eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 95667 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informacji o Środowisku , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5792211 lub 215, faks 022 5792688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania. Zamówienie udzielane w częściach: Część I - Dostawa zestawów komputerowych. Część II - Dostawa akcesoriów komputerowych. Część III - Dostawa oprogramowania. Część IV - Zakup usługi wsparcia dla RHAL. Część V - Zakup usługi wsparcia dla Fortigate i FortiAnalyzer. Część VI - Dostawa macierzy dyskowej. Część VII - Dostawa przełączników sieciowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.61.13 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 32.34.21.00 - Słuchawki 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.34.24.12 - Głośniki 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy powinni spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 7.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 7.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - zgodnie z pkt 7.1.a) SIWZ, 5) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4) u.p.z.p. sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - zgodnie z pkt 7.1.b) SIWZ, 6) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Uwaga: pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 19.1.2) i 19.1.3) SIWZ, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 3. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy uprawnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być podpisane przez wszystkie te osoby. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie dodatkowo następujące wymagania: 1) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. W tym celu upełnomocnieni przedstawiciele wszystkich Wykonawców występujących wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zaleca, aby Pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 2) wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą udokumentować, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1)-4), art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. Uwzględniając powyższe, każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 19.1.3), 19.1.4) SIWZ, dotyczące każdego z Wykonawców występujących wspólnie, 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 19.1.4) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty wymienione w punktach 19.6 i 19.7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty, o których mowa w punkcie 19 niniejszej SIWZ, dotyczyć muszą Wykonawcy, a nie jego oddziałów czy przedstawicielstw nie mających osobowości prawnej w Polsce..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekoportal.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego (Warszawa, ul. Wawelska 52/54, Centrum Informacji o Środowisku, pokój nr 58).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (Warszawa, ul. Wawelska 52/54, Centrum Informacji o Środowisku, pokój nr 56a).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 zestawów komputerowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych, tj.: - monitor LCD II (1 szt.), - nagrywarki DVD I (1 szt.), - nagrywarki DVD II (2 szt.), - mysz laserowa bezprzewodowa (1 szt.), - mysz laserowa przewodowa (2 szt.), - mysz optyczna (4 szt.), - pamięci flash (10 szt.), - pamięci RAM DDR 1-400 MHz (5 szt.), - pamięć DDR 2 GB (1 szt.), - dysk twardy I (1 szt.), - dysk twardy II (1 szt.), - dysk przenośny (1 szt.), - klawiatury USB (2 szt.), - klawiatury PS/2 (4 szt.), - zasilacze ATX (2 szt.), - zasilacze awaryjne (4 szt.), - słuchawki stereofoniczne (1 szt.), - patchcord I (8 szt.), - patchcord II (12 szt.), - patchcord III (100 szt.), - głośniki (4 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.23.31.53-8, 30.23.74.10-6, 30.23.46.00-4, 30.23.61.13-7, 30.23.41.00-9, 30.23.74.60-1, 30.23.00.00-0, 32.34.21.00-3, 32.42.10.00-0, 32.34.24.12-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania: - program antywirusowy (1 szt.), - oprogramowanie multimedialne(2 szt.), - program graficzny wektorowy (1 szt.), - oprogramowanie biurowe (4 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 48.76.10.00-0, 48.52.00.00-9, 48.92.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup usługi wsparcia dla RHAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi wsparcia dla RHAL obejmujący subskrypcję Red Hat I i subskrypcję Red Hat II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup usługi wsparcia dla Fortigate i FortiAnalyzer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi wsparcia dla Fortigate i FortiAnalyzer na okres 1 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa macierzy dyskowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa przełączników sieciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następujących przełączników sieciowych: - Interkonektor do C7000, - Zarządzalny przełącznik sieciowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.