eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SicienkoPrzebudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na budynek kultury - świetlica wiejska w Dąbrówce Nowej gm. Sicienko



Ogłoszenie z dnia 2017-06-12

Ogłoszenie nr 95800 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.

Sicienko: Przebudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na budynek kultury - świetlica wiejska w Dąbrówce Nowej gm. Sicienko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 501406-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko, krajowy numer identyfikacyjny 54702300000, ul. ul. Mrotecka 9, 86014 Sicienko, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, faks 525 870 407, e-mail ug@sicienko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sicienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na budynek kultury - świetlica wiejska w Dąbrówce Nowej gm. Sicienko

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

27124.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku komunalnego z przeznaczeniem na budynek kultury - świetlica wiejska w Dąbrówce Nowej gm. Sicienko. Stan istniejący: Obecnie na działce nr 76/1 w miejscowości Dąbrówna Nowa gm. Sicienko usytuowany jest budynek komunalny. Jest to budynek z czerwonej cegły z dachem dwuspadowym. Parter w części użytkowany jest jako świetlica z zapleczem socjalnym (toaleta) a w pozostałej części wydzielony był lokal mieszkalny. Ponadto w budynku jest nieużytkowane pomieszczenie strychu. Budynek wykończony jest dachem pokrytym blachodachówką. Działka otoczona jest zniszczonym ogrodzeniem. Ponadto na działce tej usytuowany jest zdewastowany budynek gospodarczy. Na terenie nieruchomości występują dziko rosnące drzewa owocowe ( śliwka, wiśnia, jabłoń) oraz zakrzaczenia. Działka nr 76/1 graniczy poprzez działkę 76/2 z drogą wojewódzką nr 244 nieutwardzonym zjazdem. Planowane prace: Planuje się rozebranie zniszczonego ogrodzenia i zdewastowanego budynku gospodarczego oraz wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych w budynku. Zaprojektowano likwidację istniejącej piwnicy poprzez jej zasypanie ziemią. Na terenie nieruchomości należy dokonać wycinki dziko rosnących drzew owocowych oraz zakrzaczeń. W budynku komunalnym należy przeprowadzić wszelkie prace budowlane, które prowadzić będą do wydzielenia dwóch pomieszczeń świetlicowych, toalet, kotłowni, wiatrołapów oraz pomieszczenia do odgrzania potraw. W wyniku przeprowadzonych prac powstanie również na strychu pomieszczenie użytkowe - gospodarcze. Przed budynkiem zaprojektowano pochylnię dla osób niepełnosprawnych. Przed i za budynkiem schody wejściowe. Ponadto przebudowany budynek należy wyposażyć w podstawowy sprzęt, który wymieniony i opisany jest w załączniku nr 15 do SIWZ. W przebudowywanym budynku projektuje się instalację wodociągową zasilaną z istniejącego przyłącza oraz planuje się wewnętrzną instalację kanalizacyjną z odprowadzeniem ścieków poprzez przykanalik do istniejącego bezodpływowego zbiornika na nieczystości. Instalację gazową należy wykonać od istniejącej skrzynki kurka głównego do budynku oraz następnie wewnętrzną instalację gazową dla potrzeb dwufunkcyjnego pieca gazowego o mocy 25kW oraz kuchenki gazowej. Instalacja co zasilana z pieca gazowego prowadzona w rurach miedzianych do grzejników ocynkowanych z zaworami. Wentylacja pomieszczeń odbywać się będzie grawitacyjnie, a w toaletach w kanałach wentylacyjnych umieszczone będą wentylatory mechaniczne Planuje się demontaż starej i montaż nowej instalacji elektrycznej w budynku, instalacja oświetleniowa z zastosowaniem opraw oświetleniowych LED Teren działki należy ogrodzić nowym ogrodzeniem panelowym na podmurówce betonowej. W ogrodzeniu umiejscowiona będzie brama wjazdowa o szr.3,5 m oraz furtka o szer.1,25m. Ogrodzenie wykonane w konstrukcji ocynkowanej i malowanej proszkowo. Przed budynkiem należy utwardzić teren z kostki brukowej gr.6 cm oraz 8 cm, jako dojścia i dojazd do budynku, oraz wydzielić miejsca postojowe dla samochodów Z uwagi na fakt, że obecnie działka nr 76/1 granicząca poprzez działkę 76/2 z drogą wojewódzką nr 244 posiada dostęp do drogi publicznej nieutwardzonym zjazdem, planuje się wykonanie remonty zjazdu w granicach działek 76/1 i 76/2. Remont zjazdu polegał będzie na utwardzeniu jego nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262800-9
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT667842.37
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe Jacek Jakbczak, , ul.Powalisza 2/39, 85-791, Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 729839.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 729839.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 834804.94
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.