Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-05-08
Glinojeck: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej i Gimnazjum w Glinojecku
Numer og³oszenia: 95694 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy Glinojeck, ul. P³ocka 12, 06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie, tel. 023 6740017, fax 023 6740014.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glinojeck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej i Gimnazjum w Glinojecku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej i Gimnazjum w Glinojecku zgodnie z przdmiarami robót
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 26.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 1.800,00 z³. (s³ownie z³otych: tysi±c osiemset z³ ). Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówieñ publicznych Wadium musi byæ wniesione nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miasta i Gminy w Glinojecku w Banku Spó³dzielczym w Glinojecku nr konta 24 8229 0005 0000 0324 2000 0001..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 2. Opis warunków jakie musz± spe³niæ wykonawcy. 1. Uprawnienia: Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie odpowiadaj±cym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Potencja³ techniczny i kadrowy: Posiadaj± kadrê techniczn± o odpowiednim wykszta³ceniu i uprawnieniach budowlanych w³a¶ciwych dla wykonywanych robót, legitymuj±c± siê przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (Za³±cznik nr 3). 3. Zaplecze techniczne: Posiadaj± lub maj± dostêp do odpowiedniego sprzêtu i urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia (Za³±cznik nr 5). 4. Do¶wiadczenie zawodowe: Wykonali z nale¿yt± staranno¶ci± w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie inwestycjê, odpowiadaj±ce warto¶ci± robotom budowlanym, stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zrealizowane prace powinny byæ potwierdzone odpowiednimi dokumentami o nale¿ytym ich wykonaniu (Za³±cznik nr 4). 5. Gwarancja: Udziel± gwarancji jako¶ci na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licz±c od dnia odbioru tych prac. 6. Z postêpowania przetargowego wyklucza siê wykonawców , którzy zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. formularz ofertowy - za³±cznik nr 1. 2. dowód wp³acenia / wniesienia/ wadium. 3. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, z którego bêdzie wynika³o, ¿e wykonawca jest uprawniony do wystêpowania w obrocie prawnym, a zakres dzia³alno¶ci firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli Wykonawc± jest spó³ka cywilna, wymagane jest z³o¿enie wypisu z rejestru dzia³alno¶ci gospodarczej przez ka¿dego wspólnika oraz umowa spó³ki z ewentualnymi aneksami wskazuj±cymi aktualny na dzieñ sk³adania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy. 4. za¶wiadczenie z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego o braku zaleg³o¶ci podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy roz³o¿enie na raty zaleg³o¶ci p³atniczych,- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, za¶wiadczenie musi byæ z³o¿ona przez ka¿dy podmiot. 5. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych o braku zaleg³o¶ci z tytu³u op³acania sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy roz³o¿enie na raty zaleg³o¶ci p³atniczych - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, za¶wiadczenie musi byæ z³o¿ona przez ka¿dy podmiot. 6. o¶wiadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 i 24 Prawa zamówieñ publicznych stwierdzaj±ce, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postêpowania o zamówienie publiczne - w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy podmiot. (Za³±cznik nr 2). 7. wykaz cz³onków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacjê robót, bêd±cych przedmiotem zamówienia w tym: uprawnienia i sta¿ pracy kierowników budowy realizowanego zamówienia, wraz z do³±czeniem uprawnieñ i za¶wiadczeñ o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, dokumenty nale¿y z³o¿yæ ³±cznie. (Za³±cznik nr 3). 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie inwestycjê odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym, stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania (z adresem i telefonem inwestora) oraz z za³±czeniem dokumentów, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, dokumenty nale¿y z³o¿yæ ³±cznie. (Za³±cznik nr 4). 9. wykaz odpowiedniego sprzêtu i urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia. (Za³±cznik nr 5). 10. dane dotycz±ce podwykonawców i zakresu powierzonych im czê¶ci zamówienia na Za³±czniku nr 6 wraz z o¶wiadczeniem podwykonawcy o gotowo¶ci do wspó³pracy. (Za³±cznik nr 7). 11. zobowi±zanie do wp³acenia / wniesienia / zabezpieczenia nale¿ytego wykonania zamówienia o równowarto¶ci 5 % ceny ofertowej (brutto), w przypadku wybrania oferty przez Zamawiaj±cego. (Za³±cznik nr 8). 12. kosztorys ofertowy opracowany wg zasad okre¶lonych w pkt. 7.2. na podstawie przedmiaru robót, SIWZ, oraz wizji lokalnej. 13. Pe³nomocnictwo do reprezentowania przed zamawiaj±cym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. 14. Parafowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_glinojeck/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy Glinojeck, 06- 450 Glinojeck, ul. P³ocka 12,.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy Glinojeck, 06- 450 Glinojeck, ul. P³ocka 12,.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej wraz z po³±czeniem komunikacyjnym do istniej±cej Szko³y Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Dostawa i monta¿ ¶lusarki aluminiowej"
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespo³u Szkó³ Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysi±clecia 38 w Krakowie.
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w S³omczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont drogi wewnêtrznej na terenie szko³y w Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Stanis³awa Szumca w Bielsku-Bia³ej
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ponikwi Ma³ej w systemie "zaprojektuj i wybuduj""
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.