eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-DobrzyńZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE TURNUSU WYPOCZYNKOWO - ZDROWOTNEGO (REHABILITACYJNEGO) DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH OPIEKUNÓW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Golub-Dobrzyń: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE TURNUSU WYPOCZYNKOWO - ZDROWOTNEGO (REHABILITACYJNEGO) DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH OPIEKUNÓW.
Numer ogłoszenia: 95837 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104842 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 54 76, faks 56 682 03 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE TURNUSU WYPOCZYNKOWO - ZDROWOTNEGO (REHABILITACYJNEGO) DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH OPIEKUNÓW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na usługę zorganizowania turnusu rehabilitacyjnego dla 39 osób niepełnosprawnych i 8 opiekunów w formie 14-dniowego turnusu usprawniająco -rekreacyjnego nad morzem Bałtyckim w ramach projektu : Szansa na aktywną integrację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 1. Turnus rehabilitacyjny jest przeznaczony dla 39 osób niepełnosprawnych i 8 opiekunów z następującymi schorzeniami: - upośledzeniem umysłowym, - chorobą psychiczną, - padaczką, - z dysfunkcją narządu ruchu z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich ( 1 osoba) - z dysfunkcją narządu słuchu, - ze schorzeniami układu krążenia, oddechowego, neurologicznego i pokrewnego, narządów wydzielania wewnętrznego i moczowego. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz.U. Nr 230, poz.1694), a w szczególności w ramach realizacji zamówienia zapewnić: - wypoczynek w obiekcie rehabilitacyjnym, przystosowanym do organizacji turnusów rehabilitacyjnych w miejscowości nadmorskiej.( Maksimum 300 metrów od linii brzegowej morza). - minimum 2 zabiegi dziennie dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, w tym odpowiednie do rodzaju schorzeń i dysfunkcji, - realizować turnus zgodnie z opracowanymi i złożonymi u wojewody programami tych turnusów, - kadrę gwarantującą prawidłową realizację programów turnusów, w tym opiekuna grupy, odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie; - całodobową opiekę medyczną (lekarską i pielęgniarską) oraz ratowniczą na basenie, - badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu. - organizator turnusu musi posiadać wpis do rejestru organizatorów OR oraz zorganizować turnus w ośrodku posiadającym wpis do rejestrów ośrodków OD. - transport uczestników z Golubia- Dobrzynia do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz z ośrodka do Golubia - Dobrzynia po zakończeniu turnusu . -opłacenie taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej. - zakwaterowanie uczestników turnusu w jednym budynku w 2 osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc i natryski w każdym pokoju ( z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody), - wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe),czajniki bezprzewodowe oraz telewizory; - stołówka na miejscu; - odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski i zabiegowy; - sprzęt sportowo-rekreacyjny, plażowy (leżaki, koce, parawany); - bezpłatny dostęp do basenu krytego pełnowymiarowego - rekreacyjnego w budynku ośrodka. - bezpłatne zajęcia o charakterze integracyjno-rozrywkowym.( W tym co najmniej dwie wycieczki) - całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków, w tym: śniadanie, obiad, kolację, oraz w dniu powrotu prowiant na podróż. - Wykonawca zapewni całodobową dostępność do napojów chłodzących. Wykonawca ponosi pełnią odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem turnusu rehabilitacyjnego, w tym zabiegami rehabilitacyjnymi, opieką medyczną, imprezami integracyjnymi. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Powiatowemu Centrum Pomocy Rodzinie w Gołubiu - Dobrzyniu informację o przebiegu turnusu, o której mowa w art.10 c ust.7 pkt. 4 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r. (t. j. z 2008 r. Dz. U. Nr 14 poz.92 z późn. zm.);..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt : Szansa na aktywną integrację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyczne Skarbek, ul. Jana z Kolna 4/18, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76130,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81773,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.