To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95802 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Wałcz: Dostawa gazów i czynnika chłodniczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60358-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
320927404, ul.
ul. Ciasna
7,
78-601
Wałcz, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
26 1472184, faks
26 1472184, e-mail
1rblog.szp@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gazów i czynnika chłodniczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):37/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów i czynnika chłodniczego z podziałem na n/w zadania, w ilości i asortymencie przedstawionym w "Formularzu ofertowym" będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z opisem określonym w "Specyfikacji Technicznej" stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ. Zadanie 1 - Dostawa gazów przemysłowych, gazów technicznych Zadnie 2 - Dostawa gazów medycznych, gazów wzorcowych Zadanie 3 - Dostawa czynnika chłodniczego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
24100000-5
Dodatkowe kody CPV:
09122000-0,
24110000-8,
24111100-6,
24111000-5,
24111300-8,
24321115-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa gazów przmysłowych, gazów technicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12575.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13178,47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa gazów medycznych, gazów wzorcowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Stosownie do przepisów art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamiamy, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę gazów i czynnika chłodniczego, nr sprawy 37/207 - zadanie nr 2, zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 cyt. ustawy. Zamawiający po dokonaniu wstępnej oceny złożonych ofert oraz zbadaniu spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odrzucił ofertę Wykonawcy Linde Gaz Polska Sp. z o. o., ul. prof. Michała Życzkowskiego 17, 31 - 864 Kraków. Oferta Tadeusza Idzi oraz Wojciecha Sułek prowadzących wspólnie działalność gospodarczą pod nazwą: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tech Gaz SI s.c., Tadeusz Idzi, Wojciech Sułek, ul Łąkowa 7a, 72 - 300 Gryfice na wartość 237913,66 przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 71 304,65 zł. Zgodnie z wymogami wynikającymi z planu finansowego - poz. 75220.W4210.008.0800, Zamawiający mógł przeznaczyć na zakup przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 kwotę w wysokości 166609,01 zł. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, która zamierzał przeznaczyć na sfinansowani zamówienia do wartości najtańszej oferty postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa czynnika chłodniczego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Stosownie do przepisów art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zawiadamiamy, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę gazów i czynnika chłodniczego, nr sprawy 37/207 - zadanie nr 3, zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 cyt. ustawy. Zamawiający po dokonaniu wstępnej oceny złożonych ofert oraz zbadaniu spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odrzucił ofertę Wykonawcy Linde Gaz Polska Sp. z o. o., ul. prof. Michała Życzkowskiego 17, 31 - 864 Kraków oraz ofertę Mariusza Waligóry prowadzącego działalność gospodarczą od nazwą: Waligóra Mariusz Firma Handlowa OLMEX Plac M.C Skłodowskiej 24, 28 - 530 Skalbmierz. Oferta Marcina Murzyn prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Murzyn Marcin Maxmed Zakład Usługowo - Handlowy, ul. Pomorska 49, 84 - 252 Orle na wartość 42 041,40 przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 26 168,24 zł. Zgodnie z wymogami wynikającymi z planu finansowego - poz. 75220.W4210.008.0800, Zamawiający mógł przeznaczyć na zakup przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 kwotę w wysokości 15 873,16 zł. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, która zamierzał przeznaczyć na sfinansowani zamówienia do wartości najtańszej oferty postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa sprężarek powietrza oddechowego z napędem spalinowym (np. Bauer Mariner 320B lub równoważna).
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Dostawa gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych oraz gazów wzorcowych dla potrzeb laboratorium fizyko-chemicznego WTM Gdynia
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ostrowiec
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.