eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Olsztyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Olsztyn: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 95793 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn , Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Olsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i urządzeń oraz oprogramowania. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: I część-Zakup stacji roboczych i monitorów; II część-Zakup laptopów; III część-Zakup akcesoriów komputerowych, elementów zestawów komputerowych, urządzeń multimedialnych; IV część-Zakup oprogramowania; V część-Zakup odnowienia subskrypcji na licencje Vmware; VI część-Zakup terminali; VII część-Zakup karty liniowej 48 portów; VIII część-Zakup pamięci do serwerów; IX część-Zakup macierzy dyskowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0, 30.23.11.00-8, 48.90.00.00-7, 30.23.71.35-4, 30.23.61.13-7, 30.23.45.00-3, 72.25.32.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: I część-Zakup stacji roboczych i monitorów - 1500 zł; II część-Zakup laptopów - 1000 zł; III część-Zakup akcesoriów komputerowych, elementów zestawów komputerowych, urządzeń multimedialnych - 1500 zł; IV część-Zakup oprogramowania - 300 zł; V część-Zakup odnowienia subskrypcji na licencje Vmware - 1500 zł; VI część-Zakup terminali - 200 zł; VII część-Zakup karty liniowej 48 portów - 500 zł; VIII część -Zakup pamięci do serwerów - 400 zł; IX część-Zakup macierzy dyskowej - 4100 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w przypadku oferowania sprzętu równoważnego, Zamawiający żąda specyfikacji technicznej - opisu urządzeń technicznych potwierdzających zapewnienie odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 07.04.2011r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402 (sala konferencyjna). Znak sprawy ZP.271.25.2011.c32.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup stacji roboczych i monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna - 25 szt.; Monitor LCD 17 cali - 25 szt.; Monitor LCD 19 cali - 7 szt.; Monitor LCD 22 cale - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup laptopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dell Latitiude E6510 lub równoważny - 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup akcesoriów komputerowych, elementów zestawów komputerowych, urządzeń multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa dwustronnie drukująca - 16 szt.; Drukarka laserowa A4 - 13 szt.; Drukarka atramentowa kolorowa A3 - 11 szt.; Drukarka laserowa kolor A3 - 2 szt.; Skaner A3 - 3 szt.; Skaner A4 - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczna Biblioteka Norm Integram 2.0 Budownictwo wersja profesjonalna - 3 licen-cje jednostanowiskowe; Norma Standard z bazą cenową INTERCENBUD - 2 licencje jednostanowiskowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup odnowienia subskrypcji na licencje Vmware.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie subskrypcji na poniższe licencje Vmware na kolejny rok ( obecna subskrypcja jest ważna do 30-05-2011): 1. VMware vCenter Server 4 Standard for vSphere - 1 szt.; 2. VMware vSphere 4 Enterprise na 1 procesor - 16 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup terminali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terminale Wyse S10 lub równoważne - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup karty liniowej 48 portów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karta liniowej 48 - portów 100/1000 BASE-T (EC,Rj45) do przełącznika firmy Huawei - Quidway S9312 lub równoważna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.35-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup pamięci do serwerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięci do serwerów Kingston 4GB 1333MHz ECC Module (KTD-PE313E/4G) lub równoważna - 54 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.13-7, 30.23.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup macierzy dyskowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz dyskowa FAS3210 HA -z dwoma kontrolerami (FAS3210A-IB-BASE-R6) wraz z półką dyskową DS14MK4 SHLF, AC, 14x300GB, 15K, ESH4, QS, R5 (X94015A-ESH4-QS-R5 lub równoważna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.