eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › NA MODERNIZACJĘ DRÓG GMINNYCHŁAPINO - UL. SIENKIEWICZA, LISEWIEC - UL. MALOWNICZA, JANKOWO - UL. CONRADIEGO, BABIDÓŁ - OD DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 221 DO PĘTLI AUTOBUSOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Kolbudy: NA MODERNIZACJĘ DRÓG GMINNYCH: ŁAPINO - UL. SIENKIEWICZA, LISEWIEC - UL. MALOWNICZA, JANKOWO - UL. CONRADIEGO, BABIDÓŁ - OD DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 221 DO PĘTLI AUTOBUSOWEJ
Numer ogłoszenia: 95768 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbudy , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6910521, faks 058 6910517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA MODERNIZACJĘ DRÓG GMINNYCH: ŁAPINO - UL. SIENKIEWICZA, LISEWIEC - UL. MALOWNICZA, JANKOWO - UL. CONRADIEGO, BABIDÓŁ - OD DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 221 DO PĘTLI AUTOBUSOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych: Łapino - ul. Sienkiewicza, Lisewiec - ul. Malownicza, Jankowo - ul. Conradiego, Babidół - od drogi wojewódzkiej nr 221 do pętli autobusowej, realizowana zgodnie ze zgłoszeniami wykonania robót budowlanych, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1.Naprawa spękań istniejącej nawierzchni asfaltowej (Łapino, Jankowo); 2.Położenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego (wszystkie drogi); 3.Położenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego (wszystkie drogi); 4.Wykonanie poboczy żwirowych (wszystkie drogi); 5.Wykonanie dwóch mijanek o szerokości 5,5m i długości 25m (Babidół). Wykonawca musi wziąć pod uwagę konieczność wykonania i uzgodnienia projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniających prawidłową organizację ruchu w obrębie pasów drogowych, w czasie przebudowy ulic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszelkie inne warunki określone w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1.zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedno zamówienie (jako główny Wykonawca) o wartości brutto min. 450 000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia; 2.dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponował minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót - w specjalności drogowej (kierownik budowy). Na podstawie oświadczeń i dokumentów (określonych w SIWZ) złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę, Zamawiający oceni spełnienie (bądź nie) minimalnych warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożyli stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wraz z ofertą złożyli: 1. Wykaz wykonanych zamówień przez Wykonawcę (jako główny Wykonawca) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem dla przynajmniej jednego zamówienia: jego wartości, terminu i miejsca wykonania, zamawiającego oraz rodzaju, zakresu prac (krótki opis), wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie; 2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich zakresu wykonywanych czynności (kierownik budowy, ewentualnie branżowi kierownicy robót) i kwalifikacji (uprawnienia budowlane) oraz zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do izby samorządu zawodowego. Pełen wykaz oświadczeń i dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, w pokoju nr 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, sekretariat (pokój nr 302).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 %. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.