781,70

  • Oferta z najniższą ceną: 245781,70 / Oferta z najwyższą ceną: 464448,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.