Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Wrocław: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego drogi krajowej A-4 odc. Budziszów-Przylesie od km 109+308 do km 190+363 na terenie Rejonu we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 95825 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego drogi krajowej A-4 odc. Budziszów-Przylesie od km 109+308 do km 190+363 na terenie Rejonu we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie traw i chwastów z pasa drogowego na drodze krajowej A-4 : 1/ Odcinek Budziszów -Bielany Wrocławskie: - trzykrotne koszenie pobocza i pasa rozdziału na łącznej powierzchni 591.000m2 - dwukrotne koszenie pasa drogowego na łącznej powierzchni 2.666.000m2 2/ Odcinek Bielany Wrocławskie- Przylesie: - trzykrotne koszenie pobocza i pasa rozdziału na łacznej powierzchni 876.000m2 - dwukrotne koszenie pasa drogowego na łacznej powierzchni 4.820.000m2 - jednokrotne koszenie terenu za siatką na powierzchni 90.000 m2 - pięciokrotne koszenie trawników i powierzchni zielonych na MOP-ach na łącznej powierzchni 777.280 m2 3/ odcinek Budziszów - Przylesie - dwukrotne koszenie na stozkach mostowych na łącznej powierzchni 85.960 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniższej. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny). Kosiarka doczepna do ciągników lub inna konstrukcyjnie dostosowana do wykaszania skarp, rowów, pobocza itd. (do koszenia z jezdni autostrady)min 2szt Kosiarka doczepna do ciągników lub inna konstrukcyjnie dostosowana do wykaszania skarp, rowów, pobocza i terenów miedzy rowem a ogrodzeniem - spoza jezdni min 4 szt Kosiarka trawnikowa, spalinowa min 4szt Środki transportu Samochód dostawczy min 1 szt Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 01.01.2005r do 31.12.2007r lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności Wykonawcy wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 300 tys zł. każde, na drogach co najmniej klasy G.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza nr.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty w/w winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Podpisany projekt Umowy oraz zaakceptowany projekt Istotnych postanowień umowy. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium . Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1. ppkt.b niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na czas realizacji robót objętych kontraktem. W przypadku gdy dokument ubezpieczenia jest krótszy niż okres obowiązywania kontraktu, Wykonawca winien do polisy załączyć oświadczenie w którym zobowiąże się do kontynuacji ubezpieczenia. Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Formularza nr.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Rejonu we Wrocławiu, ul. Korfantego 2/4; 53-021 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Rejonu we Wrocławiu; ul. Korfantego 2/4; 53-021 Wrocław pokój nr.7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenach osiedlowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





